AnttiL
Reittinörtti
Et selvästikään ole markkinoinnin asiantuntijaMulle on ihan sama mitkä, kunhan riittävän moni autovalmistaja pysyy mukana. Mutta mä en vaan näe, miten
"Ajamme hybrideillä rallia. Saastutamme entistä enemmän, eikä hybridiosat ole edes meidän valmistamia, mutta osta meidän ympäristöystävällinen hybridi."
on markkinoinnin kannalta parempi kuin
"Ajamme rallia. Osta meidän ympäristöystävällinen hybridi."
"Meidän Toyota Yaris Hybridimme on testattu niin Lapin pakkasessa kuin Meksikon kuumuudessakin. Se on myös ensimmäinen hybridiauto, joka on voittanut kuuluisan kestävyystestin, Safari-rallin."
Ihan perus kamaa.
Lisäksi puhutaan isoista pelinappuloista joita liikutellaan isolla pelilaudalla. Jos Toyotalla päätetään isossa konttorissa, että "bensakoneita ei tarvi sitten enää markkinoida yhtään, ne myy kyllä itsestään niin kauan kuin niitä valmistetaan" mutta "hybridien markkinointiin laitetaan kymmenen miljardia", niin kyllä sieltä liikenee sadan miljoonan siivu rallitiimillekin.
Viimeksi muokattu: