AijaaNäille oli kyllä toinenkin toikki:
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=32295
Mutta liittyyhän tuo vähän niinkuin suunnitteluun jos Shanghaita pitää homologoida
AijaaNäille oli kyllä toinenkin toikki:
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=32295
Niin se loppu kyllä kuuluu tänneAijaa
Mutta liittyyhän tuo vähän niinkuin suunnitteluun jos Shanghaita pitää homologoida
Kaksi F1-osakilpailua sai ehdot
Formula ykkösiä hallinnoiva Kansainvälinen autoliitto FIA hyväksyi keskiviikkona ennätysmäisen suuren 20 osakilpailun kalenterin, mutta kahden GP:n kohdalla järjestysoikeus on ehdollinen.
Intian ja Kiinan osakilpailuihin liitetyt kysymysmerkit johtuvat radoista. Ensimmäistä kertaa F1-GP:tä isännöivän Intian kohdalla päätös oli odotettu, sillä radan rakennustyöt ovat vielä kesken New Delhissä.
Kiinan GP on ajettu Shanghai International Circuitilla seitsemän kertaa, mutta ilman muutoksia kahdeksas kisa saattaa jäädä ajamatta ensi huhtikuussa.
- Shanghain radan luokituslisenssi on umpeutunut, ja ennen kuin FIA voi antaa uuden lisenssin, täytyy radalla tehdä korjauksia etenkin nykyiseen viemärijärjestelmään ja radan pinnoitteeseen, FIA:n edustaja kertoi keskiviikkona.
(MTV3-Reuters)
Mutta kesällä voitaisiin järjestää iltakisa päivänvalossaJuolahtipahan mieleen, ettei Suomessa voitaisi järjestää GP-kisaa ainakaan tähän aikaan vuodesta siihen normaaliin kello kolmen aikaan iltapäivästä, koska jo neljän maissa hämärä laskeutuu kauttaaltaan etelässäkin.
Yökisa jänkhällä :idea:Mutta kesällä voitaisiin järjestää iltakisa päivänvalossa
KylläYökisa jänkhällä :idea:
Tässä tullan siihen tärkeimpään, eli rata-alueem maisemointiin.
No joo, ei se ehkä se ihan tärkein ole, mutta kyllä tuota maisemoitua aavikkoa katsoo mielummin kuin sitä Bahrainin tyhjää.
Koreassa ei ollut kaiteiden takana muuta kuin paskaisia kaivinkoneita ja raksapenojen käyttämiä bajamajoja. Siksi se olikin virkistävä poikkeus kliinisessä F1-kalenterissa, jonkun huipentuma juurikin Abu Dhabi on. Rata on ollut täysin sivuseikka kun on keskitytty muihin puitteisiin.No joo, ei se ehkä se ihan tärkein ole, mutta kyllä tuota maisemoitua aavikkoa katsoo mielummin kuin sitä Bahrainin tyhjää.
No niin. Olihan sekin tosin hyvä poikkeus. Mutta siellä radan kaiteen takana ei ollutkaan hiekkaerämaata, vaan jokin vaiheleva maasto. Se näyttää sellaisenaankin paremmalta kuin se Bahrainin aavikko. Tosin olisi se kyllä kiva nähdä kun Korean pitkälle suoralle tulee no katumaalaukset ja formulat lähtee puikkelehtimaan korkeiden talojen väliin.Koreassa ei ollut kaiteiden takana muuta kuin paskaisia kaivinkoneita ja raksapenojen käyttämiä bajamajoja. Siksi se olikin virkistävä poikkeus kliinisessä F1-kalenterissa, jonkun huipentuma juurikin Abu Dhabi on. Rata on ollut täysin sivuseikka kun on keskitytty muihin puitteisiin.
Kauempana kyllä. Varsinainen rataympäristö on täyttömaata*, joka on pannukakuntasaista heinikkoa.No niin. Olihan sekin tosin hyvä poikkeus. Mutta siellä radan kaiteen takana ei ollutkaan hiekkaerämaata, vaan jokin vaiheleva maasto.
Koreassa ei mielestäni ollut. Siellä tuli tarkkailtua radanvarsimainoksia enemmän, jotta oppi tuntemaan radan mutkia paremmin.AD:n radassa kyllä se hyvä puoli ettei siellä ole Kakkafirman mainoksia radan vieressä. Taitaa olla ainut?
Nykyradan eka shikaani on minusta enempi :jaska:Tätä vuoden 1972 Italian GP -klippiä kun katsoo niin osaa arvostaa nyky-Monzaa vielä enemmän:
http://www.youtube.com/watch?v=mFNJw7wlDL4
Nuo shikaanit :jaska: