henrizio
väärinkäyttäjä
- Liittynyt
- 21.4.2007
- Viestit
- 2217
Ehkä kannattaisi jos ei kerran sarjaa yhtään seuraa. :alppu:En jaksa tutkia kisaraportteja, mutta eihän noin heikosti voi WRC-kalustolla sijoittua puhtaassa kisassa?
Ehkä kannattaisi jos ei kerran sarjaa yhtään seuraa. :alppu:En jaksa tutkia kisaraportteja, mutta eihän noin heikosti voi WRC-kalustolla sijoittua puhtaassa kisassa?
http://www.wrc.com/en/wrc/news/october-2017/ogier-future/page/4980--12-12-.htmlHe suffered two big crashes in a little over a week at July’s Neste Rally Finland, one in testing and the other in the opening day of the event.
Asked if he had thought about quitting the WRC at the end of this season, the 33-year-old Frenchman said:
“Consider, yes. Of course, this kind of moment (winning the title) makes me think about the risks you take, especially like in the test. I couldn’t do anything with this crash, it was just bad luck.
“Big rocks in the road, a flat out corner and I had no way to avoid it. It was a big crash coming to me.”
Ogier acknowledged that since his wife, German TV sports presenter Andrea Kaiser, gave birth to their first child, Tim, in June last year, he appreciated family life at his Geneva home even more. But the lure of the WRC remained a big motivation in his decision.
“I am enjoying a lot of time at home with my son and my wife, of course you can see life differently, but when you make a weekend like this….
“I’m not winning this weekend, but it was a big pleasure behind the steering wheel and also we have the fastest WRC car ever. It’s good fun as well.
"I’m always analysing a lot of things in my way of managing the championship and the way of managing my life in general, so I don’t make the decision easily. I’m still working on different options. I’m honest with you, right now I haven’t really decided,” Ogier added.
Kyllä keskittymiskyky riitti koko jutun lukemiseen, mutta riippuu miten pois kontekstista tuo vika lainaus on itse jutussa. Lisäksi tuon voi lukea tarkoittavan lähitulevaisuutta, eikä vain tilannetta nyt.Siinä on taas pitkästä jutusta luettu vain viimeinen virke...
Tuossa sanotaan myös, että Dani on pyytänyt seitsemän-kahdeksan rallin ohjelmaa ensi kaudeksi, ralleja ei ole päätetty. Tuon perusteella voisi veikata, ettei Sordo aja siis ainakaan Ruotsia, Suomea, Walesia ja Australiaa. Lisäksi mainitsi muun muuassa ettei luultavasti aja ikinä enää Walesissa ja myönsi myös harvinaisen suoraan ettei hänestä tule maailmanmestaria. Sanoo haluavansa ajaa enää kilpailuissa, joissa kokee olevansa kilpailukykyinen.http://www.marca.com/motor/rallies/2017/11/06/59fd7e7946163f721c8b4647.html
Sordon haastattelu espanjaksi, ei aja ensi vuonna koko kautta mutta ei aio lähteä tallista mihinkään, rallicrossia kommentoi tyyliin että jos maksetaan niin voihan sitäkin ajaa, mutta eniten kiinnostaa rallien voittaminen.
7-8 rallia neljällä autolla kuulostaisi melko hurjalta. Tosin, mistä sitä tietää. Hyundailla alkaa kuitenkin jo viides kisakausi tätä projektia, eikä sitä menestystä (lue: mestaruuksia) ole vielä näkynyt. Panokset kovenee niiltäkin osin. Paddon on kyllä ollut niin luvattoman heikko sen huikean Argentiinan voiton jälkeen, että näinköhän sympaattisesta aussista on enää edes kolmoskuskin rooliin...Jos taas Paddon on ilmottanut ajavansa koko kauden, niin kiinnostavaa nähdä ajattaako Hyundai noissa 7-8 rallissa neljää autoa.
Hyundailla on aika kova panostus ralliin. On wrc2 ohjelmaa ja Melko mittavaa wrc toimintaa. Samaan aikaan Toyota ei saa edes kolmea autoa Australiaan.
Nusnus, mutta Paddon on uusiseelantilainen.7-8 rallia neljällä autolla kuulostaisi melko hurjalta. Tosin, mistä sitä tietää. Hyundailla alkaa kuitenkin jo viides kisakausi tätä projektia, eikä sitä menestystä (lue: mestaruuksia) ole vielä näkynyt. Panokset kovenee niiltäkin osin. Paddon on kyllä ollut niin luvattoman heikko sen huikean Argentiinan voiton jälkeen, että näinköhän sympaattisesta aussista on enää edes kolmoskuskin rooliin...
Ai saatana, olipas amatöörimäinen virhe. Hävettää :yuck:Nusnus, mutta Paddon on uusiseelantilainen.
Saattaa olla turhan optimistista toiveajattelua, mutta omaan silmään tuo näyttää kuitenkin enemmän positiiviselta kuin negatiiviselta signaalilta, että kyseinen herra ylipäänsä reagoi twiittiin. Toivotaan, että saadaan kyseiselle twiitille iloinen jatko-osa lähiviikkoina.
No, mitä tästäkin nyt sitten uskaltaa päätellä :yuck: Gerard Quinn on siis ollut Ford Europe Motorsportin johtaja.