WebSlave
Trackman
- Liittynyt
- 9.2.2005
- Viestit
- 29660
Ei terveisiä, vaan testejä. Tulokset otetaan vastaan, mutta pääpaino ensimmäisellä kaudella on auton kehittämisessä.Ei siis ole tarkoitus pärjätä vaan ajaa terveisiä !
Ei terveisiä, vaan testejä. Tulokset otetaan vastaan, mutta pääpaino ensimmäisellä kaudella on auton kehittämisessä.Ei siis ole tarkoitus pärjätä vaan ajaa terveisiä !
Milloinkohan joku linkkaa sen videon, jossa Auriol sanoo Corolla WRC:stä, "This car is a catastrophe"https://youtu.be/jWDXlHRGrTQ?t=8m39s
Kun vielä paukkua löytyisi kirjaimellisesti yhtä paljon kuin Toyotan parhaina päivinä.
Tuo samainen Didi Auriolin vuoden -99 Jyväskylän auto on sittemmin ollut J-M Latvalan omistuksessa, eli ympyrä voi hyvinkin tässä mielessä sulkeutua..Milloinkohan joku linkkaa sen videon, jossa Auriol sanoo Corolla WRC:stä, "This car is a catastrophe"
Ainakin tuon hylsyhistoriaan paneutuneen tsekkisivun mukaan Didin auto päätyi Kucharin kautta Rådikselle ja Latvala ajoi mm. 1999 Sainzin Jyskäläpelillä.Tuo samainen Didi Auriolin vuoden -99 Jyväskylän auto on sittemmin ollut J-M Latvalan omistuksessa, eli ympyrä voi hyvinkin tässä mielessä sulkeutua..
Tuolla Latvalan tallin kalusto-sivulla kerrotaan tuosta Corolla WRC:stä, että auto olisi ilmeisesti rakennettu Auriolille, mutta Sainz tuolla yksilöllä tosiaan näyttäisi ajaneen Jyskälässä -99 numerolla 3., kuten tuosta kuvasta on nähtävissä. Joten olet oikeassa, tuo suorallakin mutkitellut yksilö meni sitten Rådikselle. http://latvalamotorsport.com/before17/kalusto.htmAinakin tuon hylsyhistoriaan paneutuneen tsekkisivun mukaan Didin auto päätyi Kucharin kautta Rådikselle ja Latvala ajoi mm. 1999 Sainzin Jyskäläpelillä.
"TTE (Toyota Team Europe) rakennutti tämän auton Didier Auriolille Neste Ralliin 1999. Se jäi TTE:n kolmanneksi viimeiseksi rakentamaksi tehdasautoksi."
Jaahas, ettei suinkaan olisi hyväveliverkoston junailema suojatyöpaikka suoraan sanoen..Jari-Matti Latvala ajaa ensi kaudella MM-ralleja Toyota-tallissa, kertoo Autosport, näin uutisoi YLE. http://yle.fi/urheilu/3-9337485
Älä ny höpötä. Eiköhän se Lappi aja Yarista myös.. VW jos tulee mukaan Al-Attiyahin / Qatarin & Ogierin / Red Bullin voimin tukemina, niin Suninen ajaa myös jonkinlaisen sarjan ensikaudella ja itse veikkaan Fordia. Neljää suomalaista wrc:n aikana ei ole mm-sarjaa tainnut yhtäaikaa ajaa vielä koskaan, toivotaan että näin olisi ensikaudella.Sehän tuossa on ongelma,1-2 suomikuskia ei koskaan Latavalan takia pääse kunnon talliin.
Nyt kyllä täytyy jo tosissaan kyseenalaistaa Tommin älykkyys tai asiantuntemus rallista. Millään ei voi saada Latvalaa Mikkselsenin ohi papereissa, ei millään perusteilla. Ei ole yhtään syytä. En tiedä yhtään rallimaailman ihmistä, Tommia ja suomalaisia rallifaneja lukuunottamatta, joka olisi palkannut Latvalan ennen Mikkelseniä. Täysin käsittämätön ratkaisu.Miks Mäkinen ei ottanut ennemmin Mikkelseniä kuin Latvalan, vai eikö Tojota kelvannut norskillekkaan(kuten ei myöskään Ogille)? No, korintuhoajaiset jatkunee sit ens vuonnakin...
Ja vertailusi onkin melkein reilu. Mikkelsenillä ennen VW kausia n. yhden kauden verran satunnaisilla vanhoilla WRC autoilla kilpailuja MM-sarjassa. Latvalalla puoli vuosikymmentä jo pelkästään tehdasautoilla. Pari viimeistä kautta on Latvalalla olleet siihen nähden todella surkeita Mikkelsseniin verrattuna.Painuhan Rita torveen. Minulla on muutama peruste näin esimerkiksi:
Koko ura:
Voitot 16-3 Mikkelsen
Podiumit Latvala 57-20 Mikkelsen
2014-2016
MM-pisteet Latvala 513-475 Mikkelsen
Voitot Latvala 8-3 Mikkelsen
--
Joo, Latvalan viime kausi oli säälittävän huono ja itsekin olisin ottanut Mikkelsenin Toyotan rattiin aivan silmää räpäyttämättä, sillä olen myös sitä mieltä että Mikkelsenin kaltainen tasaisempi kuski toimisi paljon itseluottamukseltaan pehmeää ja epätasaista kolarikalle Latvalaa paremmin kehitysvaiheessa olevassa tiimissä. Mutta jotain rajaa noihin naurettaviin provoihinkin.