Autotoikki v 2.0

Örfil

Guest
Eikö tommosta joudu aikuinen mies ajamaan takapenkiltä?
Normaalipainoinen mahtuu ratin ja penkin väliin just ja just, kun vetää kuskin penkin ihan taakse.

Pitkää matkaa tuolla ei aja hullukaan, koska siinä ei ole vakkaria. Eikä saa edes tilattuna, asia varmistettiin kun vaimolle auto hankittiin. Ehkä joku jossain semmoisia asentaa, mutta Levoranta ei ainakaan.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Muuan tuttava myös päätti ratkaista italian ihmeen vakkaripuutoksen epävirallisella ratkaisulla. Uutta CDI-boksia ostaessaan pohti kovin, että kannattiko.
 

Örfil

Guest
Ok, eli perskules aika tyyris on ratkaisu tuohon :eek:

Voishan tuohon jonkun mekaanisen systeemin kehittää hätäratkaisuna, esim. tiiliskiven polkimen päälle.
 

Örfil

Guest
Asiaa liipaten: jos olis rahaa ja hinta ei olis paha, se tehokkaampi versio viissatkusta olis aika pahee.
 

Örfil

Guest
Jep, sillä ei jämsääniälaista peruutustestiä läpäistä. Ei lähimainkaan.
;)
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26889
Jos tuollaisen leveän Lambon jotenkin sais autotallin ovesta mahtumaan, kuuluisi *kraps* kun ovi ottaisi tallin kattoon kiinni eikä sieltä mitenkään ulos pääsisi.
Ei jatkoon.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Jos tuollaisen leveän Lambon jotenkin sais autotallin ovesta mahtumaan, kuuluisi *kraps* kun ovi ottaisi tallin kattoon kiinni eikä sieltä mitenkään ulos pääsisi.
Ei jatkoon.
Tosi japanialaisauton omistaja ei autoa talliin laita, vaan pitää sen pakkasessa. 20 min lohkolämmitystä ja autoa tuhoamaan.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Mulle kelpais toi Lambo.

Tosin vain siksi asti, että saisin sen myytyä jollekin tollolle.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Vähän vaikuttaa, että VAG-konsernin vehkeitä on vaivannut ja vaivaa saman kaltainen ongelma, jonka eteen Opel ajautui joskus 20 vuotta sitten. Tuo romutti Opelin siihen asti luotettavan maineen ja firma kärsi toista vuosikymmentä heikon laadun maineestaan.

Opel tehosti tuolloin taloudellisesti toimintaansa esim. kilpailuttamalla muualta hankkimansa osat verisesti aivan luilleen, ja tämä puolestaan pakotti alihankkijat alentamaan laatua, jotta osia ei tarvinnut tehdä ooppelille tappiolllisesti. Tämä johti lopulta siihen, että automerkkiä vaivasi erinäiset luotettavuutta heikentäneet vaivat ja viat.

Kun kuluttajat äkkäsivät tämän kestävää laatua olevan probleeman, Opelista tuli hyljeksitty merkki, myynti laski ja maine meni. Markkinaosuudet syöksyvät maanrakoon.
Epäluotettavan auton maine kestää pitkään vaikka valmistaja parantaakin tapansa.

Vagilla on paljon ongelmia, tuo öljynkulutus on yksi, egr-venttiilit paukkuu, 1.4 TSI koneet on maineensa menettänyt, DSG-lootissa on vikoja, jne jne.

Kaverin A7 EGR-paketti piti vaihtaa just keväällä 4 vuotiaaseen autoon, hintalappu oli 2500 euroa.
Sälli vaihtoi sen kiroillen - ja vaihtoi kesällä myös automerkkiä.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Ihmeen pienen loven nuo laatuongelmat ovat Audin imagolle tehneet.
Saksalainen laatuauto, vaikka olisikin paskoista Volkkarin osista tehty.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Viimeinen hyvä volkkari oli neloskoppainen Golf. Yksinkertaisempi tekniikka vain toimii paremmin, ei siitä mihinkään pääse.
 
Ylös