Balthazar
Luonnollisesti.
...ja toisen perään: 1'14.653.Mr Natural sanoi:Jahas, Pedro kävi heittämässä yhden aika-ajokierroksen: 1'14.826
...ja toisen perään: 1'14.653.Mr Natural sanoi:Jahas, Pedro kävi heittämässä yhden aika-ajokierroksen: 1'14.826
Mistäs te noita aikoja revitte? :ahem:Mr Natural sanoi:Jahas, Pedro kävi heittämässä yhden aika-ajokierroksen: 1'14.826
Katso tämän sivun 9.s postaus.butterfly sanoi:Mistäs te noita aikoja revitte? :ahem:
Tulikohan tuohon joku virhe, ainakin tulostarjotin alkoi sekoilemaan... De la Rosakin taisi tehdä MP4-20:n ennätyksen: 1'14.391.Joni sanoi:ZONTA! 1'13.555!!!!!!!!!!!1 :eek!: :eek!: :eek!:
Koska siellä ajetaan 19B:llä.Jeeves sanoi:F1totalin kuvien perusteella Wurz kuitenkin ajaa MP4-20:llä. Ihmettelenpä vain, että minkä takia Barcelonaan on tiimin toimesta raahattu myös 19B:n etusiipi(ä).
Onkohan noin? Päivän aikoja f1-live.comista:Spam sanoi:Koska siellä ajetaan 19B:llä.
belated sanoi:Onkohan noin? Päivän aikoja f1-live.comista:
01 P. De La Rosa McLaren MP4-20 1'14''391 -- 88
02 R. Zonta Toyota TF105 1'14''516 +0''125 65
03 F. Alonso Renault R25 1'14''946 +0''555 118
04 A. Wurz McLaren MP4-20 1'15''178 +0''787 65
05 N. Heidfeld Williams FW27 1'15''337 +0''946 123
06 A. Pizzonia Williams FW27 1'15''442 +1''051 54
07 G. Fisichella Renault R25 1'15''462 +1''071 78
08 A. Davidson BAR 007 1'15''500 +1''109 143
09 M. Gene Ferrari F2004M 1'15''737 +1''346 120
10 J. Button BAR 007 1'16''137 +1''746 109
11 D. Coulthard Red Bull RB1 1'16''385 +1''994 111
12 O. Panis Toyota TF105 1'17''153 +2''762 47
13 J. Villeneuve Sauber C24 1'18''096 +3''705 74
Ferrari taitaa olla ainoa talli, jonka uudet autot ovat vielä huollossa
Joo niinpä näkyy olevan. Yksi 19B ja lisäksi yksi uusi MP4-20 runko sisäänajossa.Spam sanoi:Ihan sama mulle, mitä jossain kirjotellaan. Itse tuijotin valokuvia, ja kyllä siellä se 19B on 20:n lisäks.
Kyllähän tuo Wurzkin MP4-20:llä ajeli, ainakin tämän kuvan mukaan:butterfly sanoi:Huono-onninen kaveri toi wurz: ois päässy tuuraamaan montoyaa mutta ei mahtunut mäcci 20:seen..... :ahem:
Tossa lienee syy miksi sitä 19b mallia ajetaan testeissä, juurikin wurzin toimesta. Ainoa auto mihin kaveri mahtuu.... :eek!:
[06/04/05 - 20:17]
McLaren focus on performance runs
A three-day test at the Catalunya circuit
Pedro de la Rosa
The primary objective of Team McLaren Mercedes’ three day test at the Circuit de Catalunya this week is focusing on performance runs, with both drivers completing short runs and simulated race distances during the planned programme.
The team will also be testing a number of new aerodynamic components over the three days, plus running new brake discs and carrying out damper work. The team has one MP4-19B at the week's test and a new MP4-20 chassis.
Alex was behind the wheel of the MP4-20 today, his second time in the 2005 race car. He completed 65 laps with a fastest time of 1m15.180s and this afternoon completed a series of short runs concentrating on Michelin tyre development.
Pedro completed 88 laps in the MP4-19B and set the fastest time of the day with a time of 1m14.393s. Pedro’s programme was concentrating on simulations of the first qualifying session of a grand prix weekend. His programme incorporated several changes to the car set-up and this afternoon the programme concentrated on tyre work, focusing on short runs.
Alex Wurz
“Today was only my second run in the MP4-20 so it took time to acclimatise. While I feel there are a few modifications which need to be made to the car, it was a positive test today.”
Pedro de la Rosa
“This morning we were running low fuel to simulate the first qualifying session over the race weekend. Today we all worked on different set-ups and a tyre programme, it was a good day.”
Alex Wurz will be joined at the circuit tomorrow by Kimi Raikkonen.
Source McLaren Mercedes
Missä sanottiin, että käyttivät 'laittomalla' autolla? Ainakin tuota testiä edeltävissä testeissä MP4-19B:t täyttivät sääntövaatimukset.Misa1 sanoi:Ei voi taas ymmärtää? Miks Mac testaa lyhyitä aikasessiota vanhalla "laittomalla" mallilla? Mitä hyötyä siitä on?
Ja hyvinpä taas menee ku nyky autolla ei nopeita aikoja yrittäessä tuon korkeemmalle pääsy?!
Jospa ne käyttivät tuota 19B:tä sen takia, että jos tulee ulosajoja? Kun on juuri saatu riittävä määrä "kakskymppisiä" valmiiksi niin, että niitä riittää testihommiinkin, mitä järkeä on ottaa riski auton hajoittamisesta.Misa1 sanoi:Ei voi taas ymmärtää? Miks Mac testaa lyhyitä aikasessiota vanhalla "laittomalla" mallilla? Mitä hyötyä siitä on?
Ja hyvinpä taas menee ku nyky autolla ei nopeita aikoja yrittäessä tuon korkeemmalle pääsy?!