Mickey
Well-known member
- Liittynyt
- 22.3.2000
- Viestit
- 8105
Naisia pitää olla myös vähintään 40%Se nyt vielä puuttuisi, että olisi kuskien suhteen maanosakiintiöt.
Naisia pitää olla myös vähintään 40%Se nyt vielä puuttuisi, että olisi kuskien suhteen maanosakiintiöt.
. Maanosakiintiökuljettajia ei olekaan tiettävästi ollut, mutta WebSlaven jutustelun innoittamana kuitenkin maakohtaisia kuljettajakiintiöitä ja Ruotsin Grand Prixin tapauksessa Skandinavian Kuljettajakiintiö oli voimassa vuosina 1950-1975 ja Ruotsin kohdalla tietenkin vain vuodet 1973-1975.Naisia pitää olla myös vähintään 40%
Miten pertin käsi käy nykyään, siitähän se kai on kiinni.
Samasta linkatusta uutisesta, olisihan Schumin ja Kimin paluun jälkeen parasta, mitä on tapahtunut. :thumbup:Kubica tekee parhaillaan päätöstä uransa jatkosta. Monesti operoidut kädet eivät hänen mukaansa ajamista haittaa.
– Täytyy myöntää, että niistä on enemmän haittaa päivittäisessä elämässä kuin kilpa-ajossa. Olen täällä katsomassa, miten kroppani reagoi viikonlopun kisaamiseen
En kyllä ymmärrä tätä soutamista ja huopaamista. Perezillä on kuitenkin sopimus Force Indialle ensi kaudeksi.– Uskon, että ensi viikolla on tapahduttava ratkaisu tulevaisuuteni osalta. Minun pitää siis tietää ensi viikolla onko minulla mahdollisuus (ajaa F1-sarjassa) vai pitääkö minun katsella muualle, Perez linjaa.
Perezin F1-sopimustilannetta mutkistaa kuskin omat sponsorit.
– Minun sponsorieni tulee tehdä myös sopimukset, joten meidän on varmistettava, että kaikki on kunnossa. Toivottavasti osapuolet pääsevät sopuun pian, muuten homma menee vaikeaksi.
– On selvää, että haluan jatkaa formula ykkösissä, mutta en voi odotella enää pitkään. Ensi viikosta lähtien meidän on katseltava muitakin vaihtoehtoja, Perez summaa.
F1-tähdeltä uhkavaatimus: Ensi viikolla alan katsella muualle
En kyllä ymmärrä tätä soutamista ja huopaamista. Perezillä on kuitenkin sopimus Force Indialle ensi kaudeksi.
Jostain luin aiemmin, että Strollille riittää F3-sarjan kolmas sija, että on superlisenssikelpoinen. Ja toki pitää täyttää 18 vuotta.Williamsin F1-kuskiehdokkaaksi nimetty Lance Stroll muuten varmisti F3-mestaruuden sunnuntaina. Mikäli aiemmat huhut pitävät paikkansa, niin Williams varmaankin tällä viikolla tiedottaa palkanneensa hänet kisakuljettajakseen. Aiemmin nimittäin huhuttiin siitä, että sopimus olisi tehty jo mutta talli odottaisi Strollin voittavan sarjansa mestaruuden, jotta hän täyttäisi superlisenssille asetetut vaatimukset.
Jostain luin huhua, että Williams ei pystyisi lunastamaan Bottaksen optiota, ellei sijoitu Force Indian edelle. Hankalimmassa tilanteessa ottaisivat B-luokan kuljettajan Bottaksen tilalle. Lähdettä en nyt muista, vaikka yritin etsiä enkä sen luotettavuutta voi nyt siis tietää. Eli voi kestää tämä sopimusjulkistus tai voihan se ollakin, että Bottas menee Rellulle muutenkin jo. Oma veikkaus on, että Bottaksen palkkaan tulee nyt reilu korotus ja siksi vaikea valinta option lunastuksesta. Luulisi kyllä Williamsin nyt laskevan tarkkaan, koska jos heillä olisi kaksi Felipe Massaa -> tuloksena järkyttävä katastrofi.Pérezhän on nyt eri medioiden mukaan vahvistanut ihan virallisesti jatkavansa Force Indialla ensi kaudella. Noh, jätän vielä itse oven auki sille, että kohta niitä huhuja taas puskee.
Williamsin F1-kuskiehdokkaaksi nimetty Lance Stroll muuten varmisti F3-mestaruuden sunnuntaina. Mikäli aiemmat huhut pitävät paikkansa, niin Williams varmaankin tällä viikolla tiedottaa palkanneensa hänet kisakuljettajakseen. Aiemmin nimittäin huhuttiin siitä, että sopimus olisi tehty jo mutta talli odottaisi Strollin voittavan sarjansa mestaruuden, jotta hän täyttäisi superlisenssille asetetut vaatimukset.
