2005 testit

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Toi taitaa kyllä olla nimenomaan viimevuotinen auto, tai ainakin itse olisin yllättynyt, jos Imolassa käyttöönotettava auto olisi nyt jo valmis...
 

NiPzyyZ

Well-known member
Liittynyt
3.12.2004
Viestit
663
Bobakki sanoi:
Toi taitaa kyllä olla nimenomaan viimevuotinen auto, tai ainakin itse olisin yllättynyt, jos Imolassa käyttöönotettava auto olisi nyt jo valmis...
ton sivuponttoonit näyttää munmielest erilaisilt. Tosin saattaa johtuu värityksest tai jotai.
kattokaapa tätä:
 
Viimeksi muokattu:

Spam

Well-known member
Liittynyt
7.6.2003
Viestit
638
NiPzyyZ sanoi:
ton sivuponttoonit näyttää munmielest erilaisilt. Tosin saattaa johtuu värityksest tai jotai.
kattokaapa tätä:
Takasiipi ainaski taitaa olla mallia 2004.
 

Juhis

Well-known member
Liittynyt
11.6.2001
Viestit
2341
Sijainti
Joutseno
FO110K sanoi:
schumillakin muuten kypärän väritys vaihtunut hieman, lisää punaista yllättäen :)

Schumin kypärien ulkonäkö senkun vain huononee joka muutoksen jälkeen. Mä edelleenkin tykkään eniten siitä valkoiselle pohjalle tehdystä versiosta.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Siivet näyttää olevan 2004 mallia mutta ponttoonit, sivuhärpäkkeet ja keskisiipi kuskin raivon takana näyttävät uusilta.
 

NiPzyyZ

Well-known member
Liittynyt
3.12.2004
Viestit
663
Juhis sanoi:
Schumin kypärien ulkonäkö senkun vain huononee joka muutoksen jälkeen. Mä edelleenkin tykkään eniten siitä valkoiselle pohjalle tehdystä versiosta.
must tää nykynen on paras :)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
JV testasi perinteisemmällä siivellä Valenciassa, ulkonäkökin parani heti ilman sitä karseeta etusiipee :thumbup:
 

R24

Well-known member
Liittynyt
9.3.2004
Viestit
106
Sijainti
Finland
Sen verran korjausta tohon F1-Forumin uutiseen eilisen testeistä (Keskiviikko), että Jarno ajoi kyllä myös TF105:lla... :)
 

Musta Pekka

Well-known member
Liittynyt
1.6.2003
Viestit
431
Sijainti
Täällä näin
FO110K sanoi:
JV testasi perinteisemmällä siivellä Valenciassa, ulkonäkökin parani heti ilman sitä karseeta etusiipee :thumbup:

Näyttäis olevan vähän normaalimman kokoiset bonttoonit kuin mitä esittelytilaisuudessa. Näin vähän arvelinkin. Vähän on suurentunut...
 
Ylös