Juuripa näin. Huono munkki voi olla monenlaista. Kimin McLaren mestaruudet vei Mercedeksen motti.Toisaalta olisi varsinainen antikliimaksi, jos kauden viimeiseen kisaan olisi mestaruustaistelu auki ja vaikka niin, että eroa on vähemmän kuin voiton ja kakkosen ero. Sitten kisa peruuntuisi Nicholas Latifin sairastumiseen.
Totta.Juuripa näin. Huono munkki voi olla monenlaista. Kimin McLaren mestaruudet vei Mercedeksen motti.
Tuosta FIA:n säännöistä löytyvää maanosakiintiötä voisi löystää, esim. seitsemän kilpailua, joista yksi euroopan ulkopuolella riittäisi täyttämään MM-sarjan arvon.However an FIA source has confirmed that in the unprecedented circumstances of the COVID-19 crisis that requirement won’t have to be met.
"In theory the eight European races will constitute a world championship," Brawn told Motorsport.com.
FIA varmaan soveltaa sääntöjään että mestaruudet saataisiin jaettua.Jos kisoja saadaan riittävästi ajettua.Ross Brawn totesi Motorsport.comille, että kahdeksan euroopan kisaa kelpaa maailmanmestaruusarvoon.
Tuosta FIA:n säännöistä löytyvää maanosakiintiötä voisi löystää, esim. seitsemän kilpailua, joista yksi euroopan ulkopuolella riittäisi täyttämään MM-sarjan arvon.
No jutussahan mainitaan, että talleille olisi jo kerrottu, ettei tällä kaudella välttämättä ajeta Euroopan ulkopuolella kuin Bahrainissa ja Abu Dhabissa. Euroopan puolella myös venäläisillä on kiinnostusta järjestää kisa. Kummallista ettei Kiinan GP olekaan sitten mukamas varma. Jos F1 onnistuu kilpailemaan niin Italiassa kuin Espanjassakin, niin Kiinan luulisi olevan läpihuutojuttu. Samoin kuin öljyarabien kisat, myös Kiinan GP on lähinnä valtiollinen pr-stuntti, joten sillä ei ole minkäänlaisia tulostavoitteita.Tuosta FIA:n säännöistä löytyvää maanosakiintiötä voisi löystää, esim. seitsemän kilpailua, joista yksi euroopan ulkopuolella riittäisi täyttämään MM-sarjan arvon.
Brawn'han sanoi että kahdeksan Euroopassa ajettavaa kisaa tulee riittämään, ei siinä tarvitse kikkailla sen enempää. Todennäköisesti se vaatii virallisen äänestyksen tallien keskuudessa mutta kuka idiootti äänestäisi edustamansa urheilusarjansa kumoon?Tuosta FIA:n säännöistä löytyvää maanosakiintiötä voisi löystää, esim. seitsemän kilpailua, joista yksi euroopan ulkopuolella riittäisi täyttämään MM-sarjan arvon.
But we couldn't because of Mercedes. Toto was quite frank in the meeting. "We're in what we think is the best competitive position, we're chasing a seventh world championship, why would I give up that opportunity I have? Because this proposal will put me in a far more difficult position."
Lähes kaikki noissa äänestyksissä ajattelee vain ja ainoastaan omaa etuaan. Toto vain sanoi ääneen sen, mikä on aikalailla itsestäänselvyys. Ymmärrän pointtisi toki.Nyt myös Ross Brawn toistaa Hornerin väitteen siitä, että Toto olisi jopa ihan suoraan sanonut F1-pomojen palaverissa, että Mercedes haluaa voittaa seitsemännen mestaruuden, joten se ei aio uhata kilpailuetuaan lajin viihdearvon vuoksi... Mikäli tämä on totta, niin Wolffin pisteet laskevat omissa silmissäni
Totta kai. Jos tämä tilanne olisi ollut päällä vuosi sitten, jolloin kauden alla Ferrarin uskottiin olevan reilusti nopein, niin se olisi vastustanut muutosta samalla tavalla. Mutta viittaan edelleen siihen, että Wolff itse on itkenyt poliittisen pelin määrää, mutta ihan samaa peliä hänkin pelaa.Lähes kaikki noissa äänestyksissä ajattelee vain ja ainoastaan omaa etuaan. Toto vain sanoi ääneen sen, mikä on aikalailla itsestäänselvyys. Ymmärrän pointtisi toki.
