Hammersmith
Banned
- Liittynyt
- 3.11.2011
- Viestit
- 159
Tämä ei kimifanien mielestä tietenkään päde Räikköseen.Työnantaja päättää, ei työntekijä.
Tämä ei kimifanien mielestä tietenkään päde Räikköseen.Työnantaja päättää, ei työntekijä.
Jos Red Bullin ykkösvaihtoehto on Räikkönen, niin se on Kimin itsensä päätettävissä meneekö sinne vai ei. Sopimus käytännössä olisi kiinni Räikkösen halusta suostua Red Bullin vaatimuksiin.Työnantaja päättää, ei työntekijä.
Tottakai työnantaja päättää, mutta pointtini on se, että jos RB ja Lotus ovat tarjouksen tehneet, niin silloinhan valinta on pelkästään Kimin? Näin minä ainakin asian näen.Jos olet Red Bullin juniori, niin Red Bull sanelee missä ajat. Siinä ei neuvotella omin päin muista vaihtoehdoista. Tietysti voi lähteä pois junioriohjelmasta, mutta sitten ei ainakaan ole emotalliin asiaa.
Työnantaja päättää, ei työntekijä.
Jos Red Bullin ykkösvaihtoehto on Räikkönen, niin se on Kimin itsensä päätettävissä meneekö sinne vai ei. Sopimus käytännössä olisi kiinni Räikkösen halusta suostua Red Bullin vaatimuksiin.
Jaa missäs sen on sanottu olevan ykkösvaihtoehto, muualla kuin Suomessa? (Saaren väännös Helmut Markon sanomisista)Jos Red Bullin ykkösvaihtoehto on Räikkönen, niin se on Kimin itsensä päätettävissä meneekö sinne vai ei. Sopimus käytännössä olisi kiinni Räikkösen halusta suostua Red Bullin vaatimuksiin.
Sanoin JOS. Ja niinhän se todennäköisesti on. Vaihtoehdoista Ricciardo ja Räikkönen, on hankalaa nähdä Ricciardoa ykkösvaihtoehtona. Miksi Red Bull edes neuvotelisi tollaisessa tilanteessa Räikkösen kanssa?Jaa missäs sen on sanottu olevan ykkösvaihtoehto, muualla kuin Suomessa? (Saaren väännös Helmut Markon sanomisista)
Täysin eri tilanne jota ei voi verrata nykyiseen. Nyt kuitenkin ollaan jo neuvottelupöydässä. Lisäksi tuolloin Räikkösen sanottiin olleen kyllästynyt Formuloihin, mitä ei nykyään enään sanota.Lisäksi ainakin viimeksi se meni niin päin, että kuljettaja esitti pyyntönsä ja tiimit yksitellen kieltäytyivät allekirjoittamasta moista paperia.. Sitten ajeltiinkin rallia. :frank:
Kyllä, täällä ollaan (tai yks henkilö) peräänkuuluttanut maalaisjärkeä, niin tässä yks asia, jossa sitä voi soveltaa. JOS Ricciardo olisi ykkösvaihtoehto, niin kyllähä se ois jo taputeltu asia eikä muiden kans tarvis neuvotella. Oma juniorikuski, halpa ja vieläpä ykkösvaihtoehto => ei tuhlata enempää aikaa.Sanoin JOS. Ja niinhän se todennäköisesti on. Vaihtoehdoista Ricciardo ja Räikkönen, on hankalaa nähdä Ricciardoa ykkösvaihtoehtona. Miksi Red Bull edes neuvotelisi tollaisessa tilanteessa Räikkösen kanssa?
Tuonhan nyt ymmärtää naapurin Tanelikin, mut jotku tahtoo trollailla.. tai esittää tyhmää (ehkä tahattomastikin )Täysin eri tilanne jota ei voi verrata nykyiseen. Nyt kuitenkin ollaan jo neuvottelupöydässä. Lisäksi tuolloin Räikkösen sanottiin olleen kyllästynyt Formuloihin, mitä ei nykyään enään sanota.
