Black Leopard
Pantera negra
Näyttää hitaalta :thumbfh:
Itseasiassa tuohan on pelottavan lähellä nykyistä F1-todellisuutta :eek!:
Itseasiassa tuohan on pelottavan lähellä nykyistä F1-todellisuutta :eek!:
On. Se on erään hahmon näkemys ensi vuoden Rellusta.Device sanoi:Onko tämä photoshoppaus?
WebSlave sanoi:Eihän sitä shown parantamiseksi alunperinkään keksitty, vaan Bridgestonen toivomuksesta, jotta rengasvalmistaja saisi edes vähän media-aikaa panostuksensa vasteeksi. Se tilanne ei muutu slicksien myötä miksikään.
Näin mäkin muistaisin.neos sanoi:Tiedä sitten, virallinen selitys ainakin oli että saadaan lisättyä epätasaisuutta radalla kun toiset autot syö nopeammin renkaita kun toiset --> vauhtierot --> ohitukset. Bridgestonen showksi tuo vaan lopuksi meni, en ainakaan itse huomaa eroa pahemmin kausien 2006 ja 2007 välillä. :thumbdown
Toiset autot syö nopeammin renkaita kuin toiset, mutta ehkä merkittävämpikin tekijä on kuskin ajotyyli, ehkä selkeimmin tänä vuonna ero on havaittavissa Kovalaisen ja Hamiltonin välillä. Hamiltonin autossa renkaat näyttävät menevän loppuun huomatavan paljon nopeammin.Neos sanoi:Tiedä sitten, virallinen selitys ainakin oli että saadaan lisättyä epätasaisuutta radalla kun toiset autot syö nopeammin renkaita kun toiset --> vauhtierot --> ohitukset. Bridgestonen showksi tuo vaan lopuksi meni, en ainakaan itse huomaa eroa pahemmin kausien 2006 ja 2007 välillä.
Kyllä, ja tämä nimenomaan siis olisi ollut tarpeeton taloudellinen rasite Bridgestonelle. Tehdä ja kuskata kisapaikalle älytön määrä renkaita, joita ei tarvita.Bleu sanoi:Toinen syy rengassäännölle oli käsittääkseni se, että molempia rengassarjoja todellakin käytettäisiin, eikä kuten vanhalla - jos toinen rengas oli selkeästi parempi niin huonommat renkaat jäivät kokonaan käyttämättä (harjoituksissa testattuja lukuun ottamatta)
Hamiltonin ajotyylille tuntuu olleen jo heti alusta asti tyypillistä aggressiiviset ajolinjat, jossa mutkiin tullaan suurella nopeudella ja tehdään jyrkät käännökset myöhäisessä vaiheessa. Tämä pisti silmään jo viime vuonna, kun usein mutkissa renkaat savusivat enemmän kuin muilla ja nyt tuntuu tyyli sitten tuottavan luistonestoasian takia ongelmia aikaisempaa enemmän...jps sanoi:Toiset autot syö nopeammin renkaita kuin toiset, mutta ehkä merkittävämpikin tekijä on kuskin ajotyyli, ehkä selkeimmin tänä vuonna ero on havaittavissa Kovalaisen ja Hamiltonin välillä. Hamiltonin autossa renkaat näyttävät menevän loppuun huomatavan paljon nopeammin.
Noh jos suuntaa katseensa eturenkaiden taakse, niin sieltä on lähtenyt aika paljon kamaa pois, siksi näyttää minun silmään "alastomalta".quartal sanoi:Kyllä mun silmä ainakin tosta härpäkkeitä löytää.
Noo, mutta... kai tuota nyt ainakin yläosattomaksi voinee kutsua, jollei nyt ihan sentään alastomaksi .quartal sanoi:Kyllä mun silmä ainakin tosta härpäkkeitä löytää.
Kyllä vaan kielletään nekin. Ne olisi kyllä voinut sallia, ulkonäkösyistä. Toisaalta on jännä nähdä, millaisia ponttooneista nyt muodostuu, kun ei ole bargeboardeja ohjaamassa virtauksia entiseen malliin. Saattamme nähdä ensi kaudella todella poikkeuksellisia ponttooniviritelmiä. :thumbup:EdHunter sanoi:Tuon alastoman Ferrarin keulahan muistuttaa ihan niitä 90-luvun lopun Ferrareita... Mutta minne ovat kadonneet ne ilmanohjaimet sivuilta - ei kai niitäkin mennä kieltämään?
Tosta voi raapia vielä shell-merkin edessä ja takana olevat lirtsut helvettin + noi viime kaudella tulleet terävät siivet jalkojen kohdalta.kana-fin sanoi:
Alaston Ferrari.
Tämä oli paljo parempi ku itse kuva RenustaDevice sanoi:Onko tämä photoshoppaus?