Joo, Mercedes kärki tallina ei halua menettää etumatkaansa muihin. WolffIn tämän kauden tehtävä on että Lewis tai Valtteri voittaa mestaruuden ja Mersu valmistajien MM tittelin. Eihän ikinä johtava talli ole sääntö muutosten kannalla tallista riipumatta olkoon johtava talli mikä hyvänsä.Totta kai. Jos tämä tilanne olisi ollut päällä vuosi sitten, jolloin kauden alla Ferrarin uskottiin olevan reilusti nopein, niin se olisi vastustanut muutosta samalla tavalla. Mutta viittaan edelleen siihen, että Wolff itse on itkenyt poliittisen pelin määrää, mutta ihan samaa peliä hänkin pelaa.
Käännetystä gridistä muuten äänestettiin edellisen kerran viime vuoden lopulla, jolloin mm. Autosportin mukaan kaksi "kärkitallia" olisi vastustanut asiaa. En löytänyt mistään tarkkaa tietoa siitä, mitkä nämä tallit olisivat olleet. Ehkä ne olivat silloinkin Mersu ja Force India tai sitten eivät...
Omissa silmissäni pysyy korkealla. Tallien kilpailua hyvistä asemista vaan kiinnostaa katsoa.Nyt myös Ross Brawn toistaa Hornerin väitteen siitä, että Toto olisi jopa ihan suoraan sanonut F1-pomojen palaverissa, että Mercedes haluaa voittaa seitsemännen mestaruuden, joten se ei aio uhata kilpailuetuaan lajin viihdearvon vuoksi... Mikäli tämä on totta, niin Wolffin pisteet laskevat omissa silmissäni.
Juurikin näin.Omissa silmissäni pysyy korkealla. Tallien kilpailua hyvistä asemista vaan kiinnostaa katsoa.
Ei kiinnostaisi tiimipomona tippaakaan keinotekoisesti laittaa autojani sinne, missä kolaririski hitaampien seassa paljon isompikin.
Joo, ihan oikein pitää oman tallinsa puolia.Omissa silmissäni pysyy korkealla. Tallien kilpailua hyvistä asemista vaan kiinnostaa katsoa.
Ei kiinnostaisi tiimipomona tippaakaan keinotekoisesti laittaa autojani sinne, missä kolaririski hitaampien seassa paljon isompikin.
Juurikin näin. Ei oikein alunperin eurooppalaiseen sarjaan kuulu. Pääosa F1 faneista kuitenkin EuroopastaJoo, ihan oikein pitää oman tallinsa puolia.
Tommosta keinotekoista showta vois kuvitella harrastettavan Amerikan mantereen suunnalla.
Ironista, Chase Carey lupasi pitää painopisteen euroopan (britannian) puolella, nyt hän haluaa saada väkisin jänniä kisoja Nascar-tyyliin.Tommosta keinotekoista showta vois kuvitella harrastettavan Amerikan mantereen suunnalla.
Samat hitaammat autothan Red Bullien ja Ferrareidenkin pitäisi ohittaa. Sitä paitsi tuollaisen sanominen ääneen tarkoittaa sitä, että Mersu-pomo pelkää rehellistä kilpa-ajoa. Näin kauas on pleikkarisukupolvi eksynyt oikeasta kilpailemisesta.Omissa silmissäni pysyy korkealla. Tallien kilpailua hyvistä asemista vaan kiinnostaa katsoa.
Ei kiinnostaisi tiimipomona tippaakaan keinotekoisesti laittaa autojani sinne, missä kolaririski hitaampien seassa paljon isompikin.