Tämä on kyllä täysin totta. Itse kuulun niihin, jotka arvostavat Ricciardoa erittäin korkealle. Ehkä jopa nykykuskien kärki kolmikkoon, vähän painotuksista riippuen (Verstappen nopeampi, muttei nykyisellään kuitenkaan parempi).Ensi kaudella nähdään muuten Nico Hulkenbergin todellinen taso kun oikea kärkikuski verrokkina.
Vandoornen taustatukija myös Sauberin johtoryhmässä. Ja jos huhuiltu Ferrarin vaikutusvalta on totta, niin Giovinazzi on mahdollinen.Ei kai Kimin ensi kauden tallikaveria vielä ole päätetty? Päivän paperi-Hesarissa kuitenkin väitettiin jo että Ericsson olisi varmistettu.
Korjaanpa omaa taannoista listaani Sauberin osalta. Giovinazzin sijasta siellä voi olla Vandoorne tai Ericsson. Muuten pidän kupongin voimassa.Tässä arvelua:
Mercedes - Hamilton ja Bottas
Ferrari - Vettel ja Leclerc
Red Bull - Verstappen ja Gasly
Force India - Perez ja Stroll
Williams - Ocon ja Sirotkin
Renault - Ricciardo ja Hülkenberg
Toro Rosso - Hartley ja Kvyat
Haas - Magnussen ja X
McLaren - Sainz ja Norris
Sauber - Räikkönen ja Giovinazzi
Voi olla myös, että Sirotkin menee Haasille ja Kubica Williamsille.
Omassa veikkauksessa menee puolet pöpelikköön. Tosin kaikki isoimmat ja vaikuttavimmat siirrot on menossa oikein: Ricciardo, Räikkönen ja vielä mahdollisesti Ocon. En olisi uskonut Sainz/Gasly -siirtoihin. Eikö RB pidä Sainzia riittävän hyvänä?MB: Hamilton ja Bottas
Ferrari: Vettel ja Leclerc
Red Bull: Verstappen ja Ricciardo/Sainz
Renault: Ricciardo/Sainz ja Hulkenberg
McLaren: Vandoorne ja Alonso(jos lopettaa Norris)
Sauber: Antonio Giovinazzi ja Räikkönen
Toro Rosso: Gasly ja Hartley
Force India: Stroll ja Ericsson
Williams: Sirotkin ja Perez
Haas: Magnussen ja Grosjean
Ricciardo näkee, ettei saa samanvertaista kohtelua kuin Verstappen, joten siirtyy mahdollisesti Renaultille, josta palautetaan Sainz. Ricciardo kyttää tällä hetkellä Hondan moottorin suorituskykyä, joka ei ole vakuuttavaa. McLaren tietää Vandoornen vaikeuksien syyt, jotein ei monoa. Jos Alonso lopettaa, Norris tilalle. McLaren ei tarvitse tällä hetkellä nimekkäitä kuskeja, koska auton kanssa on tekemistä. Räikkönen siirtyy Sauberista Alfa Romeoksi muuttuvaan talliin, koska saa siellä ykköskuskin aseman ja tietää läheisen Ferrari-yhteistyön mahdollistavan hyvät pistesijat + ison lompakon. Hartley parantaan tahtiaan ja jatko Toro Rosson kanssa varmistuu. Force India hommaa Strollin pariksi Ericssonin, koska tämä takaa hyvän julkisuuskuvan tämän kauden räpeltäjälle samanlaisine tuloksineen. Perez siirtyy rahoineen Williamsille, koska ei sovi Strollin kanssa samaan tallin. Haasilla jatkaa sama kuskikaksikko. Ferrarille Leclerc kasvamaan Vettelin seuraajaksi kakkoskuski-sopparilla.
Oconille käy Wehrleinit ja joutuu sarjasta pihalle. Eipä tällä kaudella olekkaan kovin kummoista esittänyt vrt. viime kausi.
Mitä Haas tekee Sirotkinilla? Ei ole akuutissa rahapulassa eikä Sirotkinin maine nyt aunakaab Grosjeania parempi ole. En näe mitään järkeä Haasin ottavan jämäkuskia, kun tähtäävät menestykseen.Korjaanpa omaa taannoista listaani Sauberin osalta. Giovinazzin sijasta siellä voi olla Vandoorne tai Ericsson. Muuten pidän kupongin voimassa.
