Jabsu
Hirvimettällä
- Liittynyt
- 29.1.2013
- Viestit
- 4756
Tai itselläsi ei pysynyt ajatus matkassa. Noissa lainauksissa sanotaan ihan samaaKoska puhut jo itsesikin ympäri :tongue:
Tai itselläsi ei pysynyt ajatus matkassa. Noissa lainauksissa sanotaan ihan samaaKoska puhut jo itsesikin ympäri :tongue:
Keula ja nokka on synonyymejä toisilleen kuten perä ja takaosa keskenään.Näin itse miellän.
Ei välttämättä.Keula ja nokka on synonyymejä toisilleen kuten perä ja takaosa keskenään.
Kyllä minäkin olen Ananaksen kannalla ja sanon, että turhaan koitat puheitas korjailla. Alkaa mennä jo noloksi.Tai itselläsi ei pysynyt ajatus matkassa. Noissa lainauksissa sanotaan ihan samaa
Ei ole mitään korjattavaa. Siellä tektissä luki alun perin selvästi mistä puhun. Toopeille pitää kuvatkin pirtää erikseen eikä siltikään mene jakeluun.Kyllä minäkin olen Ananaksen kannalla ja sanon, että turhaan koitat puheitas korjailla. Alkaa mennä jo noloksi.
SKY:n jutussa puhutaan nokan vaikutuksesta, ei mitään siitä mistä itse kirjoitin.Keulalla en tarkoita nokkaa vaan monokokin etuosaa.
ok, jatka vaa. Haen popparit.Ei ole mitään korjattavaa. Siellä tektissä luki alun perin selvästi mistä puhun. Toopeille pitää kuvatkin pirtää erikseen eikä siltikään mene jakeluun.
SKY:n jutussa puhutaan nokan vaikutuksesta, ei mitään siitä mistä itse kirjoitin.
Ei. Alonson poisolo. Siinäpä se lyhyesti.Onko tämä nyt Allisonin ansiota että auton suunnittelussa on lähdetty täysin eri kulmasta toteuttamaan konseptia?
Viime vuonna säännöt muuttuivat, eikä voinut kopioda mistään, niin Ferrari oli ihan hukassa. Nyt säännöt pysyivät kutakuinkin samana niin Mersulta vaan kaikki kopioituna ja hyvää tulee.Onko tämä nyt Allisonin ansiota että auton suunnittelussa on lähdetty täysin eri kulmasta toteuttamaan konseptia?
Ainoa vaan, että Alonso on ollut aika ison osan siitä ajasta Ferrarilla kun tämän kauden autoa on kehitetty ja suunniteltu...Ei. Alonson poisolo. Siinäpä se lyhyesti.
Ainoa vaan, että Alonso on ollut aika ison osan siitä ajasta Ferrarilla kun tämän kauden autoa on kehitetty ja suunniteltu...
Tuskin Alonsoa on enää moneen kuukauteen päästetty suunnittelupöydän äärelle, eikä myöskään kehittelemään vuoden 2015 Ferraria. Onhan ollut tiedossa pidemmän aikaa, ettei Alonso tule olemaan Ferrarin kuskina tulevalla kaudella.Ainoa vaan, että Alonso on ollut aika ison osan siitä ajasta Ferrarilla kun tämän kauden autoa on kehitetty ja suunniteltu...
Juuri näin. Nyt auto on suunniteltu toisenlaisten ajomieltymysten mukaiseksi, ja heti näkyy tulosta.Tuskin Alonsoa on enää moneen kuukauteen päästetty suunnittelupöydän äärelle, eikä myöskään kehittelemään vuoden 2015 Ferraria. Onhan ollut tiedossa pidemmän aikaa, ettei Alonso tule olemaan Ferrarin kuskina tulevalla kaudella.
:thumbfh:Ainoa vaan, että Alonso on ollut aika ison osan siitä ajasta Ferrarilla kun tämän kauden autoa on kehitetty ja suunniteltu...
Nii, mitenkäs se meni, Kimi testasi seuraavaa vuotta ajatellen uhraten kisatuloksia. Eikös siitä näin uutisoitu? Ja Allison sanoi, että kehitetään autoa paremmin Kimille sopimaan.. Vääntele sinä vaan sitä Alonsoa siihen, nyttenhän voit iloita, että McLarenin menestyskausi alkaa, kun saivat Samurain.Ainoa vaan, että Alonso on ollut aika ison osan siitä ajasta Ferrarilla kun tämän kauden autoa on kehitetty ja suunniteltu...
Ja höpön löpön, taas tuota liirunlaarumia. Pitääkö linkittää udelleen Allisonin haastattelu, että autoa säädetään paremmin Kimin lapaseen ja työtä jatketaan.Kannattaa nyt edelleen muistaa, ettei autoja suunnitella koskaan tietyn kuskin mieltymysten mukaisiksi. Lisäksi kannattaa muistaa, että 2015 auto on ensimmäinen, joka on kehitetty alusta lähtien James Allisonin johdolla ja tämä on se avaintekijä oletetussa suorituskyvyn paranemisessa (tietenkin voimayksikön kehityksen ohella).
Eli vaikka kuinka tekisi mieli mollata Alonsoa, niin hänen lähdöllään ei kyllä ole merkitystä 2015 auton suorituskykyyn suuntaan taikka toiseen. Auto olisi ollut ihan tasan samanlainen vaikka Alonso olisi jäänyt talliin.
Kannattaa muistaa myös se, että Alonso suunnittelee tallinsa autot, ja tuo mukanaan kuusi sekunnin kymmenystä.Kannattaa nyt edelleen muistaa, ettei autoja suunnitella koskaan tietyn kuskin mieltymysten mukaisiksi. Lisäksi kannattaa muistaa, että 2015 auto on ensimmäinen, joka on kehitetty alusta lähtien James Allisonin johdolla ja tämä on se avaintekijä oletetussa suorituskyvyn paranemisessa (tietenkin voimayksikön kehityksen ohella).