Samanlaisen käsityksen olen saanut, että olisi varsin epätyypillinen japsi juurikin tuossa suhteessa.Bleu sanoi:Luin jostain, että Ide olisi ajanut kaikki kisat maaliin viimeisen kahden vuoden aikana...jos pitää paikkaansa niin voi todeta, että on luotettava kuljettaja.
mutta sama se ajaako kisat maaliin 3 kierrosta kärjestä jääneen vai keskeyttääkö :thumbup:Bobakki sanoi:Samanlaisen käsityksen olen saanut, että olisi varsin epätyypillinen japsi juurikin tuossa suhteessa.
No ei välttämättä! Jos Ide pesee Saton kauden aikana ja ajaa varmasti maaliin, niin voi olla aika varma että ura f1:ssä jatkuu (ehkäpä jossain muussa tallissa)! En silti usko siihen kovin vahvasti, kyllä Sato kumminkin on nopea kuljettaja ku sille päälle sattuu!zassu2k sanoi:mutta sama se ajaako kisat maaliin 3 kierrosta kärjestä jääneen vai keskeyttääkö :thumbup:
Eka kausi menee varmasti penkin alle mutta en mina SA:ta vaheksy millaan tavalla. Mutta fakta on etta esim toro rosso on paljon nopeampi ensi kaudella viela. Saattaa muuten midlandkin olla helisemassa toro rosson kanssaniki sanoi:Ei tämäkään nyt ihan mikätahansa talli ole, hondan tuki ja vahvat veekasit mukana. Eikös takuma sato ole vielä menestynein japsi-kuljettaja formula ykkösissä! Itse uskon että alku on surkeaa, mutta miksei tästä voisi kehittyä parissa vuodessa ihan keskikastin talli! :ahem:
Taidat joutua ainakin ne pelihousut repimään!
:doubtful: ???General FUp sanoi:Saattaa olla Hondakin helisemässä Toro Rosson kanssa
Viitaten Sakhirin testiin ja V10-mottiinroenick97 sanoi::doubtful: ???
jep, tätä epäilen itsekin et moni tiimi on ihmeissään toro rosson vauhdista -> kiireellä V10 bannaan?General FUp sanoi:Viitaten Sakhirin testiin ja V10-mottiin
Ei mitään muutoksia enää!FO110K sanoi:jep, tätä epäilen itsekin et moni tiimi on ihmeissään toro rosson vauhdista -> kiireellä V10 bannaan?
General FUp sanoi:Kohta ottaa muutkin rajoitetut V10:t käyttöön, siinähän sitä sitten ollaan.
Ei niitä tarvitse pannaan laittaa. FIA on varannut itselleen oikeuden rajoittaa V10-moottoreita haluamansa määrän (mikäli ne osoittautuvat liian kilpailykykyisiksi V8:an nähden). Jos nyt säädetyt rajoitukset osoittautuvat liian löyhiksi, FIA:n tarvitsee vain tiukentaa sääntöjä.FO110K sanoi:jep, tätä epäilen itsekin et moni tiimi on ihmeissään toro rosson vauhdista -> kiireellä V10 bannaan?
Lähde? En muista tuollaista nähneeni. Joka tapauksessa:R24 sanoi:Cosworthin V10 rajoitukset tehdään Cosworthin V8:n mukaan, ei muiden valmistajien tekeleiden pohjalta.
Ja...motorsport.com sanoi:at the request of the FIA the manufacturer carried out equivalency tests based on data from its own V10 and V8 engines and reached the conclusion that the V8 should have the upper hand.
"Taking all the factors as being equal, a car with our V8 should finish ahead of a car with our restricted V10," said CEO Tim Routsis recently.
http://www.motorsport.com/news/article.asp?ID=209387&FS=F1The FIA has the right to change the rules at 24 hours notice if the V10 does prove to have an advantage and Cosworth confirmed it could make the changes if necessary.
General FUp sanoi:Ei taida kohdallaan olla jos ennakkoon jo sanottiin että V10 ei tule V8:a tällä kaudella voittamaan.