Jabsu
Hirvimettällä
- Liittynyt
- 29.1.2013
- Viestit
- 4756
Ei, vaan valmistajien pitää lähettää FIAlle piirrustukset osista.Pitääkö kaikki tulevan kauden myllyt valmistaa etukäteen ja sitten ne sinetöidään vai miten?
Ei, vaan valmistajien pitää lähettää FIAlle piirrustukset osista.Pitääkö kaikki tulevan kauden myllyt valmistaa etukäteen ja sitten ne sinetöidään vai miten?
FIAko sitten sattumanvaraisesti purkaa, mittailee ja punnitsee moottoreita ja osia?Ei, vaan valmistajien pitää lähettää FIAlle piirrustukset osista.
http://www.mtv.fi/sport/f1/uutiset.shtml/2014/03/1868832/ecclestonen-muuttaisi-moottorisaantoja---en-pida-niista
Ei nää olleetkaan kivoja, eiköhän vähän muuteta sääntöjä välillä. :ahem:
Berniellä ei ole vaikutusta sääntöihin, onhan se kitissyt yhdestä sun toisesta säännöstä (ja esittänyt omia "parannuksiaan").No nyt se Böörni kitisee moottoreista. Lisää runtua ja bensaa luvassa?
Yhdistävä tekijä?Välillä tuntuu ettei Ecclestone edes seuraa aktiivisesti tapahtumia. Ensinnä sanoi Rosberg, sitten Bottas ja viimeisimpänä joukkoon on liittynyt Button kertomaan kuinka bensamäärä, aiemmin luullusta poiketen, ei juuri tule olemaan rajoittava tekijä kisoissa.
Kaikkien sukunimessä on kirjain B? Voitinko mä?Yhdistävä tekijä?
Jos Mersua tällä haet, niin kyllä muutkin moottorit tulee pääsemään samaan pisteeseen tai vähintään lähelle.Yhdistävä tekijä?
No forumilaisilla sitä vaikutusta sääntöihin onkin ja mitään kitinäähän ei ole kuulunut.Berniellä ei ole vaikutusta sääntöihin, onhan se kitissyt yhdestä sun toisesta säännöstä (ja esittänyt omia "parannuksiaan").
Luetaan niitä uutisia, Bernie on valittanut asiasta siitä lähtien kun uudet moottosäännöt julkaistiin.Periaatteessa ihan samaa mieltä Böönin kanssa. Kuitenkin se, että noin tärkeällä pallilla istuva mies alkaa rutkuttaa säännöistä reilua viikkoa ennen kauden alkua, syö taas kerran sitä vähää uskottavuutta mitä lajilla on urheilullisessa mielessä enää jäljellä. Pitäisi vain naamansa ummessa tässä vaiheessa ja teeskentelisi että pirun hyvin menee.
Ei se silti asiallista taikka järkevää toimintaa tuotetta markkinoivan yrityksen päämieheltä ole.Luetaan niitä uutisia, Bernie on valittanut asiasta siitä lähtien kun uudet moottosäännöt julkaistiin.
Itsekin ihmetellyt, että kertovat, että ohjelmat bugittaa vähän väliä. Voiko se nyt noinkaan olla? Ei nyt kauhean vahvaa kuvaa anna aloittaa kisaamista, jos autot hyytyy radalle bugin takia eikä siksi, että mekaanisesti hajoavat.Ferrarin ja Renaultin tilanne siinä mielessä milenkiintoinen, että periaatteessa yhdellä koodirivillä voidaan ratkaista kolme ongelmaa tai ainakin parantaa niitä huomattavasti. Ongelmat ovat takarenkaiden kuluminen/sutiminen, bensakulutus ja aliteho. Puhutaan siis polttomottorin ja ERSsin yhteensovittamisesta. Renaultilla on vähän muutakin ongelmaa, mutta sinällään iso kasa ongelmia voidaan parantaa pienemmällä ratkaisulla. Mersun valtakaudesta on vielä liian aikaista puhua, periaatteessa etumatkaa voidaan ottaa selvästikkin kiinni minä hetkenä hyvänsä.
Berniellä on varaa.. :tongue:Ei se silti asiallista taikka järkevää toimintaa tuotetta markkinoivan yrityksen päämieheltä ole.