Mitenkäs muuten nuo quattrojen korit eroaa materiaalien puolesta?
Lähinnä kiinnostaa A1 mallin ja nelosryhmäläisten konepellin, takapaksin, ovien ja kaarien materiaali.
Nelosryhmään on korin osalta luokiteltu nokkapelti ja ovet ainoastaan alumiinista,takaluukku muovista,sivulasit ja takalasi muovia ja nämä on vaihtoehdot vakiolle jolla myös saa ajaa kilpaa
A1 on sitten vähän kinkkisempi juttu ovien osalta kun ne on ET osaa ja siten pakolliset ja luokiteltu ainoastaan alumiinina,
etu ja takaluukut muovia ja myös ET osaa
sivuja takalasi muovia ja ET osaa
etulokarit ja takakyljet ovat sitten pullistettuja ja Myös Et osaa takakyljis yhdet ilmanottoaukot jarruille.
A2 siinä kaikki samoin kun A1 sillä erolla että nyt on ovet muovia ja ET osaa ja takakyljis kahdet ilmanottoaukot jarruille ja takaperälle.