en tiedä onko säännöissä sinänsä mitään vikaa. taitaa olla vain rahan määrä ja halu investoida.Kolme vuotta on tietysti pitkä aika, mutta jos tuossa huhussa on perää, niin sitten tarvitaan ihan oikeasti sellaiset säännöt joilla saadaan lisää automerkkejä mukaan. Siis ihan aikuisten oikeasti. Lässytykset tulee loppumaan viimeistään silloin. Se tarkoittanee, että ne eivät voi olla samat säännöt kun nyt on. Tuo Subaru huhu on tod näk pelkkä märkä uni. Vaihtoehdot ovat aika vähissä, täyssähkö tuskin on mahdollinen vielä tuolloin. Mites vety? Jos ei, niin itse en näe enään muuta realistista vaihtoehtoa kun WRC2 ja sekin rankasti halpuutettuna, jotta voidaan pyörittää sarjaa privaatti pohjalta. Uskon, että automerkkien tehdastallit ovat historiaa kunnes sähkö tai vety on käyttövoimana.
En tiedä onko ollut aikaa jolloin olisi pienellä budjetilla otettu rallissa mestaruuksia (en tosin tunne niin hyvin lajin historiaakaan).
jos se rahasta on kiinni, helppo ratkaisu on lisätä Rally2-autoihin vähän boostia ja siipeä, ja jatkaa niillä. Toisiko se isoja automerkkejä enemmän ralliin?
Tiimejä ehkä voisi olla enemmän mukana, ja sitä kautta myös runsaslukuisempi kuljettajakaarti.
Kokonaisuudessaan vähän masentavia huhuja että joku on aina lähtemässä, parempi niin päin että olisi uusia tulossa.
Kyllähän mietintää lajin tulevaisuudesta olisi hyvä tehdä 5v päähän jatkuvana prosessina, jolloin automerkeillä olisi aina kiintopiste mihin tähdätä jos intoa sattuisikin löytymään.