Naurettavaa olisi potkia tallipäällikköä pois tällaisessa tlianteessa. Maurizio on saanut homman kutakuinkin toimimaan ja uskoakseni paremman tiimihengen! Maurizion vastuulla ei liene budjetin saaminen ja mahdolliset hankinnat eri osastoille. Jos nekään on tarpeen. Nyt pitää vain analysoida, millainen ensi kauden auto tulisi olla. Siinä tarvitaan laajamittaista osaamista.
Kyllä minäkin uskon, että mikäli RBR syrjäyttää Ferrarin kolmanneksi tallipisteissä, niin se horjuttaa joidenkin johtohahmojen asemaa. Arrivabenen potkut kauden jälkeen ovat ehkä kuitenkin pitkälle viety ajatus. Marchionne teki valintansa kauden 2014 aikana ja tämä tiimi rakentaa nyt Ferrarin auton seuraavalle uudelle aikakaudelle, joka alkaa vuonna 2017. Se on Arrivabenen kohtalon vuosi. Mikäli tulosta ei tule, niin päitä putoilee.
Maurizio on jo aika vanhakin, täyttää keväällä 60 vuotta, ei hän tuolla montaa vuotta enää keikkuisi. Todt lopetti 60-vuotiaana, Brawn hieman sitä ennen. Peter Sauberin piti myös lopettaa "nuorena", mutta BMW:n ryssittyä asiat, hänen oli palattava pelastamaan tallinsa.