Maco
Well-known member
- Liittynyt
- 13.3.2009
- Viestit
- 671
Tuossa on kyllä Peogeot 405 se lukee siellä videon lopussa.Tossa pikkasen videota. http://www.youtube.com/watch?v=TKgeCQGu_ug
Tuossa on kyllä Peogeot 405 se lukee siellä videon lopussa.Tossa pikkasen videota. http://www.youtube.com/watch?v=TKgeCQGu_ug
Kuka muuten oli Fordin tallipäälikkö ennen Malcom Wilsonia, muistelisin että joku silmälasipäinen mies, mutta nimi ei tule mieleen.Olenko väärässä, mutta käsittääkseni vuodesta 96 lähtien Malcom Wilsonin M-Sportti alkoi pyörittämään Fordin rallitallia. Vähän samaantyyliin kuin Prodrive Subarua.
Silmälasipäinen John Taylor oli ainakin 1995 ja 1996 kausilla. Wilson ja M-Sport alko pyörittään tallia 1997 alkaen, jolloin tuli myös WRC Escort A-ryhmän Cosworthin tilalle.Kuka muuten oli Fordin tallipäälikkö ennen Malcom Wilsonia, muistelisin että joku silmälasipäinen mies, mutta nimi ei tule mieleen.
E2 ei olisi enää kauaa pysynyt kilpailijoiden vauhdissa. Konstruktio alkoi olla jo kehityspotentiaalin suhteen limitissään eikä painoa millään saatu tarpeeksi alas. Lisäksi auto oli parannuksista huolimatta edelleen turhan etupainoinen. Myös budjettia jouduttiin leikkaamaan kaudeksi -86 aika rankasti. Portugalin tapahtumat antoivat sitten syyn vetäytyä sarjasta lopullisesti... Veikaanpa, että viimeistään kauden lopussa Audi olisi lähtenyt ilman onnettomuuksiakin.Olisi ollut kiva nähdä Audi loppuun saakka mukana vuonna -86. Heidänhän piti ajaa kuusi kisaa..
VM 3/86, s. 107:Olisi ollut kiva nähdä Audi loppuun saakka mukana vuonna -86. Heidänhän piti ajaa kuusi kisaa. Kuka muuten tietää mitkä nämä kisat olisi olleet? Montteen ja Portugaliin he kerkisivät ottaa osaa ja varmaan voisi päätellä edellis kausien menestyksestä, että Jyväskylä, Sanremo ja RAC olis ollut kolme muuta. Liekkö Olympus ollut se kuudes?
Niin no, varmasti niinkin, että auto alkoi olemaan elinkaaren päässä, mutta lienee kumminkin budjettileikkauksen suurin syy ollut kuljettaja pula. Ei ollut oikein nälkäistä ja maailmanmestaruuteen kykenevää kuskia. Walteri tais jo edellisellä kaudella ilmoittaa ajavansa vain yksittäisten kisojen voitosta ja Hannullakin alkoi ura olla ehtoo puolella. Hannu taisi keskittyä kaudella -86 britannian avoimeen sarjaan.E2 ei olisi enää kauaa pysynyt kilpailijoiden vauhdissa. Konstruktio alkoi olla jo kehityspotentiaalin suhteen limitissään eikä painoa millään saatu tarpeeksi alas. Lisäksi auto oli parannuksista huolimatta edelleen turhan etupainoinen. Myös budjettia jouduttiin leikkaamaan kaudeksi -86 aika rankasti. Portugalin tapahtumat antoivat sitten syyn vetäytyä sarjasta lopullisesti... Veikaanpa, että viimeistään kauden lopussa Audi olisi lähtenyt ilman onnettomuuksiakin.
Itse näkisin, että vuosien 1983-85 valtava panostus kilpailutoimintaan, pätkä-Quattron kilpailukyvyttömyys sekä varoja niellyt evoluutioversion kehitystyö olivat ne pääsyyt vyön kiristämiseen.Niin no, varmasti niinkin, että auto alkoi olemaan elinkaaren päässä, mutta lienee kumminkin budjettileikkauksen suurin syy ollut kuljettaja pula. Ei ollut oikein nälkäistä ja maailmanmestaruuteen kykenevää kuskia.