VOi olla mutta toisaalta kovista kilpailijoista ei edellä ole kuin Hamilton ja Massa, nekin vaan parin pisteen päässä. Nimittäin en minä ainakaan Kupikaa laske mestariehdokkaaksi. Eiköhän BMW-kuskit jatkossa suurimmassa osassa kisoista sijoitu Kimin taakse, Kanada vaan oli vähän poikkeuksellisempi kisa. Kaiken lisäksi kun MM-sarjan kärkikuskit jäi tyystin ilman pisteitä.Aqualizer sanoi:Kyllä tässä alkaa pikkuhiljaa kiire tulemaan Kimille pisteiden suhteen. Täytyy muistaa että tällä kaudella McLarenilla ei ole tilannetta jossa kaksi kuskia söisi pisteitä toisiltaan taistellessaan vihapäissään toisiaan vastaan. Lisäksi Ferrarilla Kimillä on vastassaan Massa, joka näyttää ajavan toistaiseksi suht varmaa kautta ja tuskin tulee tippumaan mestaruustaistosta yhtä aikaisin kuin viime vuonna. Lisäksi jokerina on Bemarin tasainen vahvuus. Tällä kaudella ei yksinkertaisesti voi tuudittautua viime kauden ihmeeseen. Ranskasta olis paree aloittaa kiriminen...
Jännästi Martin ei hoksaa sitä pientä eroa Monacon ja Kanadan tilanteissa... :thumbfh:MTV3 sanoi:McLaren-pomo ihmettelee erilaisia peräänajorangaistuksia
McLarenin toimitusjohtaja Martin Whitmarsh ihmettelee sitä, että Kanadan GP:n tuomaristo antoi Lewis Hamiltonille peräänajosta lähtöruutua seuraavassa kisassa 10 pykälällä pudottavan rangaistuksen, mutta Monacon GP:n tuomaristo päästi Kimi Räikkösen ilman rangaistusta.
Hamilton täräytti Kanadassa päin varikonportille pysähtyneen Räikkösen Ferraria. Räikkönen puolestaan osui Monacossa radan tunneliosuuden jälkeisessä jarrutuksessa Adrian Sutilin Force India -auton perään. Monacon kolarissa autot ajoivat kisavauhtia, kun taas Kanadassa Hamilton ajoi varikkonopeusrajoittimen takia 80 kilometrin tuntinopeutta.
- Monacossa otettiin erilainen näkökanta, joten meidän täytyy työskennellä sen kanssa, mitä meille on annettu, Whitmarsh totesi rangaistuksista Autosport.comin mukaan.
Itse tulkitsin asian jo kisan aikana siten, että Bemari varmisteli tuolla itselleen voiton siltä varalta että tulisi esim. turva-autoepisodi sekoittamaan pakkaa varikkopysähdyksissä. Ihan fiksua tehdä noin.Luckyman sanoi:Käsittämätön päätös Heidfeldilta ja kisainssiltä tankata auto täyteen ja laittaa super pehmeät alle.
Kubica oli kuitenkin tulossa vielä kerran sisään joten olisi voitu hyvin tehdä pari stoppia ja ottaa voitto.
Niinpä.Heidfeld olisi ollut vahvoilla jos turva-auto olisi tullut radalle.Ukyo Katayama sanoi:Itse tulkitsin asian jo kisan aikana siten, että Bemari varmisteli tuolla itselleen voiton siltä varalta että tulisi esim. turva-autoepisodi sekoittamaan pakkaa varikkopysähdyksissä. Ihan fiksua tehdä noin.
Ferrari-fanit varmasti olivat, Kimi-fanit tietysti eivät. Nyt Räikkönen kolaroitiin ulos, joten Räikkös-fanit ovat luonnollisesti siipi maassa. Ei luulisi olevan kovin vaikeaa logiikkaa.Renessanssinero sanoi:Ja miten voi porukka nyt olla maassa tai murheissaan kun Ferrari kolaroitiin ulos? Oltiinkos silloin yhtä murheissaan kun Monacossa 2004 Ferrari kolaroitiin ulos Seiftikaarin aikana? Epäilempä vahvasti.
Kuten tuolla Quick Nick-ketjussa totesin, tuolla liikkeellä Bemarilla oli kärkisija sekä kahdella stopilla ajavien että yhdellä stopilla ajavien letkassa. Aika hyvä lähtökohta tapahtui loppukisassa miltei mitä tahansa (paitsi tietysti bemarikuskeille). Voittoa haettiin jommallekummalle, kaksoisvoitto oli jo plussaa.Luckyman sanoi:Käsittämätön päätös Heidfeldilta ja kisainssiltä tankata auto täyteen ja laittaa super pehmeät alle.
Kubica oli kuitenkin tulossa vielä kerran sisään joten olisi voitu hyvin tehdä pari stoppia ja ottaa voitto.
Nyt Martin on ilmeisesti hoksannut tilanteen, kun on pehmentänyt puheitaan..Trone sanoi:Jännästi Martin ei hoksaa sitä pientä eroa Monacon ja Kanadan tilanteissa... :thumbfh:
Niin, voisikohan tuohon 2004 vuoden Monacon tapaukseen vaikuttaa sellainen pikkuseikka, että Ferrarilla ajoi kyseisenä vuonna yhteensä 0 suomalaista kuljettajaa?Renessanssinero sanoi:Meikäläinen hurras eilen ku puolin****** kolaroi Rää'än pois kisasta. Nyt kävi niin, että Rää'älle tehtiin Rää'ät. Rää'ät tarkoittaa tässä yhteydessä toisen perään ajamista. Ja miten voi porukka nyt olla maassa tai murheissaan kun Ferrari kolaroitiin ulos? Oltiinkos silloin yhtä murheissaan kun Monacossa 2004 Ferrari kolaroitiin ulos Seiftikaarin aikana? Epäilempä vahvasti. Ja jos Räkä olis tosiaan se jäänviileä "Iceman", joksi häntä tituleerataan, niin ei hän olisi alkanut puolin******* syyttelemään puusilmäksi. "Iceman" on jäänviileä joka tilanteessa, myös peräänajotilanteissa.
Ei helvetti toi Montoya on kyllä lollero tossa: "Fucking Idiot! Njaah!!" ja poistuu paikalta kuin pikkupoikaTeme-84 sanoi:Ei käynyt kuten tässä Montoyan turvansoitossa
http://www.youtube.com/watch?v=KFnnwdlerJM
"you broke my fucking head" Harmi ettei monty oo enää mukana nähtäis enemmän tälläsiä canada sähläyksiäEdHunter sanoi:Ei helvetti toi Montoya on kyllä lollero tossa: "Fucking Idiot! Njaah!!" ja poistuu paikalta kuin pikkupoika
Montoya käy kuumana: http://www.youtube.com/watch?v=IMCmiTnFlL4&feature=relatedEdHunter sanoi:Ei helvetti toi Montoya on kyllä lollero tossa: "Fucking Idiot! Njaah!!" ja poistuu paikalta kuin pikkupoika