2nd Annual F1-Kauden Avajaismöötte

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Mossi Superstar sanoi:
kuka, kuopion seudella asustelee, niin voitas ottaa "hääppää" kirkkokadulla, ja kisat katsotaan Futarissa.
Petosella asustelen. Kannatetaan :thumbup:

Ehkäpä Moekin mukaan. :ahem:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Näin o näreet. Möötte pidetään. Onko jokukuka jonka nimi puuttuu ensimmäisestä postauksesta varmojen tahi epävarmojen osallistujien listalta?

Siis Turun möötteen.

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
voisko noista osallistujista tehdä jotain uutta listaa? semmonen päivitetty versio ois bueno.

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Matxi sanoi:
Näin o näreet. Möötte pidetään. Onko jokukuka jonka nimi puuttuu ensimmäisestä postauksesta varmojen tahi epävarmojen osallistujien listalta?

Siis Turun möötteen.

Kuten todettu, MIKÄLI joku on valmis kuskaamaan meikän sinne ja takasin täältä pääkaupunkiseudulta niin on olemassa mahdollisuus saapumiseeni.
Näin sitä vaan ehtoja esitellään.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
K.Yrjola sanoi:
Kuten todettu, MIKÄLI joku on valmis kuskaamaan meikän sinne ja takasin täältä pääkaupunkiseudulta niin on olemassa mahdollisuus saapumiseeni.
Näin sitä vaan ehtoja esitellään.
Itsehän voin myös tulla samalla kyydillä, jos joku on menossa autolla sinne turkuseen. Jos kukaan ei täältä autolla lähde niin hyppään junaan.

NitiNati

Drag King
Sijainti
Turku
Matxi sanoi:

Siis Turun möötteen.
No ainakin meitsin. :thumbfh:

Jacques

Sijainti
Helsinki
Matxi sanoi:

Siis Turun möötteen.
eikös kajaanilaiset ollu myös tulossa?

Jacques

Sijainti
Helsinki
Tämä pitäisi olla ajantasalla oleva lista:

Mukana :
- Matxi
- Ace17
- Jacques
- S.A.
- NitiNati
- Thyella (+ kylkiäisenä Dominic)
- vender
- kouvotsvoni

Fifti-sixti :
- oldez
- Jonkki
- Nick_W
- Bobakki
- Jr
- Wilzku
- lfb
- Mity
- JOC
- Formulanomi (7%)
- RK-62
- SuzZ
- K. Yrjölä
- jaska

Viimeksi muokattu:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Mut voinee lisätä fifty-sixty -listalle... Lähtö Helsingistä ois la-iltana (sählymatsi päättyy siinä 17ta aikaan) ja takas pitäis olla viimeistään puol viiden aikaan su illalla....

Moneltas tuo GP päättyykään ?

... arvotaan!

Jacques

Sijainti
Helsinki
jaska sanoi:
Mut voinee lisätä fifty-sixty -listalle... Lähtö Helsingistä ois la-iltana (sählymatsi päättyy siinä 17ta aikaan) ja takas pitäis olla viimeistään puol viiden aikaan su illalla....

Moneltas tuo GP päättyykään ?

... arvotaan!
kisa alkaa F1racing.netin mukaan 12:30, ilmeisesti GMT, eli 14:30 suomen aikaa.. eli kisa loppuis siinä neljän aikoihin.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jacques sanoi:
kisa alkaa F1racing.netin mukaan 12:30, ilmeisesti GMT, eli 14:30 suomen aikaa.. eli kisa loppuis siinä neljän aikoihin.
Taitaa mennä liian tiukalle .. ne kuitenkin söhlaa startissa ja kisassa ja ajelee turva-auton perässä, joten...

Estate

Well-known member
Ja jos sun sillon puolviis pitää olla Helsingissä, niin meneehän matkaankin aikaa.

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
yritän raahata Dompparin mukaan. kyllä musta tuntuu että se on tulossa.

JONKKI MUKAAN!

Jacques

Sijainti
Helsinki
jaska sanoi:
Taitaa mennä liian tiukalle .. ne kuitenkin söhlaa startissa ja kisassa ja ajelee turva-auton perässä, joten...
Sori minä jaskasin..

Time difference on ilmeisestikin vain 1 tunti, koska kisa alkaa suomen aikaa klo 13:30 ja päättyy siis siinä kolmen tienoilla. Eli ehtisit puol viideksi kepeästi hesaan?

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jacques sanoi:
Sori minä jaskasin..

Time difference on ilmeisestikin vain 1 tunti, koska kisa alkaa suomen aikaa klo 13:30 ja päättyy siis siinä kolmen tienoilla. Eli ehtisit puol viideksi kepeästi hesaan?
Itse asiassa mun pitäis olla täällä viideltä. Pitää nyt harkita, toki ehtisin, mutta jos joku kämmää startissa, niin kisan loppu jää näkemättä :rolleyes:

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
jaska sanoi:
Itse asiassa mun pitäis olla täällä viideltä. Pitää nyt harkita, toki ehtisin, mutta jos joku kämmää startissa, niin kisan loppu jää näkemättä :rolleyes:
Jos oot kuitenkin lähdössä ni oon valmis ottamaan riskin siitä lopun näkemisestä ja voin tulla föliin ja jäädä sitten tuolla Espoossa pois. Vaikken kyllä tiedä YHTÄÄN missä tollanen mesta on.