Kyse on hämäysviestistä, jossa yritetään johdattella suuren yleisön huoimio muualle.Jos nokalla ei ole niin väliä, kuten Allison vihjaa, niin miksi sinne pitää väkisin kaikenlaisia mokkuloita ja pätkittäin kaareutuvia pintoja kehittää? Haluavat näyttää mieluummin kekseliäältä kuin hyvältä?
Jep jep. Sun pitäis hakee töitä jostain tiimistä. Aivan turhia ne tuulitunnelit.Kyse on hämäysviestistä, jossa yritetään johdattella suuren yleisön huoimio muualle.
Tosta auton ulkonäöstä näkee 5 sekunnissa onko se onnistunut vai. Kuka haluaa lyödä vetoa minun kanssani siitä, että jos Force India käyttää samanlaista autoa, kun tässä keskustelussa ylempänä, Force India floppaa tällä kaudella?
Meinaan ihan hirveän näköinen auto muodoltaan.
Juu ,on säännöissä määrätty. Siis myös Mersullla ja Ferrarilla samassa paikassa.Onko kaikissa samanmoottorisissa autoissa moottorin 'lisäosat' samalla tavalla sijoitettu? Eli onko Rellu-tiimien autoissa akut samalla tavalla vai miten noi paketit on autoon istutettu?
Red Bull ainakin on tehnyt liian tiivistä sinne missä akut on ja siellä kuumenee. Se siis Red Bullin vika, ei Renaultin. Mutta on Renaultillakin jotain ongelmaa saada toimimaan errsit moottorin kanssa yhteen.Ja onko tuo Rellujen luotettavuusongelma nyt vain siitä, ettei sitä saada tarpeeksi jäähdytettyä? Jos näin on, niin onpahan harvinaisen huonosti tehty kotiläksyt tehtaalla, jos pitää tulla Jereziin asti toteamaan, että pannu käy kuumana kuin Bar-Supertec.
Yhtä tylsältä näytti Brawn GP. Joko Australiasta voi lyödä vetoa? :alppu: Marussiahan näyttää ihan hillityn tyylikkäältä.Näyttää joka suunnasta tylsältä, mutta samalla varman turvalliselta. Melbournesta ekat pisteet. :thumbup:
Ja tuo ihan ekana postattu kuva sivusta näytti todella virtaviivaiselta, joskin pitkältä autolta. Äkkiä selvisi syykin; tuo väritys hämäsi. Ja hämää monesta muustakin kulmasta, kun tuo etuviistosta otettu kuva näyttää ponttoonin kaartuvan sisään ja alas ihan ok, mutta yläkuvasta näyttää jotenkin ihan erilaiselta. Mutta hyvältä tuo näyttää joka tapauksessa :thumbup:Marussia näyttää varsin solakalta viistokuvista. Positiivinen yllätys.
Mun mielestä Marussian autot ovat aina olleet vauhtiaan paremman näköisiä. Ei tuosta vielä voi mitään sanoa. Caterhamista voi kyllä povata, että heidän pisteensä riippuvat täysin siitä, tuleeko jokaisessa kisassa kymmenen muuta autoa maaliin.Yhtä tylsältä näytti Brawn GP. Joko Australiasta voi lyödä vetoa? :alppu: Marussiahan näyttää ihan hillityn tyylikkäältä.
Yritin useamman tunnin aina välillä tehdä kuvaa Ferrarista jossa olisi ferrarironsu juomassa olusta ja Kimi kyydissä, jotenkin on elefantin kärsän näköinen heillä se nokka mutta taiteellista visiota oli enempi kuin osaamista.Aerodynamiikka on haettu nokkaan suoraan hauesta. Ehkä toi syö kaikki muut.
Williamskin näytti ottaneen monkey seatin mukaan testien edetessä..Jos on keulat erikoisia, niin sitä on myös perät.
Caterhamin räpellys :yuck:
http://img1.auto-motor-und-sport.de/01-2014-Caterham-CAT05-Praesentation-Jerez-fotoshowBigImage-daa56b0a-751317.jpg
Force Indian tupla "monkey seat" + keskikannattimet.
http://i.imgur.com/rc18WgL.jpg
Williamsin ei mitään.
http://img3.auto-motor-und-sport.de/Williams-FW36-Jerez-Formel-1-Test-2014-fotoshowBigImage-210169fd-751346.jpg
Jos se johtui kuskista?Williamskin näytti ottaneen monkey seatin mukaan testien edetessä..
Kyllä. Mutta eihän ens kaudella kisoissakaan voida ottaa kaikkea irti autosta, kun polttoinetta on säästettävä. Mahdotonta varmaan Bahraininkaan jälkeen sanoa kuka on onnisutnut parhaiten rakentamaan auton, joka säästää parhaiten ainetta.Pelkkää lässytystä kaikki spekulaatiot suorituskykyeroista. Ilmeisesti siellä ei kukaan ottanut edes hetkellisesti kaikkea irti auton mistään osa-alueesta, joten suorituskyvystä on mahdotonta tehdä edes perusteltuja arvauksia. Lottoa vain. Katsotaan sitten Bahrainin testien jälkeen.
The taem have therefore also been unable to combine the driveshaft with the lower wishbones like Red Bull and Ferrari have done. It is exactly this suspension geometry that would make it extremely hard for other teams to simply copy the design, as it would require redesigning the gearbox, the rear suspension mountings and the suspension wishbones, creating a combined impact on aerodynamics and mechanical behaviour that will take time to verify and optimise.