Taisi olla kakkos-ryhmän Ladassakin ohjeena vaihtaa isompi hihnapyörä vesipumpusta, kun vakiolla tulee liikaa jenkoja moottorin käydessä 6000 kierroksen paremmalla puolella.
Kit car luokitus meni mielestäni metsään siinä, että kori, levikkeet yms. viritysosat piti olla tehtaan, tai sen valtuuttaman pajan tekemiä. Koritkin oli erikseen numeroitu. Ei voinut mennä kauppaan ja ostaa gti golffia aihioksi ja alkaa itse virittämään, niin kuin numeroryhmien aikaan tehtiin.
Tosin kit carit ja koko f2 luokkahan syntyi palvelemaan niitä autotehtaita joilla ei into ja rahkeet riittäneet kilpailukykyisen nelivedon rakentamiseen, mutta haluttiin kuitenkin osallistua ralleihin. S2000 jatko jalosti samaa ideaa, mutta lisäsi nelivedon.
N/r4 luokkahan on kuoleva luokka. En näe, että mikään valmistaja alkaisi valmistaa luokkaan sopivaa perinteisellä jatkuvalla nelivedolla olevaa autoa.