Kyllä näin Suomalaisten kannalta.Olisko suomalainen maksukuski sitten parempi?
Viimeksi muokattu:
Kyllä näin Suomalaisten kannalta.Olisko suomalainen maksukuski sitten parempi?
Juu, tottakai, mutta puhuit kyllä että formuloilla menee huonosti. Tarkotit varmaan vain, että mieluummin suomalainen?Kyllä näin Suomalaisten kannalta.
Ongelma vain on siinä, että Heikki Kovalainen ei suostu maksukuljettajaksi joten vapaana olevaa suomalaista maksukuljettajaa ei löydy.Kyllä näin Suomalaisten kannalta.
.Jaah, infantiili Ruotsi-lällättely siirtynyt lätkän puolelta tännekin. Ruotsi nyt kuitenkin oli se Pohjolan uranuurtaja lajissa siihen asti kunnes Keke. Meriittilistalla mm. kolme GP-voittajaa, oma GP, vaikka mitä. Epäonneakin on matkassa ollut puhuttaessa Ruotsin potentiaalisista F1-ajajista, mm. Kenny Bräck voitti Indy 500:n muttei esimerkiksi Alessandro Zanardin tai Juan Pablo Montoyan tapaan saanut mahdollisuutta ajaa F1:ssa. Björn Wirdheim oli heittämällä F1-tason kuski, mutta Jaguarin vaikeudet lopulta vesittivät suuren unelman. Alemmista luokista Stig Blomqvistin poika Tom Blomqvist ja Felix Rosenqvist ovat hyvin lupaavia tapauksia. Joskin Tomppa edustaa tällä haavaa Yhdistynyttä Kuningaskuntaa, eli menee nicorosberg-kategoriaan (oma poika kun voittaa, ulkomaalainen kun keskeyttää).
VdG vei rahansa sitten Sauberille. Testi- ja varakuskin statusta vastaan.Garde ei ajanut pöllömmin loppukaudesta, joten Ericssonin valinta on hiukan yllättävä. Tosi iso tukku rahnoo vissiin. Jääköhän Heikki testikuskiksi?