Toki Hondalta saa tietotaitoa, mutta ongelma on juuri siinä, kuinka niitä hyödynnetään. Rahaa ei ole kuin pakollisten kulujen pyörittämiseen. Jäisikö talliin Ross Brawn tai Nick Fry? Fryn lähtö olisi luultavasti varma, mutta tässähän olisi oiva tilaisuus siirtyä Brawn McLarenille. Sponsoreiden silmissä talli paranisi, mutta paraneeko riittävästi? Williamsin tasoisella tallilla on vaikeuksia löytää sponsoreita, joten olettaisin Force Indialla olevan vaikeuksia vielä enemmän. Varsinkin Euroopan markkinoilta.Ihan eri luokan fasiliteetit ja tietotaidon. Ja tulevan kauden autoon tehdyn kehitystyön. Tietysti jos Hondan moottori on alitehoinen, niin Force Indiallahan on jo moottorisopimus Mercedeksen kanssa. Ongelma on vain sovittaa mersun kone Hondan runkoon.
Tämä onkin toinen kysymys. Hondan sponsorittomuus oli tehtaan oma valinta, ja lisääntynyt potentiaali voisi tuoda joitain uusia sponsoreita. Mutta Mallyan likviditeetti tässä suurin kysymysmerkki kaiketi on. Hondanhan sai dollarilla, joten osto ei ole ongelma, vaan juoksevat kulut jatkossa?
Tuskin Force India voi livistää Mercedeksen asiakkuudesta ilman sakkoa. Vaatiiko Honda juuri palkkaamaan sen henkilöstön (alle 100 henkilöä vai paljon se oli) Force Indiaan lisää. Lisäyksen ansiosta Force India olisi henkilöstöltään kohtuullisen suuri talli. Mahdoton yhtälö minun mielestä.