Micael
Micael
Petosella asustelen. Kannatetaan :thumbup:Mossi Superstar sanoi:kuka, kuopion seudella asustelee, niin voitas ottaa "hääppää" kirkkokadulla, ja kisat katsotaan Futarissa.
Ehkäpä Moekin mukaan. :ahem:
Petosella asustelen. Kannatetaan :thumbup:Mossi Superstar sanoi:kuka, kuopion seudella asustelee, niin voitas ottaa "hääppää" kirkkokadulla, ja kisat katsotaan Futarissa.
Micael sanoi:Petosella asustelen. Kannatetaan :thumbup:
Ehkäpä Moekin mukaan. :ahem:
Matxi sanoi:Näin o näreet. Möötte pidetään. Onko jokukuka jonka nimi puuttuu ensimmäisestä postauksesta varmojen tahi epävarmojen osallistujien listalta?
Siis Turun möötteen.
Itsehän voin myös tulla samalla kyydillä, jos joku on menossa autolla sinne turkuseen. Jos kukaan ei täältä autolla lähde niin hyppään junaan.K.Yrjola sanoi:Kuten todettu, MIKÄLI joku on valmis kuskaamaan meikän sinne ja takasin täältä pääkaupunkiseudulta niin on olemassa mahdollisuus saapumiseeni.
Näin sitä vaan ehtoja esitellään.
No ainakin meitsin. :thumbfh:Matxi sanoi:Näin o näreet. Möötte pidetään. Onko jokukuka jonka nimi puuttuu ensimmäisestä postauksesta varmojen tahi epävarmojen osallistujien listalta?
Siis Turun möötteen.
eikös kajaanilaiset ollu myös tulossa?Matxi sanoi:Näin o näreet. Möötte pidetään. Onko jokukuka jonka nimi puuttuu ensimmäisestä postauksesta varmojen tahi epävarmojen osallistujien listalta?
Siis Turun möötteen.
Itse lienen sammunut ennen tuota loppua.jaska sanoi:... arvotaan!
kisa alkaa F1racing.netin mukaan 12:30, ilmeisesti GMT, eli 14:30 suomen aikaa.. eli kisa loppuis siinä neljän aikoihin.jaska sanoi:Mut voinee lisätä fifty-sixty -listalle... Lähtö Helsingistä ois la-iltana (sählymatsi päättyy siinä 17ta aikaan) ja takas pitäis olla viimeistään puol viiden aikaan su illalla....
Moneltas tuo GP päättyykään ?
... arvotaan!
Taitaa mennä liian tiukalle .. ne kuitenkin söhlaa startissa ja kisassa ja ajelee turva-auton perässä, joten...Jacques sanoi:kisa alkaa F1racing.netin mukaan 12:30, ilmeisesti GMT, eli 14:30 suomen aikaa.. eli kisa loppuis siinä neljän aikoihin.
no mut eiköhän jaska vartissa ehdi kun ei enää Micralla ajele.S.A sanoi:Ja jos sun sillon puolviis pitää olla Helsingissä, niin meneehän matkaankin aikaa.
Yhdyn!Thyella sanoi:JONKKI MUKAAN!
Sori minä jaskasin..jaska sanoi:Taitaa mennä liian tiukalle .. ne kuitenkin söhlaa startissa ja kisassa ja ajelee turva-auton perässä, joten...
Itse asiassa mun pitäis olla täällä viideltä. Pitää nyt harkita, toki ehtisin, mutta jos joku kämmää startissa, niin kisan loppu jää näkemättäJacques sanoi:Sori minä jaskasin..
Time difference on ilmeisestikin vain 1 tunti, koska kisa alkaa suomen aikaa klo 13:30 ja päättyy siis siinä kolmen tienoilla. Eli ehtisit puol viideksi kepeästi hesaan?
Jos oot kuitenkin lähdössä ni oon valmis ottamaan riskin siitä lopun näkemisestä ja voin tulla föliin ja jäädä sitten tuolla Espoossa pois. Vaikken kyllä tiedä YHTÄÄN missä tollanen mesta on.jaska sanoi:Itse asiassa mun pitäis olla täällä viideltä. Pitää nyt harkita, toki ehtisin, mutta jos joku kämmää startissa, niin kisan loppu jää näkemättä