Laffite
Jacques-Marquerite
Jacques ajoi F1 uransa aikana 180 kisaa joissa saavutti 228 mm-pistettä hänen F1 ura päättyi vähemmän onnellisissa merkeissä kun hän katkaisi molemmat jalkansa onnettomuudessa vuonna 1986 välittömästi startin jälkeen Britannian GP:ssä Brands Hatchissa, hän toipui onnettomuudesta ja palasi vielä autourheilun pariin (ajaen Muun muassa Le Mansin 24 tunnin kilpailun ja Pariisi Dakar-rallin). Jacquesin tyttö Marquerite aloitti uran FIA GT3 European Championship sarjassa sieltä tie vei Mégane Trophy Eurocupin kautta jäärata sarja Andros Trophyyn.
Brabham
Jack-Geoff-Gary-David
Jack on kolminkertainen maailmanmestari (1959, 1960, 1966), vuonna 1969 Jack kärsi loukkaantumisista ja päätti lopettaa vuonna 1970, mutta koska huippukuljettajia ei ollut tarjolla hänen omaan tiimiinsä, hän jatkoi vielä vuoden, ja lopetti Meksikon Grand Prix'n jälkeen. Eläkkeelle siirryttyään hän vetäytyi autourheilusta kokonaan, myi osuutensa tallista Tauranacille ja palasi Australiaan. Hänet aateloitiin vuonna 1979. Pojista vanhin eli Geoff ei koskaan päässyt näyttämään kykyjään F1:kkösissä mutta hän teki uran Ameriikan puolella ajaen Cart sarjassa ja kiertäen eri kisoja IMSA:ssa uran lopun hän vietti Australian V8 Supercar sarjassa. Pojista keskimmäinen eli Gary ajoi kaudella 1990 Formula Ykkösissä kaksi GP:tä Life tiimin väreissä, uran lopun hän vietti ajaen muutamia Endurance ja Cart sarjan osakilpailuja.
Pojista nuorin David ajoi F1:kkösissä 30 starttia saavuttamatta yhtään pistettä Brabham ja Simtek tiimeissä, F1 uran jälkeen David siirtyi ensiksi ajamaan GT sarjojen osakilpailuja mutta suurimman osan urasta hän on kilpaillut American Le Mans sarjassa (1999-) voittaen viime vuonna Le Mansin 24 tunnin kokonaiskilpailun ja tällä kaudella tuli napattua ALMS sarjan mestaruus.
Winkelhock
Mandred-Markus
Mandred kilpaili F1:kkösissä 56 startin verran saavuttaen kaksi mm-pistettä, hänen elämänsä päättyi viimeisellä F1 kaudellaan 1985 ikävissä merkeissä Kanadassa Mosport Parkin radan toisessa mutkassa. Hän ajoi Porsche 962C -autolla seinään Budweiser 1000 -urheiluautokilpailussa ja kuoli välittömästi. Mandred ajoi viimeisellä kaudella niin Formula Ykkösissä kuin Urheiluautojen MM-sarjaa.
Poika Markus oli kaudella 2007 Spyker tallin testikuljettaja ja pääsi osallistumaan kyseisellä kaudella Nurburgringin osakilpailuun jota johti turva-auton ollessa radalla. F1-uran jälkeen Markus on ajellut DTM sarjaa Team Rosbergin Audi A4:llä.