2nd Annual F1-Kauden Avajaismöötte

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
K.Yrjola sanoi:
Jos oot kuitenkin lähdössä ni oon valmis ottamaan riskin siitä lopun näkemisestä ja voin tulla föliin ja jäädä sitten tuolla Espoossa pois. Vaikken kyllä tiedä YHTÄÄN missä tollanen mesta on.
Mutkaan tulee lisää matkoja .. EIKU TOISTEPÄIN SIIS!

.. huhujen mukaan kaveri pitää tuparit tuolloin .. katsellaan. Ilmoittelen kuin tiedän!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
jaska sanoi:
Mutkaan tulee lisää matkoja .. EIKU TOISTEPÄIN SIIS!

.. huhujen mukaan kaveri pitää tuparit tuolloin .. katsellaan. Ilmoittelen kuin tiedän!
Asiat pitää laittaa tärkeysjärjestykseen. Eli antaa tuparien mennä tai sano kaverilles että pidä tuparis joskus toiste. :ahem:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Minä tulen. Hyppään Jyväskylästä junaan ja tulen sinne sitten (ellei kyytiä ole saatavisan). Kyl näin o'...tai sitten unohtuu formulat ja kaikki.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
kouvotsvoni sanoi:
Minä tulen. Hyppään Jyväskylästä junaan ja tulen sinne sitten (ellei kyytiä ole saatavisan). Kyl näin o'...tai sitten unohtuu formulat ja kaikki.
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :ahem: :ahem:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
kouvotsvoni sanoi:
Ässämiehen kanssa samaan junaan!

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
kouvotsvoni sanoi:
Voipi olla. Mites homma etenee sitten asemalta eteenpäin?
Jacques ottaa teidät hoiviinne ja joudutte kauppaamaan itseänne herrasmiehille Jacquesin laskuun.

FO110K

Banned
mitäs prklettä, manselaisia juoppoja ei oo yhtään menossa turkua vallottamaan :doubtful:

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Nyt ois kiva tietää onko täältä pääkaupunkiseudulta lähdössä kukaan sinne autolla? Junalippuu en rupee ostaa ja vois sit vähän budjetoida. Toi on sillee paskasti että mulla on liksa vasta 14. pv jolloin tilanne ois ihan eri. Mm. sillä tavoin että kisa on jo ajettu.

-edit-

Eihän se nyt maksais vissii ku jotain 50. Täytyy vielä MIETTIÄ.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
S.A sanoi:
Pakotetaan lfb kuskiksi.
Meikäläisen osallistuminen riippuu ihan senhetkisestä rahatilanteesta. Jos varaa on, lähden matkaan joko omalla tai jonkun muun autolla, jos kuski vaan löytyy.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Alan kallistua sille kannalle, etten aja 800 kilometriä tuon takia viikonlopussa. Etenkin kun halukkaita bensalaskun jakajia ei ilmaantunut lain.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
K.Yrjola sanoi:
Nyt ois kiva tietää onko täältä pääkaupunkiseudulta lähdössä kukaan sinne autolla? Junalippuu en rupee ostaa ja vois sit vähän budjetoida. Toi on sillee paskasti että mulla on liksa vasta 14. pv jolloin tilanne ois ihan eri. Mm. sillä tavoin että kisa on jo ajettu.

-edit-

Homma varmistuu vasta ensi viikolla, mutta lähtemineni on erittäin epätodennäköistä!

Jonkki

Press Play ►
Sijainti
Suomi Fineland
K.Yrjola sanoi:

-edit-

Melko epävarmaa on lähteminen, ja päätöksen teen vasta lauantaina 11.3. Jos päätän lähteä, niin kyllähän viidakon Ykä mukana kulkee. Mutta ei kannata tosiaan meikäläisen varaan laskea :p.