Mickey
Well-known member
- Liittynyt
- 22.3.2000
- Viestit
- 8105
Ja mihin tämä liittyy? Taisi tulla väärää topikkiin. Noiden 3,5 Rellujen äänillä ei ole mitään tekemistä nykyisten 2,4 inisiöiden kanssa.
Selvästi asijantuntijan kommentti.aika innovatiivinen se turbo/generattori- jne systeemi, jonka tekninen hienous hakkaa 100000 - 0 jonkun persevinkunan, piste.
Niin onhan se varmaan sitten kivempi kuunnella sitä pelkkää turbon vinkumista.Uusissa moottoreissa on oikeasti aika innovatiivinen se turbo/generattori- jne systeemi, jonka tekninen hienous hakkaa 100000 - 0 jonkun persevinkunan, piste.
Eipä ne taida juurikaan vinkua.Niin onhan se varmaan sitten kivempi kuunnella sitä pelkkää turbon vinkumista.
Tuosta jenkamäärästä... muistelin, että se olis ollut jopa alle tuon 10k, joka tuolla rajoitetulla polttoaineen virtauksella on saavutettavissa. Vai oliko se sittenkin 12k?Niinpä. Videon moottorihan oli iha kelpo vehje, mut vertaukseksi tuleviin vehkeisiin perin outo. Mut eiköhä noista edelleenki melkoisesti ääntä lähde. Yli 10krpm ei kuite äänetöntä ole. Ne kiihdytykset vain.."pfffrppmmmphhhhhiiiiiih"
Turbot on perseestä, piste.Ja mihin tämä liittyy? Taisi tulla väärää topikkiin. Noiden 3,5 Rellujen äänillä ei ole mitään tekemistä nykyisten 2,4 inisiöiden kanssa.
Veikkaan, että 99,9% täällä kirjoitavista ei ole koskaan luonnossa noita helvetin inisiöitä koskaan kuullutkaan.
Uusissa moottoreissa on oikeasti aika innovatiivinen se turbo/generattori- jne systeemi, jonka tekninen hienous hakkaa 100000 - 0 jonkun persevinkunan, piste.
Juu, muistelin vaa, että maksimitehot vois olla 10krpm:n ympärillä. 15krpm tais olla sääntöjen mukaan raja.Tuosta jenkamäärästä... muistelin, että se olis ollut jopa alle tuon 10k, joka tuolla rajoitetulla polttoaineen virtauksella on saavutettavissa. Vai oliko se sittenkin 12k?
En tiedä tästä mutta mikä tahansa moottori on aina parempi, jos siihen lisää turbon :ahem:Turbot on perseestä, piste.
Argumenttisi on perseestä, piste.Turbot on perseestä, piste.
Ei ahtimet kaikkialle kuulukkaan, mutta ne on tätä päivää ja siksi ihan perusteltua lisätä myös f1:een. Itsea ainakin miellyttää, kun revitään pienestä koneesta isoja lukuja.Turbot on perseestä, piste.
-Ai, myös hänkin:Turbot on perseestä, piste.
Ensi kauden moottorissa ei ole turboviivettä.En tajua turbo-koneiden perään haikailua. Tylsät äänet ja kuljettajatkan eivät pidä viiveellä tulevasta voimasta. Mutta onhan se nykyaikaa ja saadaan parempi hyötysuhde niin kait tämä on nieltävä. Ei sitä nyt viittis jarrua polkea kehityksen tiellä.
Tuskin on samanlaisia "hevosen potku" -boosteja enää luvassa kuin 80-luvulla - turbot kun ovat jonkin verran kehittyneet 20-30 vuodessa. :frank:kuljettajatkan eivät pidä viiveellä tulevasta voimasta.
Olet kai saanut käsityksesi turbo-koneiden äänistä jostain diisseli mersusta, kun noin puhut?En tajua turbo-koneiden perään haikailua. Tylsät äänet ja kuljettajatkan eivät pidä viiveellä tulevasta voimasta. Mutta onhan se nykyaikaa ja saadaan parempi hyötysuhde niin kait tämä on nieltävä. Ei sitä nyt viittis jarrua polkea kehityksen tiellä.
Kenen mukaan?Ensi kauden moottorissa ei ole turboviivettä.