Noniin uus jätkä oon tosiaan foorumeilla (noo luettua toki tullu jonku kuukauden) ja pistetääs nyt haistelut aamun kisaan.
1. Hamilton
Siltä se näyttää, uhkaajia paha sanoa. Massa ois jos ois taidoiltaan Kimin luokkaa ja jos Heikki ois enempi sisäl tossa autossa. Veikkaan muuten että Hämiksellä on bensaa enemmän kuin Koviksella, mitä mieltä?
2-3. Kubica
On mun mielestä aina hakannut Heidin ja nyt vois vaikka onnistua podium Robertilta. Voi olla että kevyellä ajaa mutta mitä sitten, ajaapahan nopiaa muita karkuun. Kubica mun mielestä erittäin lahjakas kuski, ajaa vielä voittaja-autoa joku päivä!
Kovalainen 3.-4.
Massa 2.-3. tai yhtä todennäköisesti paha epäonnistuminen tai mahdollista tietyst ferkun hyytyminen. Veikkaan että ei kovin hyvin avaa kautta felipe-poju.
Räkä nousee sinne neljänneksi viidenneksi, mm trullijuna on paha ohittaa.
Heidfeld on siinä ja siinä saako Räkä kiinni.
Muita pisteille tarjokkaita:
Rosberg, RB:t, Vettel, Trulli
Alonso on 10. ja vitutuskäyrä nousussa...
Honda ei mun mielestä oo noin "vahva" mitä aika-ajo antaa ymmärtää, kuitenkin Webber, Glock ja Räikkönen ois normaalisti niitten edellä. Ei tuu taistelemaan pisteistä varmaan koko kaudellakaan..
Ja siis oikeesti miten Piquet voi olla noin vaisu?? Mitä veikkaatte saako ajaa täyttä kautta?
Niin siis unohtu mainita, mutta uskon että keskeytyksiä tulee paljon! Mutta ei välttämättä bemareille, Mäkille tai Ferrarille. Luotettavuus on nykypäivänä aika hallussa näillä huipputalleilla, kiitos aika huonon pistesysteemin (top8 ok mutta voittajalle 12p sopis)
Mutta näin foorumineitsyyden menettäneenä jään odottamaan huomisen ah niin ihanaa herätystä 6.15.. :alppu: