Kukaan ei ainakaan kieltänyt kuvaamista. Jos kuuluu jälkikäteen jotain, niin poistellaan kuvia sitä mukaan.Jacques sanoi:Näitä kuvia saa varmaankin laittaa irkkikalleriaan ja facebookiin?
Kas tässä vasemmalta lähtien: Patrick Tambay - René Arnoux - Eliseo Salazar72 sanoi:Kuvatekstit = henkilöesittelyt ois kivoja.
Tässä kuvassa oikealla on Nelson Piquet:Jussi sanoi:
Jussi sanoi:
Sympaattinen ja taistelutahtoa nostattava kuvaJussi sanoi:
Onks Jakkeus unohtanu irottaa hintalapun tosta vasemmasta (Jakkeuksen suunnasta katsottuna siis) linssistä?Jussi sanoi:Monaco style ala jakkues...
Sanoisin noita kyllä jonoiksiJussi sanoi:
Vasen rivi edestä:
FO110K
lfb (8)
Jussi
Oikea rivi edestä:
jakkues
jaska
Albert "Höyry" Oil
Takimmaista en tunnista...
Riippuu mistä katsoo!Cmoney sanoi:Sanoisin noita kyllä jonoiksi
tai vaikkapa S.A.... tai Otto....kouvotsvoni sanoi:Oisko tuo jonorivissä oleva tunnistamaton sitten Thunder? Vai minä:eek!:
Aika lyhyt Otoksi ja S.A.:n kyprän väritys näyttää erilaiselta tuossa toisessa kuvassa.. *mutuilee munat vaahdossa*FO110K sanoi:tai vaikkapa S.A.... tai Otto....
edit. oma veikkaus S.A:lle :thumbup:
(muistelisin että menin yhdestä kaverista ohi aika-ajoissa, ja koosta päätellen se ei S.A. ollut, jotenka olisko siitä ollut thunder sitten mun edessä?)
Vielä kun kerrot että minne ne toimitettais niin tulis helpommin perille. Poste Restante Bouvet Island?Jussi sanoi:Kunhan saan Albertilta "keskiviikkona" ne DVD:t niin postailen molempien kisojen kuvakavalkaadit.
saattais siinä olla postilaitoksen porukka ihmeissään kun lähettäjänä onAlbert Oil sanoi:Vielä kun kerrot että minne ne toimitettais niin tulis helpommin perille. Poste Restante Bouvet Island?
...tai pikemminkin niihin kuviin joita ei voitu julkaista niiden kyseenalaisen sisällön vuoksi. Tässä yksi esimerkkinäK.Yrjola sanoi:Mun mielestä on ehdottomasti syytä kiinnittää huomio ei niinkään valokuvien sisältöön vaan siihen mahtavaan taitoon jolla ne on otettu.
Kuvassa olen juuri kaivamassa kirvestä repustani.. eiku..Jussi sanoi:...tai pikemminkin niihin kuviin joita ei voitu julkaista niiden kyseenalaisen sisällön vuoksi. Tässä yksi esimerkkinä