Omia pohdintoja nykyisistä sopimuskuljettajista.
Ogier: En näe VW:n dominanssille loppua, joten mitään tarvetta muutokselle ei ole. Toki jos Toyota tarjoaisi mottipäisen summan rahaa tai Latvala voittaisi maailmanmestaruuden niin...
Latvala: On vähitellen oppinut pärjäämään siirryttyään Sebin tallikaveriksi. Epäilen kuitenkin Jari-Matin kykyä olla rakentamassa menestyksekästä autoa, kuten Fordilla nähtiin.
Meeke: Vuonna 2017 38-vuotias. Parhaimmillaan top3-kuljettaja, mutta liian epäluotettava. Jos WRC-ura olisi alkanut 5-10 vuotta aiemmin, Meekestä olisi voinut tulla maailmanmestari.
Östberg: Taso ei riitä
Evans: Ihan semilupaavia otteita ajoittain, mutta liian aikaista sanoa hänestä sen kummempaa. Asvaltilla väläytteli jonkin verran, mutta sorakisoissa rutkasti parannettavaa. On kuitenkin selkeästi parempi kuin Matthew "i have no confidence" Wilson
Tänak: Erittäin potentiaalinen kaveri, mutta tarvitsee tasaisuutta. Henkinen kantti testissä, sillä jos tämän kauden perseilee, niin se on arrivedertsi.
Neuville: VW:lla pystyisi voittamaan minkä tahansa rallin. Oma valintani, jos rekrytoisin kuljettajaa tiimiini. Jos Hyundai ei päivitysten jälkeen pysty kunnolla haastamaan Volkswagenia, kannattaa vaihtaa maisemaa.
Sordo: Ihan kelpo kakkoskuski, mutta parempiakin vaihtoehtoja on edellä.
Mikkelsen: Tuskin haluaa loppu-uraansa roikkua VW:n kolmoskuskina. Huipputasainen jo nyt ja Andreasin primetime on vasta tulossa. Neuvillen ohella oma valintani.
Paddon ja Abbring: Toistaiseksi liian vähän näyttöjä. Abbringin esiintymisiä odotan kyllä erittäin suurella mielenkiinnolla.
Sen verta noita uusia tehdastalleja tulossa että olisihan se ihan managerien surkeutta jos ei suomikuskeille lisää
paikkoja saataisi.
Paikkoja on tulossa, mutta huippukuljettajia on myös Suomen ulkopuolella. Kruuda, Tidemand, Lefebvre, Breen vain muutamia mainitakseni. Suniselta puuttuu näytöt Suomen ulkopuolelta ja Lapin ohjelma on iso kysymysmerkki.