ainoa auto, joka on tähän mennessä ollut testeissä palasina on muuten Fiatti . Williamskin kulkee hyvin. Joka tapauksessa toivottavasti Mäcin tuleva runko toimii ja moottori ei pääse tärinällä hajottamaan kaikkea autossa. :thumbup:Karpow sanoi:Tykki? Tikittävä aikapommi korkeintaan, jos vanhat merkit pitävät paikkansa... :yuck: :jaska:
huono puolihan tuossa Enriquen ajassa on että syntyi märällä, eikä Nick ollut ajamassa samana päivänä, joten ei oo pahemmin vertailukelpoinen...CaPtEeNi sanoi:oli Enriquen jo aikakin. Aivan kummallisen heikkoa vauhtia on tähän mennessä ajellutkin. Ajattelinkin jo että rahhaa ko se siellä kerräilee vaan vai mikä intressi on BARrin rattiin mennä jos ei saa näyttää nopeuttaan kisaajia vastaan...
No joo... Mutta testithän eivät kerro mitään. Siis eivät YHTÄÄN mitään. Tietysti, jos Mäkit savuttavat ja palavat yhtä iloisesti kuin ennen mennyttä kautta, sopii olla tällä kertaa todella huolissaan. Se kyllä opittiin ennen mennyttä kautta ja karvaasti...belated sanoi:
tuotahan kokeiltiin jo viime vuonn, tekivät joitakin kokeiluja mainosmielessä juuri BAR:n kanssa samaan tyyliin...Karpow sanoi:
Jahas. FIA on ottanut tuommoisen vakoiluhelikopterinkin nyt avuksi, jotta saisivat käräytettyä tiimejä huijaamisesta entistä tehokkaammin. Ferrari toki jätetään rauhaan... :tongue:
Moon eri mieltä. Jordan testaili uuden säännön mukaista takasiipeä ensimmäisen kerran kun kisoja oli vielä jäljellä. Kyseessä on kuitenkin niin pieni talli, etten usko runkoja olevan enenpää kuin ne kolme, mitä kisaviikonloppuina käytetään. Tällöinhän muunneltu vara-auto ei enää olisikaan sääntöjen mukainen, eikä perjantaina voisi moista ajattaa testeissä...Bobakki sanoi:Mullon sellainen käsitys, ettei uusien sääntöjen mukaista takasiipeä voi käyttää ilman muutoksia runkoon, etusiipeä toki kyllä.
Ainakin Bridgestonet toimivat hyvin, kun radan pinta on öljyinen.Jones sanoi:Pos Driver Team Time Laps
1 M.SCHUMACH. (B) FERRARI B 1:15.461 103
2 M.WEBBER (M) WILLIAMS M 1:17.137 92
3 A.PIZZONIA (M) WILLIAMS M 1:17.357 92
4 J.TRULLI (M) TOYOTA M 1:18.392 64
5 D.COULTHARD (M) RED BULL M 1:18.449 68
6 V.LIUZZI (M) RED BULL M 1:19.389 66
7 R.SCHUMACH. (M) TOYOTA M 1:19.961 47
Olet kyllä oikeassa, Jordanilla on vain kolme runkoa, en tullutkaan ajatelleeksi. Mun päähän ei vaan nyt oikein mahdu, että miksei tallit sitten tee uusien sääntöjen mukaisia siipiä vanhoihin kosliinsa?Otto Hokkanen sanoi:Moon eri mieltä. Jordan testaili uuden säännön mukaista takasiipeä ensimmäisen kerran kun kisoja oli vielä jäljellä. Kyseessä on kuitenkin niin pieni talli, etten usko runkoja olevan enenpää kuin ne kolme, mitä kisaviikonloppuina käytetään. Tällöinhän muunneltu vara-auto ei enää olisikaan sääntöjen mukainen, eikä perjantaina voisi moista ajattaa testeissä...
Ensinnäkin Schumilla ei ollut tämän vuoden sääntöihin laitettu auto, vaan ihan sama auto kuin viime vuonnakin. Eikä kuljettajaa laiteta pitkä tauon jälkeen aivan uuteen autoon ajamaan aivan uusilla renkailla. Toki Schumi testasti alkuun viime vuoden renkailla ja haki tuntumaa. Näin ainkin luulisin.Schumacher ajoi tämän vuoden sääntöihin rukatulla vanhalla Ferrarilla rengaskokeita. Tapansa mukaan hän teki sen tinkimättä mistään – vähiten kuuluisasta vauhdistaan.
(IL)
ja muistetaan sekin että viimeksi tuolla olleessa kisassa MSc ajoi paalulle ajalla 1.15.0 ja rataenkka on 1.13.7 eli eise aika nyt kummonen ollut kun parempaankin pystyvät...oldez sanoi:Ensinnäkin Schumilla ei ollut tämän vuoden sääntöihin laitettu auto, vaan ihan sama auto kuin viime vuonnakin. Eikä kuljettajaa laiteta pitkä tauon jälkeen aivan uuteen autoon ajamaan aivan uusilla renkailla. Toki Schumi testasti alkuun viime vuoden renkailla ja haki tuntumaa. Näin ainkin luulisin.
Sanoisinpa, että Schumin eilinen aika oli hyvä. Rataolosuhteet eivät varmasti vielä eilen olleet samalla tasolla kuin aikaisemmin uuden asfaltin ongelmien takia. Aamupäivällä radalla ajettiin huomattavasti hitaampia aikoja. Lisäksi aika ei ollut mikään yhden kierroksen yritys vaan syntyi noin 15 kierroksen ajon päätteeksi. Mutta kuten todettu, ajoi Schumi 2004-sääntöisellä autolla, joten vertailua ei sinänsä voi suorittaa muihin, jotka ajoivat enemmän tai vähemmän 2005-sääntöisillä autoilla. Tänään ajat varmasti paranevat kuitenkin eilisestä. Webber onkin tänään näemmä ajanut jo 1:16.627.FO110K sanoi:ja muistetaan sekin että viimeksi tuolla olleessa kisassa MSc ajoi paalulle ajalla 1.15.0 ja rataenkka on 1.13.7 eli eise aika nyt kummonen ollut kun parempaankin pystyvät...
muut ovat joko kokeilleet renkaita, kisataktiikkaa tahi uusia sääntöjä, sillä tuo ero jo tulee...
olosuhteisiin nähden hyvä aika kyllä, mutta pointtini oli se että ihanneoloissa tuolla Ferkulla pystyy ajamaan reilusti alle 1.14, eli 1.5-2sek hitaampi tuo aika siihen nähden...vmt sanoi:Sanoisinpa, että Schumin eilinen aika oli hyvä. Rataolosuhteet eivät varmasti vielä eilen olleet samalla tasolla kuin aikaisemmin uuden asfaltin ongelmien takia.