Tehdääns pikku päivitys ensi kauden kuskitilanteesta. Kysymysmerkkien matala määrä reflektoi huhun todennäköisyyttä, vahvistetut vahvistettu.
Jotain 21 autoa odotettavissa koko kaudeksi. Sadanteen Indy 500:n odotetaan juhlakisan vuoksi enemmän pyrkijöitä kuin viimevuotinen minimi 33 - eli kummaltakin valmistajalta vähintään 17, mahdollisesti 18 mutta enintään 19 autoa.
Chevrolet
Penske:
2 Juan Pablo Montoya, 3 Helio Castroneves, 12 Will Power, 22 Simon Pagenaud
Ganassi:
9 Scott Dixon, 10 Tony Kanaan, 83 Charlie Kimball, 8 Briscoe?/Karam?/Larson??? (ainakin Indy 500, mahdollisesti muitakin kisoja)
CFH:
67 Josef Newgarden, 20 Ed Carpenter (ovaalit), Filippi?/Hildebrand?? (mutkaradat),
21 Hildebrand? (Indy 500)
KV:
11 Sebastien Bourdais, 4? Karam?/Saavedra??
Murray (yht. KV:n kanssa):
61 Matthew Brabham (Indy GP & Indy 500)
DRR:
22 Bell?/Servia??/x?, 24?
Lazier: 91? Lazier (Indy 500)
Honda
Andretti:
26 Carlos Munoz, 27 Marco Andretti, 28 Ryan Hunter-Reay, 25/29 de Silvestro??/Frijns??/Blackstock??? (jotain yksittäisiä kisoja, luultavasti joku nelosautossa ainakin Indyssä)
SMP:
5 James Hinchcliffe, 7 Mihail Aljošin, 77 Briscoe?/Harvey?/Bell??/Enerson?? (ainakin Indy, mahdollisesti muitakin kisoja)
Rahal:
15 Graham Rahal, 16 Spencer Pigot (St. Pete & Indyn kisat, mahd. enemmän jos rahoitus löytyy)
Coyne:
18 Conor Daly, 19 Luoja tietää,
63/19 Pippa Mann (Indy 500)
Byrd (yht. Coynen kanssa):
88 Bryan Clauson
Herta:
98 Chaves
Foyt:
14 Takuma Sato, 41 Jack Hawksworth, 48? (ei huhuja, mutta Foyt jostain sen ekstra-auton viissataseen aina löytää)
Erinäisiä muita projekteja/huhuja (jotka saattavat helposti sulautua/yhdistyä yllämainittuihin..):
Carlin (se GP2-talli) liittyi Indy Lightseihin viime vuonna, tarkoitus oli siirtyä isoihin autoihin täksi vuodeksi mutta suunnitelmia on viivästetty. Indy-kisat yhä mahdollisuuksien rajoissa, todennäköisesti kuskina Max Chilton tai Ed Jones. Chilton on jutellut myös muiden tiimien kanssa, mutta aivan täyttä budjettia ei tältä taida löytyä.
Pelkästään naisista koostettava uusi tiimi Grace Autosport aikoo ajattaa Katherine Leggeä Indy 500:ssa
http://www.racer.com/indycar/item/116785-indycar-grace-autosport-launches-all-female-team-for-2016-indy-500, projekti vissiin yhä elossa mutta paljoa enempää ei ole vielä kuulunut. Luultavasti Legge jossain muodossa 500:ssa mukana on, riippumatta toteutuuko Grace Autosport sitten lopulta.
Marotti Racing
http://www.marottiracing.com/ on vissiin jonkun pastorin pystyyn rykäisemä kisatalli, joka pyrkii myös ruudukkoon. Eurooppalaisesta kuulostaa humoristiselta, mutta vastaava
http://www.kingdomracing.net/ konsepti on ennenkin päässyt mukaan. Vain Amerikassa...
http://www.nationalspeedsportnews.com/indy/verizon-indycar/pri-notes-sachs-has-indy-500-dreams/ Edesmenneen Eddie Sachsin ja
https://www.gofundme.com/u573svd8 elossaolevan Dick Simonin pojat ettivät rahoitusta kanssa.
Saavedraa ei varsinaisesti ole kehenkään yhdistetty, mutta sponsori sillä edelleen jostain syystä on. Sponsorit on kovaa valuuttaa.
http://www.racer.com/indycar/item/122470-indycar-stefan-wilson-aims-to-make-indy-debut-focal-point-for-think-solar-campaign Stefan Wilson aikoo mukaan viissataseen. Ja eiköhän Davison, Tagliani ja Servia löydy autoista jälleen kerran.
Lopuksi enemmän tai vähemmän sataprosenttiset hassutteluhuhut, joista kuitenkin odotan vähintään yhden toteutuvan:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/120323 Kevin Magnussen
http://beta.autosport.com/news/report.php/id/122224/ Felix Rosenqvist
http://www.foxsports.com/motor/story/indycar-alex-zanardi-indianapolis-500-chip-ganassi-jimmy-vasser-073115 Alex Zanardi
http://www.1070thefan.com/blogs/ride-jmv/kyle-busch-winning-nascar-championship-and-running-indy-500 Kyle Busch
http://sports.yahoo.com/blogs/nascar-from-the-marbles/sam-hornish-not-returning-to-no--9-car-in-2016-183645725.html Sam Hornish jr
http://autoweek.com/article/indycar/aj-foyt-said-he-would-consider-giving-jeff-gordon-and-tony-stewart-rides-indy-500 Tony Stewart & Jeff Gordon
http://www.espn.co.uk/f1/story/_/id/13166610/fernando-alonso-not-ruling-future-indy-500-drive Fernando Alonso