Juuri näin.Niin joo, totta että dtm-Alfa 155 taisi aikoinaan olla pääväriltään valkoinen niillä Martini-raidoilla.
Juuri näin.Niin joo, totta että dtm-Alfa 155 taisi aikoinaan olla pääväriltään valkoinen niillä Martini-raidoilla.
Esikuvana lienee ollut edellisen paluuvuoden -79 väritykset.Tässä toisenlainen konseptiväritys.
[[video]https://www.motorsport.com/all/video/main-gallery/what-could-an-alfa-romeo-f1-car-look-like-101784/?s=2[/video]
Sirotkin tuo rahaa mukanaan. Valitettavasti useimpien tallien talous on kuralla, joten joudutaan ottamaan maksukuskeja rattimiesten sijaan. F1-sarja muuten teki 200 miljoonan tappiot tällä kaudella.Miten on mahdollista, että Williams miettii jotain Sirotkinia Strollin rinnalle.
Kyllä nämä Strollaajat taitaa määrätä tallitoverin, ettei historian kallein maksukuski saa pahasti kuokkaansa.
Kyllä. Williamsin talous on ollut kai ihan OK pitemmän aikaa. Ymmärrän yhden täysin maksukuskin, mutta kahta en.Sirotkin tuo rahaa mukanaan. Valitettavasti useimpien tallien talous on kuralla, joten joudutaan ottamaan maksukuskeja rattimiesten sijaan. F1-sarja muuten teki 200 miljoonan tappiot tällä kaudella.
Molemmat kuskit tosiaan kuuluvat sarjaan, mutta en ymmärrä argumentteja ml. Force Indian taloudellinen tilanne. GP3-mestari Bottaskin sai kaivaa isot rahat sponsoreiltaan päästäkseen Williamsille. Mersullekin piti ainakin Toto Wolffin mukaan viedä myötäjäiset. Helposti tuolta ei löydy paikkoja, kuin moninkertaisille mestareille ja Kimi Räikköselle. Moninkertaiseksi mestariksi ei myöskään pääse järin helposti ja voi olla vain yksi Kimi Räikkönen.Molemmat kuitenkin kuuluu tasonsa perusteella F1-sarjaan ja koska talous on kunnossa he eivät joudu sarjasta pois Ericssonien takia. Veikkaan, että molemmille löytyisi nykyisin helposti paikka sarjasta ilman taloudellista tukeakin. Perezin näytöistä en tiedä, mutta Ocon voitti kuitenkin GP3-mestaruuden pari vuotta sitten.
Williams rämpi tällä kaudella taas ihan huolella ja sekin rahoista pois. Voivat olla sen verran realistisia, että tietävät laskusuunnan jatkuvan tulevalla kaudella. Rahat siis venäläisiltä pois ja panostus suurten sääntömuutosten jälkeiselle ajalle.Formula 1:llä on tarve saada venäläinen kuski sarjaan. Ja venäläisillä (sijoittajilla ja valtiolla) on tarve saada oman maan kuski sarjaan.
https://www.mtv.fi/sport/f1/uutinen/artikkeli/fia-vahvisti-ensi-kauden-kalenterin-brasilian-gp-n-jarjestajille-huomautus/6687090#gs.YmCxDso25.3 Australian GP
8.4 Bahrainin GP
15.4 Kiinan GP
29.4 Azerbaidzhanin GP
13.5 Espanjan GP
27.5 Monacon GP
10.6 Kanadan GP
24.6 Ranskan GP
1.7 Itävallan GP
8.7 Iso-Britannian GP
22.7 Saksan GP
29.7 Unkarin GP
26.8 Belgian GP
2.9 Italian GP
16.9 Singaporen GP
30.9 Venäjän GP
7.10 Japanin GP
21.10 Yhdysvaltain GP
28.10 Meksikon GP
11.11 Brasilian GP
25.11 Abu Dhabin GP
Jos venäläiskuski on pakko saada sarjaan niin toivottavasti olisi edes Kvyat jolla sentään on jonkinlaista näyttöä osaamisestaan vaikka ei ole sitä juuri parin viime kauden aikana esittänytkään. Mutta Kvyatiinkin verrattuna tuo Sirotkin olisi ihan pelkkä vitsi joten ei voi kuin toivoa että Williams ei sentään noin alas vajoaisi. Kubican paluutahan minä tässä olen pitkään jo toivonut ja nyt kun kuulin että Sirotkin olisi toinen vaihtoehto niin toivon sitä erityisen paljon.Formula 1:llä on tarve saada venäläinen kuski sarjaan. Ja venäläisillä (sijoittajilla ja valtiolla) on tarve saada oman maan kuski sarjaan.
No mikähän idea tässä taas on? Ihan täys aivopieruja, 15 ei ole sama asia kuin 20Lähtöruuturangaistuksia muokataan, ensi kaudella kuljettaja joka on saanut 15 ruudun rangaistuksen lähtee joukon perältä.
https://www.motorsport.com/f1/news/formula-1-tweaks-grid-penalty-system-for-2018-986583/?s=1