Minkäs teet, jos managerit on neuvotelleet kovan palkan? Kimin pitäisi parin heikommin menneen kisan jälkeen mennä vai aina sanomaan Montelle, että joo eiköhän napsasta se 15% palkasta pois, en mä ole ton arvoinen. Vaikka auto olisikin paska tai epäluotettava tai jopa molempia. Sille kuski sitten, jo voikin jotain, jos säädöt on hukassa yms. ongelmaa mitä voi koittaa muuttamalla parantaa. Siinäkin on kuitenkin rajansa, viime vuonna ongelmat oli melkoisen suuria tuolla auton käytöksessä ja renkaiden lämmittämisessä. Spassa palasivat vanhaan ja loppuvuonnahan auto toimi jo paremmin. Ehkä Kimi olisi voinut tilanteen hyväksi tehdä enemmän, ehkä ei. Virheitä tuli viime vuonna muutamia sitä ei voi kiistää, toisaalta kolme voittoa enemmän oli pienestä kiinni. Montrealissa Hamilton tuli konttiin, Magny-Coursissa pakoputki teki tenän ja Spassa säänjumalat puuttui viime hetkillä peliin.
Tänä vuonna en Kimin kisoista sanoisi huonoksi kuin Australiaa ja sekin pienellä varauksella, jos sieltä jotain hajosi jo ennen seinään osumista. Muuten on ajellut joko ok-tasolla tai erinomaisesti, jos auto on ollut kilpailukykyinen. Eli Monacossa ja Unkarissa.
Kannattaisi moittiessakin muistaa se objektiivisuus.