- Liittynyt
- 12.8.2004
- Viestit
- 13770
Aa ok, kyllä sekin mukavaa olisi. Paljon autoja...Tuollaista ei ole suunniteltu, vaan lähtöruudukossa olisi 28 autoa.
Aa ok, kyllä sekin mukavaa olisi. Paljon autoja...Tuollaista ei ole suunniteltu, vaan lähtöruudukossa olisi 28 autoa.
Juu on niillä AS:ssa pirusti sisäpiiritietoa... Missäköhän saivat testata kaikkia autoja vertailun vuoksiJaa,oli Alonsokin ajanu lähtöruudukon huonoimmalla autolla kymmenenneks
Pidän AS:sää paskalehtenä, mutta voisin väittää vakavalla naamalla että Renault oli huonoin auto Suzukassa. Vasta-argumenttina odotan huonomman auton nimeämistäJuu on niillä AS:ssa pirusti sisäpiiritietoa... Missäköhän saivat testata kaikkia autoja vertailun vuoksi
ainakin Toro Rosso ja sit FI olis aika samoissa.Pidän AS:sää paskalehtenä, mutta voisin väittää vakavalla naamalla että Renault oli huonoin auto Suzukassa. Vasta-argumenttina odotan huonomman auton nimeämistä
Aika hämmentävää logiikkaa hispaanoilla (AS) tässä: Kun kerran tiimissä on ylivoimaisesti paras autonkehittäjä-motivaattori-johtaja-kuljettaja, joka saa piiskattua koko tallin antamaan kaikkensa, niin miten ihmeessä on mahdollista, että kahden vuoden Renaultilla olon jälkeen auto onkin lähtöruudukon paskin . Jokin tuossa mättää...Kyl nauratti taas vaihteeks lehdistökatsaus. Onneks ei tosiaan oo ku kaks kisaa Kimillä Ferrarilla jäljellä.
Jaa,oli Alonsokin ajanu lähtöruudukon huonoimmalla autolla kymmenenneks
Ai se sama Toro Rosso millä Buemi oli toisen aika-ajon neljäs ja se FI jolla Sutil oli kolmannen aika-ajon viides(?) ?ainakin Toro Rosso ja sit FI olis aika samoissa.
Webberin Red Bull? No ei, kyllä Renault hyvinkin saattoi olla huonoin auto Suzukassa. Se taas kertoo jotain siitä Alonson kuuluisasta autonkehitystaidosta .Pidän AS:sää paskalehtenä, mutta voisin väittää vakavalla naamalla että Renault oli huonoin auto Suzukassa. Vasta-argumenttina odotan huonomman auton nimeämistä
Luultavasti Alonso on panostanut koko kehitystyönsä ensi kauden työkaluun, eli FerrariinAika hämmentävää logiikkaa hispaanoilla (AS) tässä: Kun kerran tiimissä on ylivoimaisesti paras autonkehittäjä-motivaattori-johtaja-kuljettaja, joka saa piiskattua koko tallin antamaan kaikkensa, niin miten ihmeessä on mahdollista, että kahden vuoden Renaultilla olon jälkeen auto onkin lähtöruudukon paskin . Jokin tuossa mättää...
onneks bensa määrillä ei ollut mitään tekemistä asian kanssaAi se sama Toro Rosso millä Buemi oli toisen aika-ajon neljäs ja se FI jolla Sutil oli kolmannen aika-ajon viides(?) ?
Juu, tai oikeastaan Alonso aloitti ensi kauden Ferrarin suunnittelun jo vuoden 2007 Unkarin GP:n aika-ajoista alkaen...Luultavasti Alonso on panostanut koko kehitystyönsä ensi kauden työkaluun, eli Ferrariin
No mut kyllähän semmosen ylivoimaisen autonkehittelijän nyt luulis kehittävän kahta autoa samaan aikaan..Luultavasti Alonso on panostanut koko kehitystyönsä ensi kauden työkaluun, eli Ferrariin
Toihan selittää Kiminkin parantuneen vauhdin.Juu, tai oikeastaan Alonso aloitti ensi kauden Ferrarin suunnittelun jo vuoden 2007 Unkarin GP:n aika-ajoista alkaen...
Kaksi ekaa sessiota ajetaan kevyillä joten niissä olevilla aikaeroilla ei pitäisi olla mitään tekemistä bensamäärien kanssa. Kaksi tallia muuten ei saanut autoaan Q3:een. Williams ja Renault. Näiden kuskeista nopein oli Williamsin Rosberg. Eli kun jokaisen tallin nopeimmat kuskit pistetään järjestykseen, niin Alonso/Renault-yhdistelmä oli hitain.onneks bensa määrillä ei ollut mitään tekemistä asian kanssa
Ferrari. Jos en väärin muista, kokenut kuski Ferrarin ratissa (Fisi) päihitti aika-ajoissa vain Grosjeanin ja Liuzzin, eli rookien ja melkein rookien (ajaa taas pitkän tauon jälkeen). Joka tapauksessa lienee melko todennäköistä, että Renault ja Ferrari olivat ainakin huonoimpien autojen joukossa Suzukassa. Yleisesti ottaen Renault lienee hieman parempi kuin Ferrari, koska olivat suunnilleen tasoissa niihin aikoihin kun Ferrarin kehitys jäädyttiin (vrt. vauhti Unkarissa), mutta Rellulla on sentään jotain tapahtunut sen jälkeen.Pidän AS:sää paskalehtenä, mutta voisin väittää vakavalla naamalla että Renault oli huonoin auto Suzukassa. Vasta-argumenttina odotan huonomman auton nimeämistä