Örfil
Guest
Hyvään kisamenestykseen on tasan kaksi kikkaa, mutta en paljasta niitä tässä osan lipsautin jo tänään mööttessä.
Joo:Jussi sanoi:Hyvään kisamenestykseen on tasan kaksi kikkaa, mutta en paljasta niitä tässä osan lipsautin jo tänään mööttessä.
Kyllä meilläkin oli sarjacrosseissa 2 kikkaa kisaan:Jussi sanoi:Hyvään kisamenestykseen on tasan kaksi kikkaa, mutta en paljasta niitä tässä osan lipsautin jo tänään mööttessä.
WHAT?:eek!: Missä tavaramerkki eli räjähtävä loppukiri?:doubtful:Jacques sanoi:Jahas.. Oma raporttini.. Olen ensinnäkin positiivisesti yllättynyt nopeuteeni, ja veikkaan, että niin oli moni muukin? En ollut aika-ajoissa viimeinen ja kilpailussakin olin suht kilpailukykyinen. Alussa peesasin hyvin siinä letkassa, jossa kisan kolmonen, lfb:kin, oli, mutta valitettavasti tein lievän spinnauksen ja Thunder pääsi kuittaamaan ohitseni. Seurasi lievä turhautuminen, mutta onnekseni sain letkan kiinni keltaisten lippujen aikana.
Olin taas iskuasemissa, mutta ainakin omasta mielestäni autossani ei ihan riittänyt puhti, koska jäin jaskasta ja thunderista pääsuoran loppuvaiheessa, jolloin kaasu oli pohjassa. Syherö-osuuksilla sain kiinni ja sen jälkeen kun jaska ohitti thunderin, yritin myös ohitusta (idolini tapaan hazardimaisesti), ja osuin thunderiin. Onneksi tilanteesta ei seurannut mitään. Ihan lopussa ajelin sitten vain perässä ja toivoin, että thunder yrittäisi jaskasta riskillä ohi, ja pääsisin kuittaamaan molemmat. Näin ei käynyt ja minun oli tyydyttävä kutossijaan. Kaikki kaikessa, olen hyvin tyytyväinen siihen ettei Jussi kerennyt ohittamaan minua edes kierroksella. Edelliseen Hyvinkään skabaan verrattuna edistystä on siis tapahtunut roimasti.
Anteeksiantamaton erehdys! :mad_old:Thunder sanoi:Jaa, mielenkiintoinen kuulovirhe: Jacques kuulosti minun korvilleni Jaskalle, joten sekoitin Jacquesin Jaskaan.
Jacques sanoi:Anteeksiantamaton erehdys! :mad_old:
Ei pystynyt! Epäonnistuin!Moe Szyslak sanoi:WHAT?:eek!: Missä tavaramerkki eli räjähtävä loppukiri?:doubtful:
Ja kimitit vielä?:doubtful: :nope: :thumbfh:Jacques sanoi:Ei pystynyt! Epäonnistuin!
jep, ja tuokin kyllä ratkesi heti alussa... nyhjättiin siinä kolmistaan useempi kierros, niin Jussi kerkesi tuona aikana jo varmastikin sen 10sek karkuun "pääryhmästä"...Jussi sanoi:Lopputulos 1-2 sijoista oli aika yksinajelua,
Eikun tunsin kyllä sen rajottimen hakkauksen, se tuli mullakin vähän ennen shikaania. Mutta ehkä sitten ajoin shikaanin jotenkin huonosti (jos se vaan on ees mahdollista? :doubtful: ) ja menetin vauhtia siinä?FO110K sanoi:jacquesilta hyvä kisa, ainakin itse yllätyin positiivisesti....
se auton kulku pääsuoralla, kuulosti siltä että olet vain hypännyt kaasulle liian myöhään, jokaisen noista autoista saa hakkaamaan rajoittimelle jo ennen shikaania, eli veikkaan ajolinjalla olleen nyt merkitystä tuossa enempi...
mahdollista, mutta mä silti epäilen että isoin syy on siellä viimesestä mutkayhdistelmästä ulostullessa, se mullakin oli pitkään ongelmana meinaan...Jacques sanoi:Eikun tunsin kyllä sen rajottimen hakkauksen, se tuli mullakin vähän ennen shikaania. Mutta ehkä sitten ajoin shikaanin jotenkin huonosti (jos se vaan on ees mahdollista? :doubtful: ) ja menetin vauhtia siinä?
No mun isoveli sanoi sen juutuubi-videon yhden ohitusyrityksesi perusteella että siinä tilanteessa olisi ehtinyt Scaniallakin ohi (huumoria)Jussi sanoi:Esim. mä ajelin Cmoneyn kanssa kisassa kyllä eri ajolinjoja ja olin siinä nähdäkseni puolen välin jälkeen nopeampi (ajotyylin ero, autosta ja ajotottumuksista riippuva ja renkaat alkoi pitää) mutta aika-ajoissa mies päihitti mut ja sillä ratkaisi kisan edukseen. Aikaero kisassa oli niin pieni, että ohitukseen ei ollut rahkeita (ilman tälliä).
Voi olla näinkin, en mä sitä mitenkään täydellisesti ajanut ja yhden kerran spinnasinkin juuri siinä viimisessä mutkassa (ja lahjoitin Thunderille sijoituksen).FO110K sanoi:mahdollista, mutta mä silti epäilen että isoin syy on siellä viimesestä mutkayhdistelmästä ulostullessa, se mullakin oli pitkään ongelmana meinaan...
Se saatoin ehkä olla minä. Ajoin lämmittelykierroksen rauhallisesti ja ajattelin päästää kaikki ohitseni. Sitten kuitenkin huomasin pysyväni hyvin perässä ja ajelin pari kierrosta jonkun perässä. Tosin kokoajan pidin kyllä hajuraon ja jos tulin liian lähelle niin sitten hölläsin enemmän hölläyskierroksella.jaska sanoi:Heti alussa ohitin jonkun hidastelijan, joka jäikin sitten taakseni roikkumaan - hieman kisamaisesti ajeltiin - vaikuttikohan tämä aikaan?