Etusiiven muoto on aika pitkälti saneltu säännöissä enkä usko, että FIA:n asettamista raja-arvoista on kukaan poikennut ylimääräisellä marginaalilla. Teknisissä säännöissä on ainakin määrätty 1) tyhjästä alueesta etusiiven keskiosassa eli nokan molemmin puolin 2) etusiiven kolmionmuotoisuudesta eli ns. delta-siivestä 3) päätylevyjen ja eturenkaiden välimatkasta 4) päätylevyjen muodosta.
Red Bull on ainakin kymmenen vuoden ajan hallinnut erilaisten pyörteiden muodostamisen erityisen hyvin, ehkä paremmin kuin kukaan muu pl. Mercedes. Näitä pyörteitä on ainakin minun hyvin vaikeaa nähdä silmämääräisesti, mutta uskoisin että etusiiven muodolla RBR on hakenut jonkinlaista pyörrettä, joka suuntautuu eturenkaiden väliselle alueelle. Alfa on hakenut omalla siivellään kaiketi eturenkaiden aiheuttaman ilmanvastuksen minimointia, mutta Red Bullia se ei vaikuta huolettavan -- ehkä koska muualta on saatu paljon suurempia hyötyjä.