Formunaattor
Well-known member
- Liittynyt
- 8.4.2014
- Viestit
- 593
Aijaa, tuota en tiennytkään! Miksi ihmeessä?Peittely kiellettiin. Mutta tuolla lailla esillepanovelvoitetta ei ole.
Aijaa, tuota en tiennytkään! Miksi ihmeessä?Peittely kiellettiin. Mutta tuolla lailla esillepanovelvoitetta ei ole.
Meni touhu niin naurettavaksi ja vähän vaaralliseksikin, kun pressu-ukkelit kipittelee pitkin varikkosuoraa.Aijaa, tuota en tiennytkään! Miksi ihmeessä?
Lisäksi ainakin kerran kävi niin, että kuskin (Barrichelloko se oli?) etusiiven päälle asetettu kotelo oli edelleen paikallaan, kun mies päästettiin radalle. Sellainen voi olla vaarallinen, koska ei se ole kiinni autossa.Meni touhu niin naurettavaksi ja vähän vaaralliseksikin, kun pressu-ukkelit kipittelee pitkin varikkosuoraa.
Oisko niin yksinkertaista, että tarvitsevat sisälle tilaa.Mä oon alkanu ihmettelemään sitä että kun tuodaan noita uusia etusiipiä, nii miksi ne laitetaan tolla lailla näytille telineeseen pilttuun ulkopuolelle?
Mietin itse samaa. Melko rajalliset neliöt ovat käytössä pilttuissa.Oisko niin yksinkertaista, että tarvitsevat sisälle tilaa.
Eikä ole. Kimi oli edellä tämän kauden Bahrainin kisan jälkeen. Mutta Kimin osalta kausi on tosiaan alkanut varsin vahvasti. x-2-5-3. Ei paras mahdollinen, mutta ei huonokaan.Ensimmäinen kerta tämän uuden Ferrari-kauden aikana kun Räikkönen on pisteissä tallikaveria edellä. Välillä tuurit näinkin päin, ja onhan Räikkösellä muutenkin nyt ihan erilainen tekemisen meininkin kuin viime kausilla.
Ei kun niinpäs olikin joo. No, joka tapauksessa tämä kausi on alkanut huomattavasti paremmin kuin kaksi edellistä.Eikä ole. Kimi oli edellä tämän kauden Bahrainin kisan jälkeen. Mutta Kimin osalta kausi on tosiaan alkanut varsin vahvasti. x-2-5-3. Ei paras mahdollinen, mutta ei huonokaan.
Nojoo, mutta toki tähän auttaa melkoisen paljon se, että Ferrari on ollut niin selkeästi toiseksi paras auto, että neljän parhaan joukkoon sijoittuu melkeinpä väkisin, jos ei ihan älyttömiä mokia tee. Siihen sitten päälle se että ainakin Hamiltonilla ja Vettelillä on alkukaudesta riittänyt ohjelmaa normaalia enemmän.Ei kun niinpäs olikin joo. No, joka tapauksessa tämä kausi on alkanut huomattavasti paremmin kuin kaksi edellistä.
Kimi tekee virheen aina paineen alla: aika-ajoissa ja uusinta startissa. Virheet maksoi kisassa yhden sijoituksen. Tämän päiväinen oli ok suoritus, ei missään nimessä hyvä. Parannettavaa jäi.Nojoo, mutta toki tähän auttaa melkoisen paljon se, että Ferrari on ollut niin selkeästi toiseksi paras auto, että neljän parhaan joukkoon sijoittuu melkeinpä väkisin, jos ei ihan älyttömiä mokia tee. Siihen sitten päälle se että ainakin Hamiltonilla ja Vettelillä on alkukaudesta riittänyt ohjelmaa normaalia enemmän.
Vieläkään ei ole Kimiltä sellaista lähellekään täydellistä viikonloppua saatu, vaan aina tuntuu jotain pikkumokia sattuvan jossain vaiheessa.
Et tainnut katsoa koko kisaa. Mersut oli n. sekunnin koko ajan Ferraria nopeampia. Joten sijalle 2 ei ollut Kimillä mitään asiaa.Kimi tekee virheen aina paineen alla: aika-ajoissa ja uusinta startissa. Virheet maksoi kisassa yhden sijoituksen. Tämän päiväinen oli ok suoritus, ei missään nimessä hyvä. Parannettavaa jäi.
Jaa-a, jos alussa olisi pysynyt tokana, repinyt eroa Bottakseen ja Hamiltoniin, ja lopussa Hamiltonilla vedenpaineongelmiakin.Et tainnut katsoa koko kisaa. Mersut oli n. sekunnin koko ajan Ferraria nopeampia. Joten sijalle 2 ei ollut Kimillä mitään asiaa.
Valtteri olisi ollut tulppana alussa 15 kierrosta Hamilttonille ja rako olisi ollut melkoinen. En kyllä nähnyt missään vaiheessa puhtaalla radalla sekuntia nopeampaa Hamiltonia vr Räikköseen. Stoppien jälkeen Räikkönen olisi ollut edellä eikä Hamilton olisi päässyt ohi. Eroa maalissa 6s joten noin massiviisesta nopeuserosta ei puhuta, vaikka toki Hamilton lienee höllännyt lopussa. Maksimissaan ero taisi olla luokkaa 12s.Et tainnut katsoa koko kisaa. Mersut oli n. sekunnin koko ajan Ferraria nopeampia. Joten sijalle 2 ei ollut Kimillä mitään asiaa.
Voisiko olla ihan vakavissaan, että tahtoo senkin vähän säästää renkaitaan myöhempää käyttöä silmälläpitäen? Mitään muuta ei oikein pysty keksimään, kun enemmän tai vähemmän tuo sama toistuu joka ikinen kerta kun turva-auto lähtee radalta.Taas nähtiin Kimin perisynti vol 999, kylmät renkaat ja huono startti turva-auton takaa. Ihan oma moka, en ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa veivat rattia yhden kierroksen verran että lämmöt renkaissa saadaan kohdalleen, Bottas pääsi tämän takia isku-etäisyydelle viimeisissä mutkissa kun Kimillä lipsui...
Pitäisi olla todella tyhmä persoona, jos ei monesta kerrasta opi. En usko.Voisiko olla ihan vakavissaan, että tahtoo senkin vähän säästää renkaitaan myöhempää käyttöä silmälläpitäen? Mitään muuta ei oikein pysty keksimään, kun enemmän tai vähemmän tuo sama toistuu joka ikinen kerta kun turva-auto lähtee radalta.