Rusina sanoi:
17D:ssä taisi kuitenkin olla vain yksi vanha osa kiinni ja useimmat olisivat halunneet kutsua tuota 18-malliksi.
17D oli evo siinä missä F2004M:kin. Ei 17D:tä 18:ksi olisi voinut kutsua mitenkään: sama runko, sama moottori, joskin viilattu versio, jne. tavalliset päivitykset joita autoon suunniteltiin jo 2002 kauden lopuksi, mutta eivät ehtineet. 17D, kuten se kisasi 2003, oli siinä muodossaan jo vuoden 2002 marraskuussa hyvin pitkälti, johtuen juuri siksi että siihen pistiin ne päivitykset jotka alunperin oli tarkoitus ajattaa jos viimeisissä 2002 kisoissa. Joulun 2002 jälkeen, eli 2003 tammi-helmikuussa autoon saatiin uudenmalliset etu- ja takasiivet. 2003 päivityksiä tuli muutama hassu, moottoriin Monzassa samoin kuin aerodynamiikkaan, joku ripustusten muutos lisäksi kesken kauden, eipä oikeastaan muuta.
Eli jos 17D oli oikeasti 18, niin sitten oli Renaultin R23B oikeasti R24, Ferrarin F2001B oikeasti F2002 ja F2004M oikeasti F2005, eli oikeasti F2005 on siis jo F2007...
2003 I though that we would be totally superior, but? Kimi had only one technical failure (Boosted engine ) and their car were The Best (Kimi had the most podium's)
Tämä oli hauska.
Juu juu, mitäs sitten että Ferrari oli nopeudeltaan Mäkkiin verrattuna ihan omaa luokkaa ja 100% luotettava, totta hitossa Mäkki oli "superior." Ei, en ole tifosi, en, pois se minusta. Olen nääs schufosi...