2005 testit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
photolarge.php

minardi :) "näyttää nopeemmalta ku viimevuotinen":D

Toi taitaa kyllä olla nimenomaan viimevuotinen auto, tai ainakin itse olisin yllättynyt, jos Imolassa käyttöönotettava auto olisi nyt jo valmis...

Bobakki sanoi:
Toi taitaa kyllä olla nimenomaan viimevuotinen auto, tai ainakin itse olisin yllättynyt, jos Imolassa käyttöönotettava auto olisi nyt jo valmis...
ton sivuponttoonit näyttää munmielest erilaisilt. Tosin saattaa johtuu värityksest tai jotai.
kattokaapa tätä:
38838.jpg

Viimeksi muokattu:
NiPzyyZ sanoi:
ton sivuponttoonit näyttää munmielest erilaisilt. Tosin saattaa johtuu värityksest tai jotai.
kattokaapa tätä:

Takasiipi ainaski taitaa olla mallia 2004.

FO110K sanoi:
schumillakin muuten kypärän väritys vaihtunut hieman, lisää punaista yllättäen :)
diapo_156.jpg

diapo_158.jpg

Schumin kypärien ulkonäkö senkun vain huononee joka muutoksen jälkeen. Mä edelleenkin tykkään eniten siitä valkoiselle pohjalle tehdystä versiosta.

Siivet näyttää olevan 2004 mallia mutta ponttoonit, sivuhärpäkkeet ja keskisiipi kuskin raivon takana näyttävät uusilta.

Juhis sanoi:
Schumin kypärien ulkonäkö senkun vain huononee joka muutoksen jälkeen. Mä edelleenkin tykkään eniten siitä valkoiselle pohjalle tehdystä versiosta.
must tää nykynen on paras :)

JV testasi perinteisemmällä siivellä Valenciassa, ulkonäkökin parani heti ilman sitä karseeta etusiipee :thumbup:
diapo_110.jpg

Sen verran korjausta tohon F1-Forumin uutiseen eilisen testeistä (Keskiviikko), että Jarno ajoi kyllä myös TF105:lla... :)

FO110K sanoi:
JV testasi perinteisemmällä siivellä Valenciassa, ulkonäkökin parani heti ilman sitä karseeta etusiipee :thumbup:
diapo_110.jpg

Näyttäis olevan vähän normaalimman kokoiset bonttoonit kuin mitä esittelytilaisuudessa. Näin vähän arvelinkin. Vähän on suurentunut...