Ton Mid-Ohion kisa mun mielestä vähän kyseenalaistaa varikkoproseduuria keltaisten aikana. Rahalilla tuurit kävi myöten cautioneiden suhteen, stoppi vähän ennen ekaa cautionia ja stoppi juuri ennen tokaa cautionia. Dixonilta tuo eka caution vei mun mielestä aika varman voiton, vaikka toisesta cautionista hyötyikin. JPM hyötyi ekasta ja kärsi tokasta cautionista, mutta aikalailla ansaittu oli 11. sija. Varsin konservatiivista ajoa, kärkipaikka tuli ekan cautionin ansiosta. Ja sitten kun tuo varikon sulkeminen tuo houkuttimen tahalliseen cautioniin, niin voisi hieman sääntöjä tarkistaa.
Tuntuu vähän, että pitäisiköhän IndyCarin siirtyä F1:n proseduuriin, että delta-aika turva-auton tullessa radalle. Kyllähän tuolla nykyproseduurilla tietysti saa pakkaa sekoitettua, mutta onko se sitten tarpeellista? Senkin takia ottaisin nuo delta-ajat käyttöön, että niiden avulla saataisin virtual SC:kin toteutettua, uskon että se vähentäisi "cautions breed cautions" -tilanteita.