Lancer
Realisti
Kun Honda ei kerran ole mukana F1:sissä kaudella 2009.Minkä takia ketju pitäsi laittaa lukkoon?
Kun Honda ei kerran ole mukana F1:sissä kaudella 2009.Minkä takia ketju pitäsi laittaa lukkoon?
Onko sulla näössä vai luetun ymmärtämisessä vikaa? Erkiltähän kysyttiin, että syrjäyttääkö Button Kovalaisen niin Erkki vastasi: "Buttonin tilanne on avoin. En usko, että brittitalli McLaren häntä pestaa, sillä heillä on jo hyvä kuljettajakaksikko, joista toinen on vieläpä britti."No johan höpisee omituisia Erkki? Millä perusteilla Button syrjäyttäisi Heikin? Macillä on jo Lewis ja Heikki otti paikkansa usean saksalaisen kuljettajan edestä. Joten miksi Button olisi minkääntason vaihtoehto McLarenille?
Missäköhän tallissa on käytetty vähiten rahaa per piste... ja paljonko se on?Rip.
Kovin pian eivät tule takaisin.
Ei kummoista muistokirjoitusta kyllä voi tallille laatia. Tehotonta törsäilevää päätöntä menoa. Vilppiä välissä.
"Ostajan täytyy sitoutua rahoittamaan tallia ensi vuoden aikana noin 40 miljoonan punnan, eli 46 miljoonan euron suuruisella budjetilla.Honda-tallin saisi reilulla eurolla. Noni eiköhän laiteta kolehti pystyyn.
Eipä tuo n. 40milj punnan budjetti nyt niin järkyttävän isolta summalta vaikuta, ehkä kiinnostusta tosiaan löytyy. Mutta säästöliekillä talli varmaan pelaisi läpi vuoden ja kehitystä ei niin hirveästi ehkä nähtäisi.Honda-tallin saisi reilulla eurolla. Noni eiköhän laiteta kolehti pystyyn.
Sehän on uudesta ostajasta kiinni haluaako hän vetää ensi kauden läpi säästöliekillä vai pistääkö Force Indian tapaan "kaikki" rahat peliin mitä on.Eipä tuo n. 40milj punnan budjetti nyt niin järkyttävän isolta summalta vaikuta, ehkä kiinnostusta tosiaan löytyy. Mutta säästöliekillä talli varmaan pelaisi läpi vuoden ja kehitystä ei niin hirveästi ehkä nähtäisi.
Auto tosin on jo suunniteltu ja niin pois päin, rahoitus jatkuu joka tapauksessa maaliskuulle.
Itse toivoisin myös uutta "rahoittajaa" eli uutta omistajaa. Tallin pyörittäminen maksaisi ensi kaudeksi vähintään sen 50 milliä, muutamia ostajaehdokkaita on kuulemma jo kuikuillut oven takana. Joku Michael Schumacherin jonkun isomman firman yhteistyössä johtama Schumacher-talli olisi varmaan parasta mitä lajille voisi sattua. Olisi sitten tallipomona Schumi ja teknisenä pamppuna Brawn, ties mitä siitä saattaisi seurata :thumbup:On muuten aika positiivisia nuo Fry & Brawn, Hondan kotisivuja lukiessa tuli sellainen olo että ensi vuoden uuteen tulemiseen uusien rahoittajien kanssa todella uskotaan. Pitää kai sitä itsekin alkaa uskoa että näin kävisi.
No huh huh. Tämä vuosikymmen on tuottanut mm. kolme viimeisintä maailmanmestaria ja sinä pidät Sennaa lupaavimpana. En kyllä ihan keksi millä näytöillä. Sukunimelläkö?kuskiksi tulossa vuosikymmenen lupaavin kuski Bruno Senna
Samaa ihmettelin minäkin. Sanoisin, että tämänhetkisillä näytöillä luulisin taitojen riittävän ehkä keskikastin talliin, tai vain häntäpään talliin. Omasta mielestäni Sennassa ei ole mestariainesta, mutta sen näkee paremmin sitten, jos Senna pääsee kisakuskiksi ykkösiin.No huh huh. Tämä vuosikymmen on tuottanut mm. kolme viimeisintä maailmanmestaria ja sinä pidät Sennaa lupaavimpana. En kyllä ihan keksi millä näytöillä. Sukunimelläkö?
Joo, uuden sarjan perustaminenhan tapahtuukin ihan vaan napista painamalla.Toisaalta asialla on toki hyvätkin puolensa, valmistajat ovat puhuneet oman sarjan perustamisesta jotta päästäisiin eroon Bernien ahneudesta ja FIA:n sekoilusta --
Mutta ei se kumminkaan toimisi. Aina löytyisi joku porsaanreikä mikä menisi ns. kirjanpidon ohi.Eikös joskus väläytelty jotain budjetti kattoa? Nykyisessä taloustilanteessa ei välttämättä olisi huono ratkaisu.
Eikö tämä kriittinen raja ollut 18 autoa?Edit. Toinen kysymys. Eikös Bernie ole luvannut, että radalla nähdään 20 autoa? Mitenköhän herra meinaa lupauksensa pitää jos uutta omistajaa ei löydy?
Audin tapauksessa ei tosin ole kyse kokonaan lopettaminen, vaan kauden vetäminen minimiohjelmalla (osallistuvat silti Le Mansiin ja yhteen kisaan rapakon takana ennen sitä). Audi karsii myös DTM-tallejaan.Lopettavista talleista puheenollen, Audi näkyi vetäytyneen sekä LMS että ALMS-sarjoista. Eikä heidän sivuun heittäytymisensä johtunut menestyksen puutteesta! Honda vuorostaan tuskin jäi pois "pelkästään" rahapolitiikan takia.
Investoikoot johonkin jo olemassa olevaan sarjaan. GPMA:n kaikki murheet olisivat kerralla hävinneet, jos he olisivat talvella 2003 jättäneet tarjouksen CART-sarjan jäämistöstä. Siinä oli kyseessä todellinen avaimet käteen - kauppatarjous, mutta kun ei niin ei...Joo, uuden sarjan perustaminenhan tapahtuukin ihan vaan napista painamalla.
Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin Concorde-sopimuksessa puhutaan kymmenestä tallista (20 autoa), mutta kilpailujärjestäjien kanssa tehdyissä sopimuksissa puhutaan juurikin 18 autosta.Eikö tämä kriittinen raja ollut 18 autoa?
Ohoh, sukunimikö pitää nykyisin ansaita..?Ei Bruno kyllä mitään ihmeellisyyksiä GP2:ssa esitellyt, mutta kyllähän hänkin saisi ykkösissä joskus käväistä katsomassa onko sukunimi ansaittu.
Brasiliassa toki on hieman erilainen nimipolitiikka, mutta varsinaisesti Brunon sukunimi (eli isän sukunimi) on Lalli. Koko nimi on Bruno Senna Lalli, ja hän on päättänyt käyttää tuota Sennaa - ymmärrettävistä syistä. Tosin ajoihan Nelson Piquetkin äitinsä tyttönimellä, joten ei tuo ennenkuulumatonta ole. Kyseessä on kuitenkin pojan oma valinta.Ohoh, sukunimikö pitää nykyisin ansaita..?
Siis ei Prodrive?http://www.autosport.com/news/report.php/id/72340
Q. Are the three parties who have expressed an interest credible?
Nick Fry: All three are credible.
Q. And are they all foreign – perhaps from the Middle East?
Nick Fry: They are foreign. I can't say any more.
ja:
Nick Fry: Honda may consider providing an engine for next year - it may not have a Honda badge on it, but the engine is designed already and built in many cases.