Ok mistä päättelit et matala keula mäkil ja rellul?Eipä ole tainnut. No, Toyotaa ei tarvitse odottaa kuin torstaihin.
Ok mistä päättelit et matala keula mäkil ja rellul?Eipä ole tainnut. No, Toyotaa ei tarvitse odottaa kuin torstaihin.
Luultavasti siitä, että nää tallit on jo pitempään suosinut matalaa keulaa..Ok mistä päättelit et matala keula mäkil ja rellul?
Ylvjääpelin mainitseman syyn lisäksi tästä:Ok mistä päättelit et matala keula mäkil ja rellul?
Etusiipi varmaan irtoaa entistä helpommin kun tulee sivusuunnassa ulommas kuin ennen eli hiukan helpompi on siihen osua. Takasiipi puolestaan lienee apaut yhtä helppo/vaikea irrottaa kuin ennenkin kun kiinnityspisteeseen ei isompia muutoksia ole tainnut lujuuden suhteen tulla.Mites nämä leveemmät etusiivekkeet, irtoavatko helpommin kuin vanhat? Entä tuo takaspoileri, lähteekö iisimmin lentoon pienestä tönäisystä kuin entiset?
Sen verran tarkistin, ettei IS:n lähde ole ainakaan Autosport tai F1-Live. Siksi linkitys IS:ään.Harvinaista, että jokin F1 uutinen linkitetään iltasanomiin.
Se ei voi tarkoittaa muuta kuin että kyseessä on paskapuhetta.
Tuossa uutisessa ei ole mitään joka viittaisi siihen että siipi on oikeasti hajonnut, kai siitä ois muuallakin kirjoitettu.. Vai joko on?
Singaporen kisaan on varmaan tarjolla kuivan kelin renkaat, välikelin renkaat, monsuunirenkaat ja "etusiipien hiilikuitusälät" -renkaat :thumbup:Esimerkiksi Magny Coursin vikassa shikaanissa etusiipi saattaa olla kovilla, kuten myös Hockenheimin ekassa mutkassa ja ehkä jopa Montmelon vikassa shikaanissa. Veikkaan, että etusiipiä tulee tippumaan kanttarinylitysten seurauksena jopa aika runsaasti, mutta tuleepahan jänniä kisoja.
"While I came over from Brazil I thought: I've seen several things in the wind tunnel, but the complete car is different. Over the last years we've always seen a much nicer car year after year. I didn't expect a beautiful car, but I have to say it is very beautiful, despite all the rules, which make the cars uglier. Let's hope it's fast. I'd prefer an ugly car that's fast over a beautiful car that's slow."
Voi olla että on 180-senttisiä siipiä ollut mutta autot leveämpiä? Eikös 90-luvun alussa ollut vielä 220-senttisiä autoja?Tuolla leveydellä "kakkulapioita" tulee väkisinkin lentelemään viimeistään kunnon kaksintaisteluissa. Koska etusiivet ovat viimeksi olleet "modernin ajan Formula Ykkösissä" yhtä leveät? Väitän että eivät koskaan.
Eivät tainneet yli kahden metrin mennä (?), mutta ennen vuoden 1998 kavennusta leveys oli juuri tuo kaksi metriä joten siivet taisivat olla leveydeltään mainitsemaasi luokkaa. Mutta ennen nyt voimaan tulleita sääntömuutoksia en koskaan muista nähneeni autoja joissa etusiipet olisivat olleet yhtä leveitä kuin auto.Voi olla että on 180-senttisiä siipiä ollut mutta autot leveämpiä? Eikös 90-luvun alussa ollut vielä 220-senttisiä autoja?