Espanjan Vale olisi varmaan kelvannut wingmaniksi Verstappenille, jos tätä kulmaa hait. Sainzin ongelmana se, että ei ole säväyttänyt oikein missään vaiheessa. Mittatikkuna F1-uran alussa toki Verstappenin kaltainen lahjakkuus, joka kesken toista yhteistä kautta nostettiin Red Bullille. Tällä kaudella Rellulla sen 15 pinnaa ja viisi sijaa perässä Hulkenbergia, joka ei ikinä ole päässyt pallille autossa, jossa tallikaverit ovat siihen pystyneet.Ei pidä. Muttei pidä moni muukaan. Ihan ok-kuski mutta sellainen Espanjan Vale.
Ei ole ei. Lisäksi aiemmin muutama kunnon aivopieru mähellys. Sotshi nyt ekana tulee mieleen.Sainzin ongelmana se, että ei ole säväyttänyt oikein missään vaiheessa. Mittatikkuna F1-uran alussa toki Verstappenin kaltainen lahjakkuus, joka kesken toista yhteistä kautta nostettiin Red Bullille. Tällä kaudella Rellulla sen 15 pinnaa ja viisi sijaa perässä Hulkenbergia, joka ei ikinä ole päässyt pallille autossa, jossa tallikaverit ovat siihen pystyneet.
Valtteri ajaa Mersulla, Sainz jämäpisteistä. Tälläkin kaudella aika-ajoissa vain alle 0,1s Hamiltonista keskimäärin, mikä lienee kohtuullinen suoritus. Bottaksen järjetön epäonni on myös vääristänyt voittotilastoja, jolloin voittojakin olisi vähintään kaksi lisää, mahdollisesti jopa kolme Saksan myötä. Tämä pudottaisi pois myös Hamiltonilta kaksi. Joten ei tuota eroa voi täysin kuskin syyksi laittaa.Ei pidä. Muttei pidä moni muukaan. Ihan ok-kuski mutta sellainen Espanjan Vale.
Tämä Bottaksen ryöpytys on jostain syystä alkanut täällä Monzan jälkeenJep. Bottashan oli yhdessä vaiheessa kautta varmaan se "kuumin kuski" koko sarjassa. Ilman järjetöntä epäonnea olisi kauden kulku voinut olla ihan erilainen. Nyt pari viimeistä kisaa kyllä ollut kieltämättä vähän vaisuja mutta kokonaisuutena voisi sanoa, että Bottaksen kausihan on ollut varsin hyvä.
Se oli odotettavissa. 2018 Monza muistetaan kauan...:nope:Tämä Bottaksen ryöpytys on jostain syystä alkanut täällä Monzan jälkeen
Niitä Wingman viestejä suoltaa juurikin Kimi-fanit. Kertoo jotain myös siitä, ettei yli päästä yhdestä kisasta. Bottaksen dissaaminen on myös kiihtynyt, kun tuli alennus Sauberille.Täällä? Ihan kaikkialla Bottaksen/Mersun/Hamiltonin postauksiin on liitetty wingman/butler -viestejä.
Itse asiassa jo Hocken jälkeen 'Copy James'-viestin jälkeen homma alkoi ja on kiihtynyt Monzan jälkeen.
Ehkä se kertoo Bottaksen ja Kimin suosion suhteesta.
Mielestäni noin yleensä Ferrari-fanit. Itse asiassa Wingman-viestien määrä on vähentynyt Sauber-siirron jälkeen. Perustan tietoni Instan seuraamiseen. Ei välttämättä ole validi tieto, mutta perustuu omiin havantoihin. Eniten wingman-viestejä oli reilusti enemmän heti Monzan kisan jälkeen, kuin nyt.Niitä Wingman viestejä suoltaa juurikin Kimi-fanit.
Onko insta ainoa lähde? Ei insta ole mikään totuuden torvi. Instan mukaan Hamilton suosituin kuljettaja 7,2milj. seuraajaa kuin Kimillä taas 1 milj. Lienee fakta? Instassa luodaan myös käsittämätön määrä trollitilejä.Mielestäni noin yleensä Ferrari-fanit. Itse asiassa Wingman-viestien määrä on vähentynyt Sauber-siirron jälkeen. Perustan tietoni Instan seuraamiseen. Ei välttämättä ole validi tieto, mutta perustuu omiin havantoihin. Eniten wingman-viestejä oli reilusti enemmän heti Monzan kisan jälkeen, kuin nyt.
Muut voinevat vahvistaa havaintoni?