Jacques sanoi:Näitä kuvia saa varmaankin laittaa irkkikalleriaan ja facebookiin?![]()
Kas tässä vasemmalta lähtien: Patrick Tambay - René Arnoux - Eliseo Salazar72 sanoi:Kuvatekstit = henkilöesittelyt ois kivoja.
Jussi sanoi:
Jussi sanoi:
Jussi sanoi:Monaco style ala jakkues...
![]()
Sanoisin noita kyllä jonoiksiJussi sanoi:![]()
Vasen rivi edestä:
FO110K
lfb (8)
Jussi
Oikea rivi edestä:
jakkues
jaska
Albert "Höyry" Oil
Takimmaista en tunnista...
Cmoney sanoi:Sanoisin noita kyllä jonoiksi![]()
tai vaikkapa S.A.... tai Otto....kouvotsvoni sanoi:Oisko tuo jonorivissä oleva tunnistamaton sitten Thunder? Vai minä:eek!:
Aika lyhyt Otoksi ja S.A.:n kyprän väritys näyttää erilaiselta tuossa toisessa kuvassa.. *mutuilee munat vaahdossa*FO110K sanoi:tai vaikkapa S.A.... tai Otto....
edit. oma veikkaus S.A:lle :thumbup:
(muistelisin että menin yhdestä kaverista ohi aika-ajoissa, ja koosta päätellen se ei S.A. ollut, jotenka olisko siitä ollut thunder sitten mun edessä?)
Jussi sanoi:Kunhan saan Albertilta "keskiviikkona" ne DVD:t niin postailen molempien kisojen kuvakavalkaadit.
saattais siinä olla postilaitoksen porukka ihmeissään kun lähettäjänä onAlbert Oil sanoi:Vielä kun kerrot että minne ne toimitettais niin tulis helpommin perille. Poste Restante Bouvet Island?
K.Yrjola sanoi:Mun mielestä on ehdottomasti syytä kiinnittää huomio ei niinkään valokuvien sisältöön vaan siihen mahtavaan taitoon jolla ne on otettu.
Kuvassa olen juuri kaivamassa kirvestä repustani.. eiku..Jussi sanoi:...tai pikemminkin niihin kuviin joita ei voitu julkaista niiden kyseenalaisen sisällön vuoksi. Tässä yksi esimerkkinä
![]()