2nd Annual F1-Kauden Avajaismöötte

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Mukana :
- Matxi pe-su
- Ace17 pe-su
- Jacques pe-su
- S.A. pe-su
- Yrjölä pe-su
- kouvotsvoni la-su
- vender pe-la
- Thyella pe-su
- Dominic pe-su
- NitiNati la
- lfb pe-su
- Timoteus la-su
- oldez pe-su
- Jr la (ehkä!)

Fifti-sixti :
- Wilzku
- JOC
- jaska

Hahmot, jotka tarvitsevat yöpymistä ottakoot yhteyttä. Ainakin Ace17, kouvo, Yrjölä ja Jacques on ilmaissut tarpeensa. Mulla on ainakin 2, todnäk 4, patjaa ja sohva mihin voi majoittua...
Kaksi täkkiä löytyy joten makuupussi olisi suotavaa...

Fifti-sixti -hahmot voi ilmoitella, jos on tulossa. Samoin jo lupautuneet hahmot, että milloin. Niin ja tosiaan yöpymisistä ottakaa yhteyttä.

Ohjelmaa on ainakin juomiskelua, kai käydään jossain paarissakin, sekä ainakin formulat. Kovin kauheita suunnitelmia ei kannata etukäteen tehdä. Dompparilta varmaan pokerisettiä ja pelaillaan Hold 'emiäkin?

Juomapuolesta löytyy brandyä, konjakkia, vähän kossua sekä Bailey'ssiä. Omiakin saa toki tuoda. Pitkänmatkalaisille voin toki hakea olutta/lonkeroa/siideriä viikolla jo valmiiksi niin ei tarvi junassa/bussissa/tms niitä kanniskella.

Sen kummemmin en sapuskaa varaa, mitä nyt vähän leipää yms suolaista (sipsejä tietysti!), joten eiköhän taas pizzeriat yms tule tutuiksi viikonlopun aikana!

Viimeksi muokattu:

Estate

Well-known member
Mä en tiedä, koska olen tulossa, mutta johonkin (Matxin luo?) voisin tulla nukkumaan. Viimeksihän mun ei edes pitänyt jäädä yöksi, mutta tuli sitten jäätyä... :dunno: Makuupussissa voin nukkua vaikka pöytän alla.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Matxi sanoi:
Juomapuolesta löytyy brandyä, konjakkia, vähän kossua sekä Bailey'ssiä. Omiakin saa toki tuoda. Pitkänmatkalaisille voin toki hakea olutta/lonkeroa/siideriä viikolla jo valmiiksi niin ei tarvi junassa/bussissa/tms niitä kanniskella.
Minä ainakin meinasin junamatkalla jo juoda jottei ujostuta, vaan olen oma dorka itseni jo valmiiksi :)

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Vahvistan osallistuvani. Lähden omalla autolla jossain vaiheessa perjantaita tästä Espoon keskuksen kupeesta, eli jos kyyti suunnilleen näiltä seuduilta jotakuta hahmoa kiinnostaa niin mukaan mahtuu, kiinnostuneet voivat laittaa vaikkapa privaa, jaetaan bensalasku. Takaisin sitten sunnuntaina GP:n jälkeen. Ilmaisen myös tarpeeni yösijalle.

Estate

Well-known member
lfb sanoi:
Vahvistan osallistuvani.
Jee!
Lähden omalla autolla jossain vaiheessa perjantaita tästä Espoon keskuksen kupeesta, eli jos kyyti suunnilleen näiltä seuduilta jotakuta hahmoa kiinnostaa niin mukaan mahtuu, kiinnostuneet voivat laittaa vaikkapa privaa, jaetaan bensalasku.
Mites, pääsiskö "matkan varrelta" kyytiin? :)
Takaisin sitten sunnuntaina GP:n jälkeen. Ilmaisen myös tarpeeni yösijalle.
*varaa nukkumapaikan lfb:n vierestä*

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Ainiin. Ohjelmaan kuuluu toki saunomistakin, halukkaat tietty. Pyyhkeitä mulla on jonkin verran mutta aina parempi jos otat oman mukaan. Jos saunoa tahi peseytyä tahdot.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Matxi sanoi:
Ainiin. Ohjelmaan kuuluu toki saunomistakin, halukkaat tietty. Pyyhkeitä mulla on jonkin verran mutta aina parempi jos otat oman mukaan. Jos saunoa tahi peseytyä tahdot.
Minua haluttaa :)

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Jonkki sanoi:
Ei saa yösijaa.
Yökasteletko ?

Ajattelin jo, että tulisin. Varsinkin jos räpyläjalkainen Yrjöläkin olisi tulossa. Mutta taisikin tulla puutöitä ensiviikon lopuksi....

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Enpä oo taas yllättynyt että Jonkki peruu puheensa saapumisesta möötteen. Luuseri.