Eiks se oo se?NiPzyyZ sanoi:
minardi "näyttää nopeemmalta ku viimevuotinen"
ton sivuponttoonit näyttää munmielest erilaisilt. Tosin saattaa johtuu värityksest tai jotai.Bobakki sanoi:Toi taitaa kyllä olla nimenomaan viimevuotinen auto, tai ainakin itse olisin yllättynyt, jos Imolassa käyttöönotettava auto olisi nyt jo valmis...
Takasiipi ainaski taitaa olla mallia 2004.NiPzyyZ sanoi:ton sivuponttoonit näyttää munmielest erilaisilt. Tosin saattaa johtuu värityksest tai jotai.
kattokaapa tätä:
Schumin kypärien ulkonäkö senkun vain huononee joka muutoksen jälkeen. Mä edelleenkin tykkään eniten siitä valkoiselle pohjalle tehdystä versiosta.FO110K sanoi:schumillakin muuten kypärän väritys vaihtunut hieman, lisää punaista yllättäen
must tää nykynen on parasJuhis sanoi:Schumin kypärien ulkonäkö senkun vain huononee joka muutoksen jälkeen. Mä edelleenkin tykkään eniten siitä valkoiselle pohjalle tehdystä versiosta.
FO110K sanoi:JV testasi perinteisemmällä siivellä Valenciassa, ulkonäkökin parani heti ilman sitä karseeta etusiipee :thumbup:
Black Leopard sanoi:Sauber C24 ja Ville näyttävät sopivan toisilleen loistavasti :thumbup:
Australiasta voitto! :ahem:Black Leopard sanoi:Sauber C24 ja Ville näyttävät sopivan toisilleen loistavasti :thumbup:
No eipäs mennä niin pitkälle!Jacques sanoi:Australiasta voitto! :ahem:
No eihän edes ole.Musta Pekka sanoi:Joo onhan se minardi vähän erilainen bonttooneiltaan.