Toukokuu on Indyn vuoksi poissuljettu ja tämä on jo perinne lopettaa kausi elokuussa NFL:n vuoksi.Hyvä avaus! Onhan tuosta kalenterista keskustelu jo aiemmin, mutta edelleen jaksaa ihmetyttää Laguna Seca heinäkuun lopulla ja koko kausi paketoituna elokuu 31.päivänä.
Ottanut näihin itsekin kantaa https://urheiluuutiset.com/bottasta-ei-nahda-indycar-sarjassa-paljasti-mielenkiintoisen-vaihtoehdon/Bottas saanut Sawardin mukaan tarjouksen Juncosilta, jonka osa-omistajana Brad Hollinger, kaksikko tuntee toisensa Williams päiviltä, mutta Valtteri päättänyt keskittyä kuulemma ykkösiin. https://joesaward.wordpress.com/2024/11/27/green-notebook-from-sisimiut/
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/uusi-vaite-valtteri-bottaksesta-hylkasi-sarjavaihtoidean-palaa-f1-menestystalliin/9055348
Hän tosiaan viimeisin, noihin aikoihin oli myös Matias Köykkä.Siitä se sitten lähtee. Ei taida feeder-sarjoissa olla suomalaisia hetkeen ollut? Petri Suvannon muistan jostain reilun kymmenen vuoden takaa
Matias Köykkä on mysteeri, sillä hänestä ei ole mitään tilastoja Yhdysvaltain kilpailuista, eikä muustakaan kilpa-autourasta kartingmestaruutensa lisäksi.Hän tosiaan viimeisin, noihin aikoihin oli myös Matias Köykkä.
En tiedä löytyykö mitään tulospalvelusaitteja, mutta voitti 2012 jenkkien F1600 sarjan mestaruuden, siitä jopa Turun Sanomat silloin uutisoinut, ja jotain tietoja löytyy hänen englannin kielisestä wikistä.Matias Köykkä on mysteeri, sillä hänestä ei ole mitään tilastoja Yhdysvaltain kilpailuista, eikä muustakaan kilpa-autourasta kartingmestaruutensa lisäksi.
Charter systeemin myötä saavat laittaa ihan kunnolla kättä taskuun jos meinaavat palata kokopäiväisesti.Tekevät myös töitä että voisivat palata sarjaan kokopäiväisesti
tätä vauhtiahan IndyCar on matkalla takaisin päiviin jolloin suuri osa kuskeista on täysiä maksukuskeja ilman minkäänlaisia meriittejä... Jopa Ganassin tiimi joutui valitsemaan rahan taidon sijaan potkimalla Linus Lundqvistin ulos ja pitämällä Kyffin Simpsonin. (viime kerta kun näin kävi vuoden tulokkaalle oli kaudella 2016 kun 2015 vuoden tulokas Gabby Chaves ei löytänyt koko kauden ajopaikkaa vaan joutui tyytymään seitsemään starttiin Dale Coynen tallille, sitä ennen kauden 2014 vuoden tulokas Mikhail Aleshin sai istua kauden 2015) näyttää siltä että nousevat kulut hybridin mukaantulon johdosta aiheuttavat tiimit tuomaan enemmän täysiä maksukuskeja sarjaan verrattuna viime vuosiin.RLL veti hatustaan Devlin DeFrancescon täydentämään kuljettajatrionsa. Vallan olin unohtanut moisen suharin olemassaolon.