Suosittelen sinulle poliitkon uraa :thumbup:Se on varmaa että sarjan suosio tulee laskemaan, tai sitten suosio nousee
Suosittelen sinulle poliitkon uraa :thumbup:Se on varmaa että sarjan suosio tulee laskemaan, tai sitten suosio nousee
Se on varmaa että sarjan suosio tulee laskemaan, tai sitten suosio nousee
En tiedä mistä sinä nyt oikein puhut. Olen kuitenkin käsittänyt, että muut puhuvat siitä, että nykymuotoinen masiivinen neljällä mantereella ajettava F1-sarja on tiensä päässä. Seurauksena on sarjan kutistuminen maksimissaan parilla mantereella ajettavaksi, enemmän tai vähemmän muiden vakioautoluokkien sekaan sopivaksi, kilpa-autoluokaksi.Kyllä minä ainakin maailmansotia pitäisin suurempina kriiseinä, kun koko moottoriurheilu lakkasi vuosiksi kokonaan.
Auttaa, jos lukee mihin vastasin.En tiedä mistä sinä nyt oikein puhut.
En usko minäkään, siksi toin esiin ne kriisit, joissa auto- tai moottoriurheilu loppui lähes kokonaan.En ole koko topiikia lukenut mutta en nyt äkkiseltään usko, että kukaan on esittänyt sitä, että ihmiskunta lopettaa kaikilla teknisillä kulkuneuvoilla kilpailemisen.
Otsikolla viittasin juuri nykymuotoisen F1:n kuolemaan. F1:n siinä muodossa kuin me olemme sen viimeisinä vuosikymmeninä oppineet tuntemaan.
Odotetaan. Jo helmikuun lopussa olemme paljon viisaampia. Todennäköisesti paljon aikaisemmin. Ja älä pelkää, kyllä ensi vuonna hyvin todennäköisesti ajetaan F1 kisojaEn kyllä usko sinunkaan uhkakuviisi.
Siis mitä uutta muutosta tässä nyt on? Jos Brasilian ja Australian kisat ottaa pois, niin siinähän sitä ollaan.Seurauksena on sarjan kutistuminen maksimissaan parilla mantereella ajettavaksi
Nyt aletaan puhumaan asiaa. Minun mielestäni yhdelläkään autotehtaalla ei ole oikeutta vähentää yhtäkään työntekijää niin kauan kuin ko. tehdas on mukana formula ykkösten kaltaisessa sarjassa jossa poltetaan vuodessa satoja miljoonia ihmisten viihdyttämiseen.Kyse on siitä loppupeleis et miten nä pystyt erottaan satoja ihmisiä ja jotkut vaan pelaa miljoonilla? sitä on vitun vaikee selittää niille jotka joutuu lähteen
eli ne lähtee kaikki. kaikki yhen puolesta ja yks kaikkien puolesta. ei ne voi jättää sinne ketään
Työllistää se F1-tallikin ihmisiä. Ja jos markkinointiosasto lakkautetaan, pian ei ole enää kelle myydä.Nyt aletaan puhumaan asiaa. Minun mielestäni yhdelläkään autotehtaalla ei ole oikeutta vähentää yhtäkään työntekijää niin kauan kuin ko. tehdas on mukana formula ykkösten kaltaisessa sarjassa jossa poltetaan vuodessa satoja miljoonia ihmisten viihdyttämiseen.
Viihdyttämiseen? Itse uskon että yrityksen näkökulmasta kyse on markkinoinnista. Ja monikin työpaikka saa lähtä ennen markkinoinnin lopettamista, se kun poikisi vieläkin useamman työpaikan loppumista.Nyt aletaan puhumaan asiaa. Minun mielestäni yhdelläkään autotehtaalla ei ole oikeutta vähentää yhtäkään työntekijää niin kauan kuin ko. tehdas on mukana formula ykkösten kaltaisessa sarjassa jossa poltetaan vuodessa satoja miljoonia ihmisten viihdyttämiseen.
Ei ne tehdastallit F1'ssä ole sen takia, että se on lystikästä ja kivaa puuhaa. F1 kuuluu oleellisena osana niiden markkinointistrategiaan.Nyt aletaan puhumaan asiaa. Minun mielestäni yhdelläkään autotehtaalla ei ole oikeutta vähentää yhtäkään työntekijää niin kauan kuin ko. tehdas on mukana formula ykkösten kaltaisessa sarjassa jossa poltetaan vuodessa satoja miljoonia ihmisten viihdyttämiseen.
Mitä "legendaarisia eurooppalaisia ratoja" olisit tämän tai ensi kauden kalenteriin halunnut?Muutenki tuo kisojen sirtäminen pois legendaarisilta eurooppalaisilta radoilta jne. on ainakin oman mielenkiinnon syönyt aika täysin.
Kyllä se kuulkaa on pojat vain niin, että firman omistajilla on OIKEUS tehdä aika pitkälle juuri niin kuin he parhaaksi näkevät.Ei ne tehdastallit F1'ssä ole sen takia, että se on lystikästä ja kivaa puuhaa. F1 kuuluu oleellisena osana niiden markkinointistrategiaan.
Minun mielestäni yhdelläkään autotehtaalla ei ole oikeutta vähentää yhtäkään työntekijää niin kauan kuin ko. tehtaalla on töissä yksikään myyjä tai markkinointihenkilö.
Tämä on jo käsittämätön näkökulma. Ei todellakaan voi olla muuta työtä jos ei ole myyntiä. Myyntiä ei ole jos ei ole myyjää tai jos ei ole tunnettavuutta. Käsittääkseni markkinointihemmo ja myyntihemmo pysyvät yrityksessä vaikka kaikki ns. "työntekijät" potkittaisiin pihalle.Minun mielestäni yhdelläkään autotehtaalla ei ole oikeutta vähentää yhtäkään työntekijää niin kauan kuin ko. tehtaalla on töissä yksikään myyjä tai markkinointihenkilö.