Bukko
Voorumisti
- Liittynyt
- 26.3.2019
- Viestit
- 3507
Itse veikkasin ponttoonien muotoilun perusteella Alpinen kärkikaksikon haastajaksi.Onko Alonso sittenkin käynnistelemässä El Plania...
Itse veikkasin ponttoonien muotoilun perusteella Alpinen kärkikaksikon haastajaksi.Onko Alonso sittenkin käynnistelemässä El Plania...
Tossa kuvassa näytetyt sektoriajat on kylläkin Leclercin ekalta vedolta 1:18.239. Toinen veto oli sitten 1:17.868. Tuskinpa Alonso olisi tuohon yltänyt.Onko Alonso sittenkin käynnistelemässä El Plania...
Ok, eli Alpine-lisää.Tossa kuvassa näytetyt sektoriajat on kylläkin Leclercin ekalta vedolta 1:18.239. Toinen veto oli sitten 1:17.868. Tuskinpa Alonso olisi tuohon yltänyt.
Ei olisi paalua tullut, mutta ehkä eturiviin tai toiseen ainakin. Tämä kuitenkin lupaa hyvää Alpinelle jatkossaOk, eli Alpine-lisää.
Ei se ole mäihästä, jos ajaa ylikovaa ja vehkeet karkaa lopulta käsistä.Voi tuota Alonson mäihää! Olisi pikaisesti laskien saanut hävitä Leclercille noin kaksi kymppiä viimeisellä sektorilla ja ollut silti paalulla. Olisi ollut kyllä todella virkistävää!
Se ei ole juu, mutta tässä oli kyse ihan teknisestä viasta.Ei se ole mäihästä, jos ajaa ylikovaa ja vehkeet karkaa lopulta käsistä.
Alonso painosti autonsa seinäänSe ei ole juu, mutta tässä oli kyse ihan teknisestä viasta.
Paitsi jos Alonso painosti oman hydrauliikansa pettämään?
Viime kausilla kehitystyötä yriteltiin rajoittaa, pohja kunnossa jonka päälle paranneltiin useampi vuosi.Tiimi on suorastaan dominoinut viime kaudet, ja nyt auton suunnittelussa mentiin pahasti mokaamaan.
Se ei ole juu, mutta tässä oli kyse ihan teknisestä viasta.
Paitsi jos Alonso painosti oman hydrauliikansa pettämään?
Kerropa sinä meille mitä tapahtuu, kun formula ykkösen hydrauliikkajärjestelmä vioittuu. Onko samalla vialla monta eri seurausta ja mikä on syy ja mikä seuraus? Muistithan sinäkin nyt luetella kaikki mahdolliset syyt ja seuraukset? Vai olisiko silti riittävän informatiivista kertoa vain yksi havaittu ongelma, josta voi suoraan päätellä vikaantuneen järjestelmän ja siitä seuraavat kaikki muut viat...Tuosta Alonson ulosmenosta ja -tulosta. Hän sanoi kolauksen loputtua ratioon, että ei pystynyt vaihtamaan vaihdetta alaspäin. Skyyn selostajan höpisivät siihen, että juu, moottorijarrutusta ei voinut hyödyntää tai jotain sinnepäin. Sitten skyyn haistattelussa Alonso loihe lausumaan, että vaihteiden vaihdon aikana ohjaus tuli raskaaksi. Kysymys kuuluukin onko sieltä nyt tyttö, poika vai ratti tulossa? Toinen asia mikä kiinnostaa, että miksi antaa erilaisen lausunnon kisan jälkeen kuin tiimille ratioon?
Näkihän sen nyt telkkarin uusinoistakin, että ei vaihteet vaihtunut nelosta alemmaksi.Tuosta Alonson ulosmenosta ja -tulosta. Hän sanoi kolauksen loputtua ratioon, että ei pystynyt vaihtamaan vaihdetta alaspäin. Skyyn selostajan höpisivät siihen, että juu, moottorijarrutusta ei voinut hyödyntää tai jotain sinnepäin. Sitten skyyn haistattelussa Alonso loihe lausumaan, että vaihteiden vaihdon aikana ohjaus tuli raskaaksi. Kysymys kuuluukin onko sieltä nyt tyttö, poika vai ratti tulossa? Toinen asia mikä kiinnostaa, että miksi antaa erilaisen lausunnon kisan jälkeen kuin tiimille ratioon?
Oho oho. Ilmeisesti nyt sohaistiin pahasti alonsorakastajan "muurahais" pesään. Kun sua noin kovasti hydrauliikka Alonson kanssa kiinnostaa, niin kerro toki sinä syyt ja seuraukset tapahtuneeseen.Kerropa sinä meille mitä tapahtuu, kun formula ykkösen hydrauliikkajärjestelmä vioittuu. Onko samalla vialla monta eri seurausta ja mikä on syy ja mikä seuraus? Muistithan sinäkin nyt luetella kaikki mahdolliset syyt ja seuraukset? Vai olisiko silti riittävän informatiivista kertoa vain yksi havaittu ongelma, josta voi suoraan päätellä vikaantuneen järjestelmän ja siitä seuraavat kaikki muut viat...
En omista telkkaria joten en ole nähnyt sieltä tulevia uusintojakaan. Mitä ei ole nähnyt sitä ei voi olla olemassa. Näinhän se nyky maailma toimiin.Näkihän sen nyt telkkarin uusinoistakin, että ei vaihteet vaihtunut nelosta alemmaksi.
Pitäis olla Ari Vatanen ratissa. Löysä-Salonen joutui Pösöön vaihtamaan isomman ratin että sai pyörät kääntymään.Tuosta Alonson ulosmenosta ja -tulosta. Hän sanoi kolauksen loputtua ratioon, että ei pystynyt vaihtamaan vaihdetta alaspäin. Skyyn selostajan höpisivät siihen, että juu, moottorijarrutusta ei voinut hyödyntää tai jotain sinnepäin. Sitten skyyn haistattelussa Alonso loihe lausumaan, että vaihteiden vaihdon aikana ohjaus tuli raskaaksi. Kysymys kuuluukin onko sieltä nyt tyttö, poika vai ratti tulossa? Toinen asia mikä kiinnostaa, että miksi antaa erilaisen lausunnon kisan jälkeen kuin tiimille ratioon?