Lähdettä? Vai pelkkää maalaisjärkeilyä?Italiasta huhuja, että Kimin RB diili on jo tehty ja Ricciardo menisi Kimin tilalle Lotukselle. Maalaisjärjellä ihan looginen vaihtoehto.
Kehtaat olla huhulle lähdettä vailla.. :wall:Lähdettä? Vai pelkkää maalaisjärkeilyä?
En tiedä kuinka paljon kuski voi vaikuttaa auton suunnitteluun, mutta olettaisin sen vaikutuksen olevan aika pieni. Varmaan ehkä toive yliohjautuvasta tai aliohjautuvasta autosta on mahdollista esittää ja toteuttaa, en keksi mitään muuta.Onko kukaan tietävämpi analysoinut Kimin ja Vettelin ajotyylejä ja mahdollisia eroja? Jos miettii ensi kauden autoa, niin eihän Red Bullilla periaatteessa ole minkäänlaista tietoa minkälainen sopisi Kimin käteen. Vetteli on tallissa ollut niin pitkään, että aika varmasti auton suunnittelussa/kehityksessä otetaan hänen ajotyylinsä ja erityispiirteensä huomioon.
Lotuksellahan nimittäin nyt varmasti tehdään juuri niinkuin Kimi haluaa auton suhteen, ja kyllähän eron viime kauteen huomaan, käyttäen verrokkina vaikka Grosjeanian aika-ajo suorituksia.
Sillä vaan, että tässä takavuosina eräässä tallissa Kimi koki ongelmia, erityisesti rengaslämpöjen kanssa, kun talli ei kehittänyt pelkästään hänen mielen mukaan autoa. Eli vaikka Red Bull Racing houkuttavalta kuulostaa, niin se että talli on niin henkilöitynyt, kiintynyt ja kasvanut Vettelin mukana mestariksi, olla loppujen lopuksi negatiivisempi asia kuin moni äkkiseltään mieltääkään, siis Kimin kannalta.
Näin siis minun mielipiteeni ja mutuilua, suoraa faktaa minulla ei ole pöytään pistää.
En myöskään usko auton käteensopivuuden todennäköisyyden vaikuttavan Kimin mahdollisiin tallivalintoihin, mutta jos ajotyylin varioiminen olisi helppo homma (tai edes suht mahdollinen), niin vois kuvitella, että Kimillä ei olisi ongelmia saada auton renkaita lämpiämään nopeammin :doubtful: . Eli vetäisi ensin renkaidenlämmitystyylillä ja vaihtaisi säästelyyn kun oikea lämpötila on saavutettu.En usko, että tuollaiset "auton käteen sopivuus tai sopimattomuus" vaikuttaa Kimin päätökseen suuntaan tai toiseen. Jumalauta jos ralliautokin sopii käteen niin onhan kyseessä kaveri, joka pystyy tarvittaessa muuttamaan ajotyyliään, tarpeen vaatiessa.
Google translation -> englishAuttaisiko jos pistäisin italiaisen sivuston linkin? Osaatko italiaa? Ei ole tapana jauhaa paskaa.
Laita vaan se Italialainen linkki. Ihmetellään sitä sitten porukalla.Auttaisiko jos pistäisin italiaisen sivuston linkin? Osaatko italiaa? Ei ole tapana jauhaa paskaa.
Linkki ei toimi vai oliko vinkki tai tiedonmurunen?
Turhaan suutut. Olisit voinut laittaa suoraan sen linkin toisen postaukseesi aiheesta, eikä arvuutella kielitaidoista. Olisi ollut asia selvä jo siinä kohtaa.Haistakaa vittu. En tule yhtään uutista tai mitään muutakaan laittamaan enää tänne paska foorumille. Jos kiitos huhujen kertomisesta on pelkkä vittuilu.