Ylämaan Robin saapui terapiaanKuinkahan kauan Ferrari tosiaan jaksaa etena-Räikköstä katsella, jos ei ala todella paljon tahti parantua ?
Ylämaan Robin saapui terapiaanKuinkahan kauan Ferrari tosiaan jaksaa etena-Räikköstä katsella, jos ei ala todella paljon tahti parantua ?
Tästähän voisi vääräleuka heittää vastapallon italialaismedian puolelle: "Pressillä on jatkuvia vaikeuksia pysyä faktoissa. Lisäksi on lähestulkoon aivan sama mitä radalla tapahtuu, otsikot huutavat aina samaa - La Stampassa lienee poliitikon vikaa. Tässä vaiheessa olisi enemmän kuin tarpeellista uudelleenarvioida ylipalkattua ja parhaat päivänsä nähnyttä päätoimittajaa. Joko on aika vaihtaa toimitus laumaan satunnaisesti kirjoituskonetta hakkaavia simpansseja?"Italialaislehti La Stampa ei päästänyt Ferraria helpolla, vaikka auton suorituskyky koheni Espanjassa:
- Jäljellä ovat kaikki samat ongelmat: kuljettaja, jolla ei kulje (Räikkönen), epäonnistuneet taktiikat (Räikkönen aika-ajossa yhdessä insinööriensä kanssa), rikkoutuvat ja huonosti toimivat osat.
- Suomalaiskuskin viikonloppu oli yksi hänen F1-uransa huonoimmista: aika-ajossa hän epäonnistui kaikessa - sekä kierroksellaan että taktiikassa - ja jäi 16:nneksi. Eilen hän ei onnistunut ohittamaan Kubicaa ja laittoi syyn KERSin piikkiin, ennen kuin keskeytti kaasupolkimen lakattua toimimasta. Kauden lopussa hän saattaa harkita uudelleen tulevaisuuttaan.
Se oli kyllä Heidfeld, jota Kimi yritti ohittaa, eikä Kimi ole missään vaiheessa syyttänyt KERSiä, vaan kierrosrajoitinta.
Kimi tuli talliin legenda-Schumin korvaajaksi, aikansa parhaana kuljettajana. Massa tuli Schumin apupojaksi ja jatkoi Kimin apupoikana. Veikaisin, että tästä johtuu se, että Kimi saa jatkuvasti italialaislehdistöltä haukkuja Massaa enemmän, vaikka suoritukset ovat samanlaisia. Vaikka Massa onkin kehittynyt huippukuskiksi, niin Kimiltä odotetaan enemmän, koska Kimi on se "parempi" kuski.Alkaa kyllä pännimään tämä Italialaislehtien Kimi viha Minä ymmärtäisin kritiikin jos Massa olisi ollut alkukauden kisoissa nopeampi,mutta se on ollut kyllä Kimi joka on ollut pikkaisen parempi ja pisteet ovat tasan,niin ei mahdu kaaliin:nope:
:alppu:Tästähän voisi vääräleuka heittää vastapallon italialaismedian puolelle: "Pressillä on jatkuvia vaikeuksia pysyä faktoissa. Lisäksi on lähestulkoon aivan sama mitä radalla tapahtuu, otsikot huutavat aina samaa - La Stampassa lienee poliitikon vikaa. Tässä vaiheessa olisi enemmän kuin tarpeellista uudelleenarvioida ylipalkattua ja parhaat päivänsä nähnyttä päätoimittajaa. Joko on aika vaihtaa toimitus laumaan satunnaisesti kirjoituskonetta hakkaavia simpansseja?"
Eiköhän ne ajattais jotain diisseli protoa ALMS-sarjassaJa mihinkähän sarjaan muka vaihtaisivat?
Tai sitten vaikkapa Indycar.... :jaska:Eiköhän ne ajattais jotain diisseli protoa ALMS-sarjassa
Dallaran rungolla ja Hondan koneella? Eppäilen.Tai sitten vaikkapa Indycar.... :jaska:
Ei se oo mahotonta. Scuderia Ferrarilla mentäis vaikkakin standardirungolla -ja koneella :doubtful:Dallaran rungolla ja Hondan koneella? Eppäilen.