Huono juttu Bottaksen osalta, jos Williams vetkuttaa asiaa kovin pitkään. Toisaalta Renaultiltakin on sanottu, että heillä ei ole kiirettä kuljettajien kanssa.Jostain luin huhua, että Williams ei pystyisi lunastamaan Bottaksen optiota, ellei sijoitu Force Indian edelle. Hankalimmassa tilanteessa ottaisivat B-luokan kuljettajan Bottaksen tilalle. Lähdettä en nyt muista, vaikka yritin etsiä enkä sen luotettavuutta voi nyt siis tietää. Eli voi kestää tämä sopimusjulkistus tai voihan se ollakin, että Bottas menee Rellulle muutenkin jo. Oma veikkaus on, että Bottaksen palkkaan tulee nyt reilu korotus ja siksi vaikea valinta option lunastuksesta. Luulisi kyllä Williamsin nyt laskevan tarkkaan, koska jos heillä olisi kaksi Felipe Massaa -> tuloksena järkyttävä katastrofi.
No tuo kävisi tietysti järkeen. Kuulostaa vain hyvin ihmeelliseltä, että Williamsilla olisi edelleen voimassa oleva optio, koska nyt eletään jo lokakuuta. Olisi aika hullua managerointia suostua venyttämään option takaraja näin myöhäiseksi, sillä yleensä hyvät kuskipaikat on jo jaettu näillä tietämin. Toisaalta optio selittäisi senkin, miksi Renault olisi valmis odottamaan Bottasin kanssa. Mikäli kyse olisi siitä, että Bottas haluaisi itse jatkaa Williamsilla ja odottaa tallin rahatilanteen selviämistä, niin suostuisiko Renault muka sellaiseen, että heitä pidetään varavaihtoehtona jonkin b-korin kuskin toimesta? Tuskin.Jostain luin huhua, että Williams ei pystyisi lunastamaan Bottaksen optiota, ellei sijoitu Force Indian edelle. Hankalimmassa tilanteessa ottaisivat B-luokan kuljettajan Bottaksen tilalle. Lähdettä en nyt muista, vaikka yritin etsiä enkä sen luotettavuutta voi nyt siis tietää. Eli voi kestää tämä sopimusjulkistus tai voihan se ollakin, että Bottas menee Rellulle muutenkin jo. Oma veikkaus on, että Bottaksen palkkaan tulee nyt reilu korotus ja siksi vaikea valinta option lunastuksesta. Luulisi kyllä Williamsin nyt laskevan tarkkaan, koska jos heillä olisi kaksi Felipe Massaa -> tuloksena järkyttävä katastrofi.
Grosjean, Kvyat, Magnussen, Nasr, Ericsson, Gutierrez... onhan noita kuskeja. Ja onhan tallin reservikuskinakin Paul Di Resta... eri asia sitten, olisiko siinä mitään järkeä... britti tosin. Ajattihan Williamsin aikoinaan yhden kauden Wurziakin.Joo, jos Williams palkkaa Strollin ja jonkun toisen nevarin, niin ainakaan ensi kaudella ei voida odottaa yhtään mitään. Olipa Stroll millainen lupaus hyvänsä, niin hyppäys F3:sta F1:iin vaatii totuttelua ja vähintään alkukausi menee opetellessa. Ja kuka se toinen nimi Williamsille olisi, jos ei Bottas? Siitä ei taida edes olla mitään huhuja enää nyt, kun Pérez on pois kuvioista. Felipe Nasr oli Williamsilla ennen testikuskina ja hänellä olisi rahaa sekä kohtalaisesti kykyjä, mutta minä olen skeptinen siitä syystä, että hänen sponsorinsa on halunnut maalata autot omiin väreihinsä ja Williamsilla se ei ole mahdollista Martini-sopimuksesta johtuen. Olisiko tässä Kevin Magnussenille kolmas "uusi alku"? Hänelläkään ei kyllä ole sponsoreita eikä Bottas voi niin kallis olla, että Magnussen olisi varsinaisesti halvempi.
Kuskeja on mutta kaikki ovat paskaa, siinä on se ongelma. Kukaan ei voi tuoda tallille samaa määrää pisteitä kuin Bottas, ja jos ne pisteet jäävät tuomatta, niin huono sijoitus tallien MM-sarjassa voi koitua kalliimmaksi kuin yhdenkään maksukuskin mukanaan tuoma sponsoripaketti.Grosjean, Kvyat, Magnussen, Nasr, Ericsson, Gutierrez... onhan noita kuskeja. Ja onhan tallin reservikuskinakin Paul Di Resta... eri asia sitten, olisiko siinä mitään järkeä... britti tosin. Ajattihan Williamsin aikoinaan yhden kauden Wurziakin.
Tuolla listalla Grosjeanissa voisi olla ainesta hyviin pisteisiin suhteessa kalustoon.Kuskeja on mutta kaikki ovat paskaa, siinä on se ongelma. Kukaan ei voi tuoda tallille samaa määrää pisteitä kuin Bottas, ja jos ne pisteet jäävät tuomatta, niin huono sijoitus tallien MM-sarjassa voi koitua kalliimmaksi kuin yhdenkään maksukuskin mukanaan tuoma sponsoripaketti.