McLaren on todellakin hitaampi ja huonompi ilmeisesti kaiken kaikkiaan. Kuitenkin he ovat näyttäneet mitä suurtalli, pätevä ja osaava tekee sillä kotterolla mikä heillä on tällä hetkellä käytössä. Vertaappa McLarenin suoritusta Ferrarin suorituksiin.Espanjassa nähtiin että suunta on oikea. Missä on esim. suurtalli nimeltä McLaren? Niin, Ferrarin takana. Kun päivityksiä tulee hiljalleen lisää, väitän punaisten haastavan jopa Brawnin (ja Red Bullin) voittotaistelussa. Jos homma halutaan nyt ajaa täyteen kaaokseen uuden nousun sijasta, niin silloin ruvetaan jakelemaan potkuja kaavalla 1X2. Ei tuo ole todellakaan oikea tie.
Muistutetaan nyt kuitenkin, että samalla kokoonpanolla otettiin vuonna 2008 merkkimestaruus ja kuskipuolella homma jäi kiinni yhdestä vaivaisesta pisteestä. Kyllä tuo joukkue hommansa osaa kunhan heille vain annetaan vähän aikaa.
Mun mielestä on turha muutenkin muistutella miten viime vuonna pärjättiin, plaah plaah plaah. Se kun ei liity mitenkään tähän kauteen. Edellisen kauden tuotos, kuten on jo niin moneen kertaan todettu, oli pelkkää päivitystä edellisesta. Kuten muillakin. Se nyt ei ole millään tapaa niin haastava kuin rakentaa kokonaan uusi toimiva konsepti uusien sääntöjen mukaan.
Myöntäkää nyt ihan suoraan, että Ferrarilla ei homma tällä hetkellä yksinkertaisesti toimi. Ja siihen on selkeä syy nykyisessä johdossa. Ei siitä vaan mihinkään pääse mut jos johto on tuota luokkaa, niin ei se vakuuta duunareita. Eivät he voi luottaa mihinkään.
Sitte ollaan yhden onnistuneen suorituksen jälkeen niin rinta rottingilla :yuck: Brawn nauraa partaansa. Todt pyörittelee jossain päätään ja italialaiset vaan ihmettelee. Kritisoi kovaan ääneen mut mitään ei varsinaisesti tapahdu.
McLaren kyllä sekoili pelkästään Australiassa pahemmin kuin Ferrari koko alkukaudella.McLaren on todellakin hitaampi ja huonompi ilmeisesti kaiken kaikkiaan. Kuitenkin he ovat näyttäneet mitä suurtalli, pätevä ja osaava tekee sillä kotterolla mikä heillä on tällä hetkellä käytössä. Vertaappa McLarenin suoritusta Ferrarin suorituksiin.
Mun mielestä on turha muutenkin muistutella miten viime vuonna pärjättiin, plaah plaah plaah. Se kun ei liity mitenkään tähän kauteen. Edellisen kauden tuotos, kuten on jo niin moneen kertaan todettu, oli pelkkää päivitystä edellisesta. Kuten muillakin. Se nyt ei ole millään tapaa niin haastava kuin rakentaa kokonaan uusi toimiva konsepti uusien sääntöjen mukaan.
Myöntäkää nyt ihan suoraan, että Ferrarilla ei homma tällä hetkellä yksinkertaisesti toimi. Ja siihen on selkeä syy nykyisessä johdossa. Ei siitä vaan mihinkään pääse mut jos johto on tuota luokkaa, niin ei se vakuuta duunareita. Eivät he voi luottaa mihinkään.
Sitte ollaan yhden onnistuneen suorituksen jälkeen niin rinta rottingilla :yuck: Brawn nauraa partaansa. Todt pyörittelee jossain päätään ja italialaiset vaan ihmettelee. Kritisoi kovaan ääneen mut mitään ei varsinaisesti tapahdu.